elsonek is csinalnod kell egy katonai csapatot, ami igy nez ki:
#define TEAM_KATONA 0
katona helyett army-t vagy azt irsz amit akarsz.
ezt nem irom le hogy kell elvileg fent van az oldalon.
ezutan letrehozol egy kaput.
az fs elejere
new kapu;
ezutan az public OnGameModeInit ala az objectnek, ebben az esetben a kapunak a pozitciojat kell megadnunk.
kapu= CreateObject(980,-1531.327515, 482.156799, 8.960892, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
Megkeressuk az OnPlayerCommandText-et es ala beirjuk a nyito-zaro parancsot
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0) {
if (gTeam[playerid] == TEAM_KATONA) { //ehhez kell a team keszites
MoveObject(kapu,2223.1531.327515, 482.156799, 25.960892, 2.5);
return 1;
}
ehhez adhatunk szoveget is pl. a kapu nyitodik, vagy ilyesmi, ezt most nem reszletezem, ha kell itvan masold ki.
GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Nyitodik a kapu\",4000,3);
Na most a zar parancs, ugyan igy fog kinezni.
if(strcmp(cmdtext, \"/zar\", true) == 0) {
if (gTeam[playerid] == TEAM_KATONA) {
MoveObject(kapu,2233.875732,-2214.911865,13.546875,2.5); //ide most az a pozitcio kell aminel a kapu a helyen van, vagyis amikor csukva van.
return 1;
}
asszem ennyi lenne, ha valami nem jo, akk kerdezz engem vagy jobb pawnosokat :D