Ezt egy változóval meglehet oldani: new bool:dolgozik[MAX_PLAYERS];
Aztán beállítjuk hogy ha spawnolják akkor még nem dolgozik. De lehet az OnPlayerConnect-hez is írni. public OnPlayerSpawn(playerid)
{
dolgozik[playerid] = false;
return 1;
}
És aztán pedig beállítjuk hogy ha elfogadja a munkát: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/bérgyilkos\", cmdtext, true) == 0)
{
dolgozik[playerid] = true; // és dolgozik...
return 1;
}
return 0;
}
És most pedig a munka parancsait: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/boom\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dolgozik[playerid] == true) //beállítjuk hogy csak akkor tudja használni ha bérgyilkos
{
//történés
}else{ // és ha nem dolgozik akkor ezt írja ki:
SendClientMessage(playerid, 0xFB0000FF, \"Ezt a paranacsot cak akkor tudod használni ha dolgozol!\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/megfigyel\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dolgozik[playerid] == true) //beállítjuk hogy csak akkor tudja használni ha bérgyilkos
{
//történés
}else{ // és ha nem dolgozik akkor ezt írja ki:
SendClientMessage(playerid, 0xFB0000FF, \"Ezt a paranacsot cak akkor tudod használni ha dolgozol!\");
return 1;
}
}
És kész. Esetleg még ha kiakarsz lépni a munkádból: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/kilép\", cmdtext, true) == 0)
{
dolgozik[playerid] = false; // és aztán nem dolgozik...
return 1;
}
return 0;
}
Remélem tudtam segíteni. Ha valamit nem értesz akkor kérdezz.