GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: bojhoska39 - 2012. április 04. - 18:04:47

Cím: Segitség kérés animba esésel kapcsolatos
Írta: bojhoska39 - 2012. április 04. - 18:04:47
Sziasztok van ez a szkriptem és a kérésem az lenne hogy ha az embernek 47 az élete animba essen. Elõre is köszönöm :)
 
public EletTimer()
{
new k, p;
new Float:UjElet;
new Float:UjKocsiElet;
new Float:Kulonbseg;
new Float:Elet;
for(k = 1; k < MAX_VEHICLES; k++)
{
    if(IsVehicleConnected(k))
    {
    GetVehicleHealth(k, UjKocsiElet);
   Kulonbseg = KocsiElete[k] - UjKocsiElet;
   KocsiElete[k] = UjKocsiElet;
   if(Kulonbseg > (UtkozesErzekenyseg * 0.8 ))
   {
      for(p = 0; p < MAX_PLAYERS; p++)
      {
          if(IsPlayerInVehicle(p, k))
          {
              GetPlayerHealth(p, UjElet);
              if(UsingBelt[p] == 0)
                Elet = UjElet - (Kulonbseg / ( UtkozesErzekenyseg - 6 ));
            else
                Elet = UjElet - (Kulonbseg / UtkozesErzekenyseg);
            if(Elet < 1.0)
            {
                Elet = 1.0;
               Animban[p] = 1;
            }
            if(Kulonbseg >= 300)
            {
                SendClientMessage(p, COLOR_LIGHTRED,\"Súlyosan megsérültél! Hívj mentõt(/service medic).\");
                Animban[p] = 1;
            }
               SetPlayerHealth(p, Elet);
          }
      }
   }
}
}
}

 
[mod]Máskor alkalmazd a CODE tageket.[/mod]
Cím: Segitség kérés animba esésel kapcsolatos
Írta: Erik3333 - 2012. április 04. - 18:56:09
Ha minden igaz, akkor 47HP alatt animba rak.
[pawn]public EletTimer()
{
   new k, p;
   new Float:UjElet;
   new Float:UjKocsiElet;
   new Float:Kulonbseg;
   new Float:Elet;
   for(k = 1; k < MAX_VEHICLES; k++)
   {
       if(IsVehicleConnected(k))
       {
          GetVehicleHealth(k, UjKocsiElet);
         Kulonbseg = KocsiElete[k] - UjKocsiElet;
         KocsiElete[k] = UjKocsiElet;
         if(Kulonbseg > (UtkozesErzekenyseg * 0.8))
         {
            for(p = 0; p < MAX_PLAYERS; p++)
            {
                if(IsPlayerInVehicle(p, k))
                {
                    GetPlayerHealth(p, UjElet);
                    if(UsingBelt[p] == 0)
                      Elet = UjElet - (Kulonbseg / ( UtkozesErzekenyseg - 6 ));
                  else
                      Elet = UjElet - (Kulonbseg / UtkozesErzekenyseg);
                  if(Elet < 47.0)
                  {
                      Elet = 47.0;
                     Animban[p] = 1;
                  }
                  if(Kulonbseg >= 300)
                  {
                      SendClientMessage(p, COLOR_LIGHTRED,\"Súlyosan megsérültél! Hívj mentõt(/service medic).\");
                      Animban[p] = 1;
                  }
                     SetPlayerHealth(p, Elet);
                }
            }
         }
      }
   }
}[/pawn]
Cím: Segitség kérés animba esésel kapcsolatos
Írta: bojhoska39 - 2012. április 04. - 20:58:10
Animban[p] = 1
Ezen nem kell állítani?
Cím: Segitség kérés animba esésel kapcsolatos
Írta: Bazsi - 2012. április 04. - 20:59:19
Szerintem ezt inkább úgy kéne, hogy a public OnPlayerUpdate alá írnád
Cím: Segitség kérés animba esésel kapcsolatos
Írta: bojhoska39 - 2012. április 04. - 22:59:51
Bazsi már megvan csinálva minden müködik csak nekem ugykéne ne 1 hp alatt essen animba hanem 47 töl
Cím: Segitség kérés animba esésel kapcsolatos
Írta: Bazsi - 2012. április 05. - 08:05:46
Idézetet írta: bojhoska39 date=1333573191\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19599\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bazsi már megvan csinálva minden müködik csak nekem ugykéne ne 1 hp alatt essen animba hanem 47 töl
 
Szerintem is az a jó, amit Erik3333 írt, csak inkább én OnPlayerUpdare-el csinálnám, nekem is úgy van, mert a timer sokat használ...
Cím: Segitség kérés animba esésel kapcsolatos
Írta: bojhoska39 - 2012. április 05. - 13:42:59
Kösz müxik :)