Õszintén szólva ilyet pontosan nem lehet megcsinálni, csak ha egy kiskaput használsz, de ahhoz pedig neked kell kiszámolni a százalékot
Máris mondom, hogy is gondoltam.
Csinálsz egy Random változót, mit tudom én mondjuk legyen:
new Float:RandomJutalmak[sZÁM][sZÁM]
Belerakod azokat, amit szeretnél, és ugyanazt bemásolod többször, evvel elérve, hogy nagyobb esélye legyen megkapni, esetleg veszíteni(amit beállítottál, amit többször raktál). És persze beraksz, egy némi más dolgot is, hogy esélye legyen azt is megnyerni, és megpróbálod úgy belõni, ahogy neked tetszik(ehhez inkább százalékszámítást kell tudnod
).
A változónak köszönhetõ véletlenszerûen választja ki dolgokat, így amibõl több van, értelemszerûen több az esélye, hogy azt választja ki, amibõl kevesebb, annak kisebb az esélye, hogy azt kiválasztja, ha pontos akarsz lenni, akkor kiszámolhatod, csak százalékszámítás.
Aztán a változót behelyesíted valahova, ahová tervezted, és akkor fasza