GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: petizje - 2010. március 01. - 18:56:42

Cím: Segítség Xobjects Yobjets Yless
Írta: petizje - 2010. március 01. - 18:56:42
Sziasztok!
Valakinek nincsmeg az X_objects,Y_objects vagy az Yless?
sehol nemtalálom oket, a data.hu-s link meg nemjó.
valaki tudna egy muködo linket adni?
Elore is köszönöm
Petizje
Cím: Segítség Xobjects Yobjets Yless
Írta: Depi - 2010. március 01. - 19:00:44
Én az xStreamert ajánlom neked link : http://solidfiles.com/d/4FA4/get
Miért is,szerintem aza legjobb,az Xobjcets az egy fos és szerintem az Y_Object és az Y_Less ugyan az,javítsatok hogy ha nem  ;D Az Y_Objecthez link : www.hellweb.fw.hu/y_objects.rar
Szerk.: Ezt a témát nem ide kellet volna nyitni  ::)
Cím: Segítség Xobjects Yobjets Yless
Írta: [GRL]FREDDY[CL] - 2010. március 01. - 19:11:08
Az xObject-hez csak egy fs kell, vagy a módba is tehet
 

#include <a_samp>
forward Timer();
forward SetPlayerPosWithObjects(playerid,Float:x,Float:y,Float:z);
 
enum object_info
{
modelid,
Float:ox,
Float:oy,
Float:oz,
Float:orx,
Float:ory,
Float:orz,
Float:viewdist
}
new Objects[][object_info] = {
//objectek, xobject formátumba, az utolsohoz nem kell vesszo (,) !
};
enum player_info
{
objid[sizeof(Objects)],
bool:view[sizeof(Objects)]
}
new Player[MAX_PLAYERS][player_info];
//------------------------------------------------------------------------------
bool:IsInReach(Float:x,Float:y,Float:z,Float:x2,Float:y2,Float:z2,Float:dist)
{
x = (x > x2) ? x - x2 : x2 - x;
if(x > dist) return false;
y = (y > y2) ? y - y2 : y2 - y;
if(y > dist) return false;
z = (z > z2) ? z - z2 : z2 - z;
if(z > dist) return false;
return true;
}
//------------------------------------------------------------------------------
new timer;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"---\\nLoaded xObjects by Boylett\\n---\");
timer = SetTimer(\"Timer\",500,1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
for(new o = 0; o < sizeof(Objects); o++)
{
   if(Player[view]
  • )

   {
      Player[view]
  • = false;

      DestroyPlayerObject(i,Player[objid]
  • );

   }
}
}
KillTimer(timer);
}
//------------------------------------------------------------------------------
public OnPlayerConnect(playerid)
{
for(new i = 0; i < sizeof(Objects); i++) Player[playerid][view] = false;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
for(new i = 0; i < sizeof(Objects); i++)
{
if(Player[playerid][view])
{
   Player[playerid][view] = false;
   DestroyPlayerObject(playerid,Player[playerid][objid]);
}
}
}
//------------------------------------------------------------------------------
public Timer()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
if(IsPlayerConnected(i))
    PlayerObjectUpdate(i);
}
PlayerObjectUpdate(playerid)
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid,pos[0],pos[1],pos[2]);
for(new i = 0; i < sizeof(Objects); i++)
{
    if(!Player[playerid][view])
    {
        if(IsInReach(pos[0],pos[1],pos[2],Objects[ox],Objects[oy],Objects[oz],Objects[viewdist]))
        {
            Player[playerid][view] = true;
            Player[playerid][objid] = CreatePlayerObject(playerid,Objects[modelid],Objects[ox],Objects[oy],Objects[oz],Objects[orx],Objects[ory],Objects[orz]);
        }
    } else if(!IsInReach(pos[0],pos[1],pos[2],Objects[ox],Objects[oy],Objects[oz],Objects[viewdist]))
    {
            Player[playerid][view] = false;
            DestroyPlayerObject(playerid,Player[playerid][objid]);
    }
}
}
public SetPlayerPosWithObjects(playerid,Float:x,Float:y,Float:z)
{
for(new i = 0; i < sizeof(Objects); i++)
{
    if(!Player[playerid][view])
    {
        if(IsInReach(x,y,z,Objects[ox],Objects[oy],Objects[oz],Objects[viewdist]))
        {
            Player[playerid][view] = true;
            Player[playerid][objid] = CreatePlayerObject(playerid,Objects[modelid],Objects[ox],Objects[oy],Objects[oz],Objects[orx],Objects[ory],Objects[orz]);
        }
    } else if(!IsInReach(x,y,z,Objects[ox],Objects[oy],Objects[oz],Objects[viewdist]))
    {
            Player[playerid][view] = false;
            DestroyPlayerObject(playerid,Player[playerid][objid]);
    }
}
SetPlayerPos(playerid,Float:x,Float:y,Float:z);
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
PlayerObjectUpdate(playerid);

 
Y_Object letöltése: www.gergo222.extra.hu/Y_Object.rar
Y_Object használata:
Szkript mód elejére:
 
#include <Y_Objects>

 
OnPlayerDisconnect() függvény.-hez:
 
Object_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);

 
És add hozzá az OnPlayerDisconnect() függvény paramétereihez a \"reason\" szót, tehát:
 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Object_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
return 1;
}

 
OnGameModeInit(), ha mód, OnFilterScriptInit(), ha szkript:
 
Object_Object();
//ide jöhetnek az objectek YSI object formátumba

 
xStreamer: Onnan lehet letölteni, amit Depi az elozo hsz-ba leírt. És az elején beágyazod (#include <xStreamer>) és CreateObject formátumba teszed be az objecteket stb., de keress rá bovebben a hív. fórumon.
Cím: Segítség Xobjects Yobjets Yless
Írta: jana4 - 2010. március 01. - 19:22:31
bocs fred, a hiv. fórumon hiába néz utána, xstreamer törölve lett.
Cím: Segítség Xobjects Yobjets Yless
Írta: petizje - 2010. március 01. - 19:29:06
köszönöm mindenkinek a segítséget :D :)
Cím: Segítség Xobjects Yobjets Yless
Írta: ZeRo - 2010. március 01. - 19:43:47
Témát zártam és áthelyeztem.
ZeRo