-
Segítsetek pls.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new Float:hp;
GetPlayerHealth(killerid, hp);
SetPlayerHealth(killerid, hp+50);
new Float:arm;
GetPlayerArmour(killerid, arm);
SetPlayerArmour(killerid, arm+50);
return 1;
}
van ez a dolog
csak az a baj vele ha full armour al és hp val ölsz meg valakit akkor is hozzá adódik a +50 hp és a +50 armour
Hogy lehetne meg oldani hogy csak akkor tegye hozzá a +50 armourt és hp ha le lett húzva belolle ??
Köszi a segítséget elore is...
-
Ennyi erovel...
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerHealth(killerid, 100);
SetPlayerArmour(killerid,100);
return 1;
}
-
De az a baj hogy a fullos armour hoz és hp hozzá adja a +50 et
Ezt kellene meg oldani hogy csak az kapja meg akinek ment le az armourból és hp ból is :)
-
Alien már megint sokat hiszel :O
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetPlayerHealth(killerid, GetPlayerHealth(killerid)+50);
SetPlayerArmour(killerid, GetPlayerArmour(killerid)+50);
return 1;
}
Tessék
-
Sok baj van velem :angry:
Már majdnem jó csak most ha full armourral és hp val ölök meg valaki nekem akkor -50 lesz.
Úgy lenne a jó ha én full armour és hp val ölök meg nem kapom meg a +50 hp és armourt
Ezt csak akkor kapnám ha harc közben sérülök.
Lehet az elobbieket rosszul fogalmaztam meg.
Ezért bocsesz
-
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(GetPlayerHealth(playerid) <= 50) {
SetPlayerHealth(killerid, GetPlayerHealth(killerid)+50);
SetPlayerArmour(killerid, GetPlayerArmour(killerid)+50);
} else {
}
return 1;
}
igy gondoltad?
-
Nagyon köszi a segítséget!!
Jó lett :D
-
Szívesen.. :) Máskor is