-
Cselekves(playerid, \"elõveszi a csavarhúzót\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A CCTV camera le kapott hogy rongáltad az atmet!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Elkezted szet csavarozni az atm et...\", 9000, 3);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
Na abban kellene nekem segítenetek, hogy hogy tudom azt megoldani hogy ez útán:
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Elkezted szet csavarozni az atm et...\", 9000, 3);
Itt le tellik a 9mp ez után pl rakjon még egy ilyesmit de ne ezt írja felül hanem ez után
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Leszedi az atm burkolatát...\", 9000, 3);
Pl így de mikor a másik lefut utána jöhessen ez.
-
Cselekves(playerid, \"elõveszi a csavarhúzót\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A CCTV camera le kapott hogy rongáltad az atmet!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Elkezted szet csavarozni az atm et...\", 9000, 3);
SetTimerEx(\"megjelenites\",9000, 0, \"i\", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
forward megjelites(playerid);
public megjelenites
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Leszedi az atm burkolatát...\", 9000, 3);
return 1;
}
Nem teszteltem ;)
-
De ez így nem ismétlõdik :smokin: :smokin: :smokin: vagy igen??
-
Azt kérte, hogy ha eltûnik az elsõ GameText, akkor megjelenjen a másik. Ezt teljesíti a timer. És ahogy mondod, nem ismétlõdik.
-
Cselekves(playerid, \"elõveszi a csavarhúzót\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A CCTV camera le kapott hogy rongáltad az atmet!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Elkezted szet csavarozni az atm et...\", 9000, 3);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
Na abban kellene nekem segítenetek, hogy hogy tudom azt megoldani hogy ez útán:
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Elkezted szet csavarozni az atm et...\", 9000, 3);
Itt le tellik a 9mp ez után pl rakjon még egy ilyesmit de ne ezt írja felül hanem ez után
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Leszedi az atm burkolatát...\", 9000, 3);
Pl így de mikor a másik lefut utána jöhessen ez.
-
Cselekves(playerid, \"elõveszi a csavarhúzót\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A CCTV camera le kapott hogy rongáltad az atmet!\");
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Elkezted szet csavarozni az atm et...\", 9000, 3);
SetTimerEx(\"megjelenites\",9000, 0, \"i\", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
forward megjelites(playerid);
public megjelenites
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~Leszedi az atm burkolatát...\", 9000, 3);
return 1;
}
Nem teszteltem ;)
-
De ez így nem ismétlõdik :smokin: :smokin: :smokin: vagy igen??
-
Azt kérte, hogy ha eltûnik az elsõ GameText, akkor megjelenjen a másik. Ezt teljesíti a timer. És ahogy mondod, nem ismétlõdik.
-
Timert így tudsz indítani: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
~SetTimer