Szerző Téma: Lábon lőnek anim  (Megtekintve 2555 alkalommal)

Lábon lőnek anim
« Válasz #15 Dátum: 2016. augusztus 18. - 10:30:34 »
0 Show voters
2x van benne

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #16 Dátum: 2016. augusztus 18. - 11:05:21 »
0 Show voters
öhh nem igazán :(
1x van az hogy, ha fejbe lőnek meghalsz
és ha lábon anim.
2 sor van 2x, amit elözőleg irtam pawno kódba.

Lábon lőnek anim
« Válasz #17 Dátum: 2016. augusztus 18. - 11:24:46 »
0 Show voters

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)

 
Ez van benne 2x....

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #18 Dátum: 2016. augusztus 18. - 12:26:20 »
0 Show voters
igen benne van, de mind kettőnek külön a levezetője.. ha egyiket kitörlöm akkor nem megy, ha valakit fejbe lőnek egybol haljon. vagy ha a másikat törlöm akkor az anim nem megy :/

Lábon lőnek anim
« Válasz #19 Dátum: 2016. augusztus 18. - 17:47:37 »
0 Show voters
Talán akkor tedd őket egy helyre.... a 2 tartalmát másold át 1 fuggvény alá

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #20 Dátum: 2016. augusztus 18. - 18:06:12 »
0 Show voters
hmm, ez nem igen jön össze... a zárojeleknél hiba van.. én ehez nem értek :(
Max majd ha valaki leirja [ nem csicskáztatni akarok evel senkit ]
 
    public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount)
    {
        if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
        {
            SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
        }
        return 1;
    }

 

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
        }
        return 1;
}

 
utólag sikerült valahogy error nélkül.. meg néznétek így jó?
 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
                if(bodypart != 9) return 1;
                SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
                      }
        return 1;
« Utoljára szerkesztve: 2016. augusztus 18. - 19:11:23 írta idk28 »

Lábon lőnek anim
« Válasz #21 Dátum: 2016. augusztus 18. - 20:03:17 »
0 Show voters

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
        if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
        {
            SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
   return 1;
        }
        new Float:pHP;
        GetPlayerHealth(damagedid, pHP);
        if((pHP - amount) < 40.0 && !PlayerInfo[damagedid][Animban]) {
                if(bodypart != 7 && bodypart != 8) return 1;
                PlayerInfo[damagedid][Animban] = 1;
                TogglePlayerControllable(damagedid, 1);
                ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.1, 1, 1, 1, 0, 0, 1);
                SendClientMessage(damagedid, -1, \"RIP Láb!\");
        }
        return 1;
}

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #22 Dátum: 2016. augusztus 19. - 07:39:49 »
0 Show voters
error 017: undefined symbol \"issuerid\"
 a 3 sorban vagyis
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #23 Dátum: 2016. augusztus 19. - 07:45:08 »
0 Show voters
if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)

 
remélem így működik, de javítsatok ha tévedek.

Nem elérhető idk28

  • 121
    • Profil megtekintése
Lábon lőnek anim
« Válasz #24 Dátum: 2016. augusztus 19. - 09:57:54 »
0 Show voters
xD... most ha valakit fejbe lövök és halok meg xd.
anim rendszer müködik köszönöm!

Lábon lőnek anim
« Válasz #25 Dátum: 2016. augusztus 19. - 15:37:55 »
0 Show voters

SetPlayerHealth(damagedid, 0.0);

Lábon lőnek anim
« Válasz #26 Dátum: 2016. augusztus 21. - 13:10:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: idk28 date=1471593474\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62666\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
xD... most ha valakit fejbe lövök és halok meg xd.
anim rendszer müködik köszönöm!
 
Túl komoly vagy ahogy látom.
Azért Te halsz meg valószínűleg, mert nem annak a játékosnak az életét vetted le, akit megsebeztél (damagedid - ha tudsz angolul (ami alap lenne, ha programozni akarsz) akkor ebből egyértelmű lenne hogy mit jelent) hanem a saját életedet.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal