fontos betettem az rpg módomba egy regisztrációs rendszert de ez a hiba
C:\\Users\\miki87\\Desktop\\baratszero\\gamemodes\\mikimodja.pwn(248) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\miki87\\Desktop\\baratszero\\gamemodes\\mikimodja.pwn(261) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\miki87\\Desktop\\baratszero\\gamemodes\\mikimodja.pwn(281) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Warnings.
a pawn kód:
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new data[64];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(data, sizeof(data), \"/Accounts/#s.txt\", name);
if(dini_Exists(data))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Bejelentkez\", \"Kilép\");
return 1;
}
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek regisztrálj\", \"Regisztráció\", \"Kilép\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem,inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
{
if(response == 0)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Te nem jelentkeztél be\");
Kick(playerid);
return 1;
}
if(response == 1)
{
if(!strlen(inputtext))
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Nem töltötted ki a jelszavad\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Bejelentkez\", \"Kilép\");
return 1;
}
Login(playerid, inputtext);
return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
{
if(response == 0)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Te nem regisztráltál!\");
Kick(playerid);
return 1;
}
if(response == 1)
{
if(!strlen(inputtext))
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Te nem töltötted ki a jelszavad\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek regisztrálj\", \"Regisztráció\", \"Kilép\");
return 1;
}
Register(playerid, inputtext);
return 1;
}
}
return 1;
}
stock Register(playerid,key[])
{
new data[64];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(data, sizeof(data), \"/Accounts/#s.txt\", name);
dini_Set(data, \"Password\", key);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Felhasználó regisztrálva!\");
dini_IntSet(data, \"Score\",0);
dini_Create(data);
return 1;
}
stock Login(playerid,key[])
{
new data[64];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(data, sizeof(data), \"/Accounts/#s.txt\", name);
if(!strcmp(key,dini_Get(data,\"Password\"),false))
{
SetPlayerScore(playerid,dini_Int(data,\"Score\"));
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Bejelentkezés sikeres!\");
return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Rossz jelszó!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Bejelentkez\", \"Kilép\");
return 1;
}
}
meg vannak az inc-k is
ez meg van oldva de amikor belépek nem jelenik meg a regisztráció kérlek segítsetek!
[mod]CODE tagek kitéve.[/mod]
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new data[64];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(data, sizeof(data), \"/Accounts/#s.txt\", name);
if(dini_Exists(data))
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Bejelentkez\", \"Kilép\");
return 1;
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek regisztrálj\", \"Regisztráció\", \"Kilép\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem,inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
{
if(response == 0)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Te nem jelentkeztél be\");
Kick(playerid);
return 1;
}
if(response == 1)
{
if(!strlen(inputtext))
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Nem töltötted ki a jelszavad\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Bejelentkez\", \"Kilép\");
return 1;
}
Login(playerid, inputtext);
return 1;
}
}
if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
{
if(response == 0)
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Te nem regisztráltál!\");
Kick(playerid);
return 1;
}
if(response == 1)
{
if(!strlen(inputtext))
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Te nem töltötted ki a jelszavad\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Kérlek regisztrálj\", \"Regisztráció\", \"Kilép\");
return 1;
}
Register(playerid, inputtext);
return 1;
}
}
return 1;
}
stock Register(playerid,key[])
{
new data[64];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(data, sizeof(data), \"/Accounts/#s.txt\", name);
dini_Set(data, \"Password\", key);
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Felhasználó regisztrálva!\");
dini_IntSet(data, \"Score\",0);
dini_Create(data);
return 1;
}
stock Login(playerid,key[])
{
new data[64];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(data, sizeof(data), \"/Accounts/#s.txt\", name);
if(!strcmp(key,dini_Get(data,\"Password\"),false))
{
SetPlayerScore(playerid,dini_Int(data,\"Score\"));
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Bejelentkezés sikeres!\");
return 1;
}
else
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF, \"Rossz jelszó!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Kérlek jelentkezz be\", \"Bejelentkez\", \"Kilép\");
return 1;
}
}