GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: reveszn - 2014. december 13. - 07:54:45

Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: reveszn - 2014. december 13. - 07:54:45
Arra szeretnék segítséget kérni vagy valami javaslatot,hogy csak akkor tudjanak írni a chat-be ha már bejelentkeztek  a játékba.
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: metamatikuss - 2014. december 13. - 08:04:29
Tehát akkor, ha már bejelentkeztek a felhasználójukba?
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: reveszn - 2014. december 13. - 08:33:33
Szia igen az kellene
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: metamatikuss - 2014. december 13. - 10:21:45
Hát, ahhoz kéne a bejelentkeztetési rendszered.
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: reveszn - 2014. december 13. - 13:05:59
Talán jót írok le de én a ladmin4v2 öt használom ha erre gondolsz vagy légyszives írjad le hogy pontosan mit szeretnél tudni mit másoljak be.?
A modba ez van,de ez nem a ladmin.
 
cvar++;
AntiFall[playerid] = false;
SetPlayerColor(playerid,playerColors[random(100)]);
if(!IsPlayerNPC(playerid)) PlayerCount++;
new string[250];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"_______________________________________________________________________________________________\");
format(string,sizeof(string),\"%s (%d)csatlakozott a szerverre,Üdvözöljük! {FFFF00}[online:{FF0000}%i/{1E90FF}féröhely:{FFFF00}%i]!\",name,playerid,cvar,GetMaxPlayers());
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"_______________________________________________________________________________________________\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"==========Üdvözöljük a szerveren!=============\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"==========Segitségért /help!==================\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"==========Teleportokért /teles /tele /teles2==========\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"=========Szabályzatért /rules ===============\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"=========Ujdonságok:/vszinek /laseron /tuning /job /carmenu===========\");
  SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"========Ha Csitert láttál jelentsd /report -al az adminok felé!===\");
  SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"========Kellemes Játékot !==================\");
SetPlayerMapIcon(playerid, 1, 2631.31, 1824.54, 11.02, 32, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 2, 413.73, 2533.77, 19.14, 31, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 3, 2309.09, 1445.20, 10.38, 31, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 4, 2087.79, 1448.58, 10.38, 31, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 5, 2494.1169,-1666.8970,13.3438, 62, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 6, -2404.6809, -580.1221, 132.7315, 53, 0);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawDestroy(ArmourBar[playerid]);
if(Belepett[playerid] == 1) // lekérdezzük hogy belépett e a játékos
{
new fajl[128], name[24];
GetPlayerName(playerid, name, 24);
format(fajl, 128, \"/MAPPA/%s.txt\", name);
if(dini_Exists(fajl))
{
    dini_IntSet(fajl, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
}
}
cvar--;
new string[50];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"_________________________________________________________________________________________________________________________________________\");
switch(reason)
{
case 0:format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert [időtullépés]\",name);
case 1:format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert [Kilépett]\",name);
case 2:format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert [Kick/Ban]\",name);
}
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY,string);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"_________________________________________________________________________________________________________________________________________\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawSetString(ArmourBar[playerid],\"..........\");
TextDrawShowForPlayer(playerid,ArmourBar[playerid]);
SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
    GangZoneShowForAll(gangzone, 0x00FF0081);
    GangZoneShowForAll(ballas, 0xB901FE96);
    GangZoneShowForAll(vagos, 0xFFFF007E);
    GangZoneShowForAll(triad, 0xFF000096);
    GangZoneShowForAll(grove1, 0x00FF8096);
    GangZoneShowForAll(ballas1, 0x00008058);
    GangZoneShowForAll(vagos1, 0xFFFF0096);
    GangZoneShowForAll(grove2, 0x00FF0096);
    GangZoneShowForAll(ballas2, 0x0000A096);
    GangZoneShowForAll(traid1, 0xFF000096);
    GangZoneShowForAll(grove3, 0x80FF0096);
    GangZoneShowForAll(ballas3, 0x8000FF96);
    GangZoneShowForAll(ballas4, 0x8000FF96);
    GangZoneShowForAll(grove3,  0x00FF0096);
    GangZoneShowForAll(vagos3, 0xFFFF0096);
    GangZoneShowForAll(triad2, 0xFF000096);
    GangZoneShowForAll(ballas5, 0x8000FF96);
    GangZoneShowForAll(ballas6, 0x80008096);
    GangZoneShowForAll(grove4, 0x00FF0096);
    GangZoneShowForAll(grove5, 0x00FF4096);
    GangZoneShowForAll(grove6, 0x00FF4096);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Date);
//TextDrawShowForPlayer(playerid,Time);
TextDrawShowForPlayer(playerid,HUN);
WasteDeAMXersTime();
SetPlayerInterior(playerid,0);
GivePlayerWeapon(playerid,24,999);
GivePlayerWeapon(playerid,31,999);
GivePlayerWeapon(playerid,14,20);
GivePlayerWeapon(playerid,34,999);
GivePlayerWeapon(playerid,46,999);
GivePlayerWeapon(playerid,17,9);
GivePlayerWeapon(playerid,26,999);
GivePlayerMoney(playerid,250000);
    new money = GetPlayerMoney(playerid);
    new str[50];
    if (money > 100000)

 
[gmod]Az első helyre megnyitottad a témát, amelyet megláttál és nem kerested meg, hogy valójában hova kéne nyitnod. A témát áthelyeztem. Ráadásul a code taget sem voltál képes kirakni. Miért szólsz hozzá a szabályzat elolvasása nélkül? Jó lenne tisztában lenni vele, mielőtt elkezdesz fórumozni. Azonnal olvasd el, nem szeretnék meglátni több ilyet![/gmod]
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: blackdog476 - 2014. december 13. - 13:35:22
Nem szükséges a a rendszer. Az onplayertext alatti részt másold be, hisz gondolom ott van leellenőrizve a belépés.
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: Dfoglalo - 2014. december 13. - 14:06:57
OnPlayerCommandText elejére pl.:
 
if(!Loginolt[playerid]) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: blackdog476 - 2014. december 13. - 14:11:26
Jaaah, én pont az ellenkezőjét értettem.
Akkor viszont kell felvenned egy változót a playernek amit ha bejelentkezik a player át kell állítani 1-re.
És innentől jöhet Dfoglalo megoldása
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: .random. - 2014. december 13. - 14:36:07
Amit beírtál a Code-ba van egy változód, névszerint
 
if(Belepett[playerid] == 1) // lekérdezzük hogy belépett-e a játékos

 

Idézetet írta: Dfoglalo date=1418476017\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51703\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerCommandText elejére
 

if(Belepett[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy bejelentkezve!\");
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: Dfoglalo - 2014. december 13. - 14:59:32
Leírtad ugyanazt, amit én, csak integer típusú változóval. Ez pedig helytelen megoldás, mivel csak két eset lesz, amikor be van jelentkezve és amikor nem. Pontosabban ez csak egy mellékes dolog. Leginkább azért helytelen megoldás, mert szóban elmondva is egy igaz/hamis értékre lenne szükségünk: ha be van jelentkezve/ha nincs bejelentkezve. Nem pedig arra, ha 0 vagy 1. Tehát logikai típusú változóra van szükségünk. Ha nem tudnád mit jelent:
 
if(!Loginolt[playerid]) // Ha nem (!) loginolt

 
=
 
if(Loginolt[playerid] == false) // Ha nem (!) loginolt

 
&
 
if(Loginolt[playerid]) // Ha loginolt

 
=
 
if(Loginolt[playerid] == true) // Ha loginolt
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: .random. - 2014. december 13. - 15:17:37
Ezt a hozzászólást elolvastad?  :angry:
 
Idézetet írta: reveszn date=1418472359\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51703\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán jót írok le de én a ladmin4v2 öt használom ha erre gondolsz vagy légyszives írjad le hogy pontosan mit szeretnél tudni mit másoljak be.?
A modba ez van,de ez nem a ladmin.
 
cvar++;
AntiFall[playerid] = false;
SetPlayerColor(playerid,playerColors[random(100)]);
if(!IsPlayerNPC(playerid)) PlayerCount++;
new string[250];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"_______________________________________________________________________________________________\");
format(string,sizeof(string),\"%s (%d)csatlakozott a szerverre,Üdvözöljük! {FFFF00}[online:{FF0000}%i/{1E90FF}féröhely:{FFFF00}%i]!\",name,playerid,cvar,GetMaxPlayers());
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"_______________________________________________________________________________________________\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"==========Üdvözöljük a szerveren!=============\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"==========Segitségért /help!==================\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"==========Teleportokért /teles /tele /teles2==========\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"=========Szabályzatért /rules ===============\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"=========Ujdonságok:/vszinek /laseron /tuning /job /carmenu===========\");
  SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"========Ha Csitert láttál jelentsd /report -al az adminok felé!===\");
  SendClientMessage(playerid,COLOR_CEKLAKEK,\"========Kellemes Játékot !==================\");
SetPlayerMapIcon(playerid, 1, 2631.31, 1824.54, 11.02, 32, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 2, 413.73, 2533.77, 19.14, 31, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 3, 2309.09, 1445.20, 10.38, 31, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 4, 2087.79, 1448.58, 10.38, 31, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 5, 2494.1169,-1666.8970,13.3438, 62, 0);
    SetPlayerMapIcon(playerid, 6, -2404.6809, -580.1221, 132.7315, 53, 0);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
TextDrawDestroy(ArmourBar[playerid]);
if(Belepett[playerid] == 1) // lekérdezzük hogy belépett e a játékos
{
new fajl[128], name[24];
GetPlayerName(playerid, name, 24);
format(fajl, 128, \"/MAPPA/%s.txt\", name);
if(dini_Exists(fajl))
{
    dini_IntSet(fajl, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
}
}
cvar--;
new string[50];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"_________________________________________________________________________________________________________________________________________\");
switch(reason)
{
case 0:format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert [időtullépés]\",name);
case 1:format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert [Kilépett]\",name);
case 2:format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert [Kick/Ban]\",name);
}
SendClientMessageToAll(COLOR_GREY,string);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,\"_________________________________________________________________________________________________________________________________________\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawSetString(ArmourBar[playerid],\"..........\");
TextDrawShowForPlayer(playerid,ArmourBar[playerid]);
SetPlayerPos(playerid,-1372.7501,-263.4500,14.1484);
    GangZoneShowForAll(gangzone, 0x00FF0081);
    GangZoneShowForAll(ballas, 0xB901FE96);
    GangZoneShowForAll(vagos, 0xFFFF007E);
    GangZoneShowForAll(triad, 0xFF000096);
    GangZoneShowForAll(grove1, 0x00FF8096);
    GangZoneShowForAll(ballas1, 0x00008058);
    GangZoneShowForAll(vagos1, 0xFFFF0096);
    GangZoneShowForAll(grove2, 0x00FF0096);
    GangZoneShowForAll(ballas2, 0x0000A096);
    GangZoneShowForAll(traid1, 0xFF000096);
    GangZoneShowForAll(grove3, 0x80FF0096);
    GangZoneShowForAll(ballas3, 0x8000FF96);
    GangZoneShowForAll(ballas4, 0x8000FF96);
    GangZoneShowForAll(grove3,  0x00FF0096);
    GangZoneShowForAll(vagos3, 0xFFFF0096);
    GangZoneShowForAll(triad2, 0xFF000096);
    GangZoneShowForAll(ballas5, 0x8000FF96);
    GangZoneShowForAll(ballas6, 0x80008096);
    GangZoneShowForAll(grove4, 0x00FF0096);
    GangZoneShowForAll(grove5, 0x00FF4096);
    GangZoneShowForAll(grove6, 0x00FF4096);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Date);
//TextDrawShowForPlayer(playerid,Time);
TextDrawShowForPlayer(playerid,HUN);
WasteDeAMXersTime();
SetPlayerInterior(playerid,0);
GivePlayerWeapon(playerid,24,999);
GivePlayerWeapon(playerid,31,999);
GivePlayerWeapon(playerid,14,20);
GivePlayerWeapon(playerid,34,999);
GivePlayerWeapon(playerid,46,999);
GivePlayerWeapon(playerid,17,9);
GivePlayerWeapon(playerid,26,999);
GivePlayerMoney(playerid,250000);
    new money = GetPlayerMoney(playerid);
    new str[50];
    if (money > 100000)

 

Abból ítélve, hogy az OnPlayerDisconnect() -alatt
 

if(Belepett[playerid] == 1) // lekérdezzük hogy belépett e a játékos
{
new fajl[128], name[24];
GetPlayerName(playerid, name, 24);
format(fajl, 128, \"/MAPPA/%s.txt\", name);
if(dini_Exists(fajl))
{
    dini_IntSet(fajl, \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
}
}

 
arra utal, hogy létrehozott a mód elején egy változót lsd.:
 
new Belepett[MAX_PLAYERS];

 
Ami alapból 0 értéket kapott és amint bejelentkezett a játékos megkapja az 1 -es értéket

Ha a módban így lenne létrehozva, hogy

 
new bool:Belepett[MAX_PLAYERS] = false;

 
Akkor elhinném, hogy
 

 egy igaz/hamis értékre lenne szükségünk
 
[/quote]
Amennyiben nem így van ebben az esetben(!) akkor az én kérek elnézést :angel:
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: Dfoglalo - 2014. december 13. - 15:25:17
Bocsi, nem vettem észre, hogy amiatt írtad. Ettől függetlenül hülyeség lenne azt alkalmaznia a továbbiakban is a témanyitónak és át kéne váltania logikai értékre. Azt pedig leírtam a számára, ha nem értené, hogy hogyan használhatja az elágazásban.
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: reveszn - 2014. december 13. - 18:17:07
Sziasztok,és köszi az eddigi segítséget is. Ez van a ladminba :Nem nagyon értem hogy kell át írni,vagy hogy hova kellene ha még segítenétek azt megköszönöm. :)
 :)
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
   
if(text[0] == \'#\' && PlayerInfo[playerid][Level] >= 1) {
    new string[256]; GetPlayerName(playerid,string,sizeof(string));
format(string,sizeof(string),\"Admin Chat: {FFFFFF}%s: %s\",string,text[1]); MessageToAdmins(blue,string);
    return 0;
}
    if(PlayerInfo[playerid][AFKstatus] == 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ird be /back és játszodj :P\"), 0;
if(ServerInfo[DisableChat] == 1) {
SendClientMessage(playerid,red,\"A Chat sajnos le van tiltva. Keress fel egy Admint!\");
    return 0;
}
if(PlayerInfo[playerid][Muted] == 1)
{
   PlayerInfo[playerid][MuteWarnings]++;
   new string[128];
if(PlayerInfo[playerid][MuteWarnings] < ServerInfo[MaxMuteWarnings]) {
   format(string, sizeof(string),\"Figyelem: Te most le lettél némitva. Ilyenkor tilos írni, különben a szerver kirúg.. (%d / %d)\", PlayerInfo[playerid][MuteWarnings], ServerInfo[MaxMuteWarnings] );
   SendClientMessage(playerid,red,string);
} else {
   SendClientMessage(playerid,red,\"Figyelmeztetve lettél, nem érdekelt. Most kirúg a szerver!\");
   format(string, sizeof(string),\"***%s (ID %d) kirúgva. (Indok: Némítás közben írt.)\", PlayerName2(playerid), playerid);
   SendClientMessageToAll(grey,string);
   SaveToFile(\"KickLog\",string); Kick(playerid);
} return 0;
}
if(ServerInfo[AntiSpam] == 1 && (PlayerInfo[playerid][Level] == 1 && !IsPlayerAdmin(playerid)) )
{
if(PlayerInfo[playerid][spamCount] == 0) PlayerInfo[playerid][spamTime] = TimeStamp();
    PlayerInfo[playerid][spamCount]++;
if(TimeStamp() - PlayerInfo[playerid][spamTime] > SPAM_TIMELIMIT) { // Its OK your messages were far enough apart
   PlayerInfo[playerid][spamCount] = 0;
   PlayerInfo[playerid][spamTime] = TimeStamp();
}
else if(PlayerInfo[playerid][spamCount] == SPAM_MAX_MSGS) {
   new string[128]; format(string,sizeof(string),\"{FF0000}%s {33FF33}kirúgta a szerver. Indok: {FF0000}(Flood/Spam megszegés)\", PlayerName2(playerid));
   SendClientMessageToAll(grey,string); print(string);
   SaveToFile(\"KickLog\",string);
   Kick(playerid);
}
else if(PlayerInfo[playerid][spamCount] == SPAM_MAX_MSGS-1) {
   SendClientMessage(playerid,red,\"Anti Floodolás!\");
   return 0;
}
}
if(ServerInfo[AntiSwear] == 1 && PlayerInfo[playerid][Level] < ServerInfo[MaxAdminLevel])
for(new s = 0; s < ForbiddenWordCount; s++)
    {
new pos;
while((pos = strfind(text,ForbiddenWords,true)) != -1) for(new i = pos, j = pos + strlen(ForbiddenWords); i < j; i++) text = \'*\';
}
if(PlayerInfo[playerid][Caps] == 1) UpperToLower(text);
if(ServerInfo[NoCaps] == 1) UpperToLower(text);
for(new i = 1; i < MAX_CHAT_LINES-1; i++) Chat = Chat[i+1];
new ChatSTR[128]; GetPlayerName(playerid,ChatSTR,sizeof(ChatSTR)); format(ChatSTR,128,\"[lchat]%s: %s\",ChatSTR, text[0] );
Chat[MAX_CHAT_LINES-1] = ChatSTR;
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. December 13. 18:30:49[/time] )

Szia a segítség kérésbe inditottam mert szerettem volna segítséget kérni,erre a problémára.akkor megkérlek hogy írjad meg nekem hogy hova helyezted át köszi
[gmod]Mit nem értesz azon, hogy a szabályzatot olvasd el és nem szeretnék többet ilyet meglátni? Erre ugyanazokat a szabálytalanságokat követed el, valamint a módosítás gombot sem használod, hanem duplaposztolsz. Utoljára kérlek meg rá, hogy olvasd el és csak utána szól hozzá a témákhoz. Legközelebb nem csak szóbeli figyelmeztetésben részesülsz.[/gmod]
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: reveszn - 2014. december 28. - 16:59:34
Sziasztok probléma megoldva,témát Zárom xd
Cím: Segítség a belépés utáni chat-be
Írta: Flash - 2015. január 03. - 22:25:58
[gmod]Máskor kérlek zárd is![/gmod]