Üdv! kellene egy apró segítség.
Itt csak az kellene, h ha beírom a parancsot akkor a Gamemode nevét átírja..
Így mûködik, de hibás, mivel ha a TEAM1-et átírom ASD-re át is írja [ASD] vs [ALL], de mikor átírom az ALL-t ASD2-re akkor meg vissza írja a [TEAM1] vs [ASD2].Tehát röviden annyi kellene, h ha pl.: elvégzem a /team1 parancsot át írja a módnevében, és ha beírom a másik parancsot,h /team2 akkor amit a team1be megadtam név megmarad és csak az team2 írja át.
if(strcmp(cmd, \"/team1\", true) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)
{
new tmpteam1[20];
new string[256];
tmpteam1 = strtok(cmdtext, team1);
if(strlen(tmpteam1) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Use: /team1 [név]\");
TextDrawSetString(text1,tmpteam1);
strdel(gWinESW,0,8);
strins(gWinESW,tmpteam1,0);
format(string, sizeof(string), \"gamemodetext [%s] vs [TEAM2]\",gWinESW);
SendRconCommand(string);
}
else
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Admin cmd!\");
return 1;
}
new cmd2[128], team2;
cmd2 = strtok(cmdtext, team2);
if(strcmp(cmd2, \"/team2\", true) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid)==1)
{
new tmpteam2[20];
new string[256]
tmpteam2 = strtok(cmdtext, team2);
if(strlen(tmpteam2) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Use: /team2 [név]\");
TextDrawSetString(text2,tmpteam2);
strdel(gWinAway,0,6);
strins(gWinAway,tmpteam2,0);
format(string, sizeof(string), \"gamemodetext [TEAM1] vs [%s]\",gWinAway);
SendRconCommand(string);
}
else
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Anmin cmd!\");
return 1;
}