Szerző Téma: segitség!  (Megtekintve 8277 alkalommal)

segitség!
« Dátum: 2010. március 21. - 07:09:14 »
0 Show voters
Császtok na még egy segitség kéne pls segitsetek   akarok egy olyan valmit ami méri killeket szoval ha megölünk a másik bandábol egy embert akor az felkerül arra az eredmeny jelzöre!de ugy kéne hogy ha valaki reggel és megöl egy embert  és elmegy hogy  amikor viszajön még megmaradjon a pontja  :D

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
segitség!
« Válasz #1 Dátum: 2010. március 21. - 08:32:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: GroX date=1268075869\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1045\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bump  8)
Amúgy elkészítettem ha valami hibát fedezel fel szólj.
\"vs7d.jpg\"
 
GroX level system-e, elmenti a pontokat.

segitség!
« Válasz #2 Dátum: 2010. március 21. - 10:53:35 »
0 Show voters
Azta kösz szép munka!kiraly vagy ;D
még nemtudom kiprobalni mert még megkel csinalni a bandaterületeketxD de nagyon kösz


Valki pls irja le hogy kell banda területet csinalni egyépként olvastam amit hell irt csak a második lépésben megakadtam ugyhogy pls valki irja le ;D
Na aliens megvanak a mentet pontok na hogykel tovabb?! de az nembaj hogy 6 pontbol raktam ösze  a ballas területet??
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 21. - 17:38:30 írta ScreaM »

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
segitség!
« Válasz #3 Dátum: 2010. március 21. - 11:24:24 »
0 Show voters
1.Ne dupla postolj!(szerkezd az elozo hsz-ed)
2.A miny, max meg az ilyenek helyére koordinátát kell rakni,
vagyis elmész 4 helyre és beírod hogy /save.
3. Van Eplison-nak egy gang zónás scriptje
amivel ha bejelentkezel rcon-ba akkor a játékba tudod
szerkeszteni a gangzónát.(Majd megkeresem)
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 21. - 11:25:59 írta ALIEN »

GroX

  • Vendég
segitség!
« Válasz #4 Dátum: 2010. március 21. - 11:29:42 »
0 Show voters
Idézetet írta: ALIEN date=1269167064\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1045\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1.Ne dupla postolj!(szerkezd az elozo hsz-ed)
2.A miny, max meg az ilyenek helyére koordinátát kell rakni,
vagyis elmész 4 helyre és beírod hogy /save.
3. Van Eplison-nak egy gang zónás scriptje
amivel ha bejelentkezel rcon-ba akkor a játékba tudod
szerkeszteni a gangzónát.(Majd megkeresem)
 
Ööö 2 helyen is elég mert csak min és max kell.
Amelyik a nagyobb érték az lesz a Max, amelyik a kisebb, az lesz a Min, az x, és az y koordináta, Z-vel nem kell foglalkozni.

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
segitség!
« Válasz #5 Dátum: 2010. március 21. - 12:01:06 »
0 Show voters
GangZonaMaker, jelentkezz be Rcon-ba és írd be hogy /gzona
és szerkeztheted.
Innen letöltheted:http://solidfiles.com/d/SiJP

segitség!
« Válasz #6 Dátum: 2010. március 21. - 12:03:28 »
0 Show voters
oo kösz  :D és ezt hogy kell kezelni?xD
ok kösz
jo akor ugy kell hogy felmegyek a szeromra aztan rconal bejelentkezek
utana pedig a lövést nyomom folymatosan és a w,s,d, val irányitom? nek m ez nem müködöt
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 21. - 12:19:50 írta felici10 »

Nem elérhető ALIEN

  • 1163
    • Profil megtekintése
segitség!
« Válasz #7 Dátum: 2010. március 21. - 12:11:44 »
0 Show voters
A tuz gombal és az irány, w,a,s,d gombokkal.

segitség!
« Válasz #8 Dátum: 2010. március 21. - 12:45:28 »
0 Show voters
de ha bejelenkezek rconba és beirom az hogy /gzone semmi sem történik aztirja nincs ijen parancs :mistrust:

segitség!
« Válasz #9 Dátum: 2010. március 21. - 13:21:11 »
0 Show voters
Na MEGVAN MINDEN GANG TERÜLET 4 SARKA:
 

AddPlayerClass(0,2151.4946,-1118.1617,25.3282,79.6389,0,0,0,0,0,0); // Vagos1
AddPlayerClass(0,2905.3301,-1137.1472,11.1433,277.2787,0,0,0,0,0,0); // Vagos2
AddPlayerClass(0,2875.4819,-1612.0734,10.8750,160.7069,0,0,0,0,0,0); // Vagos3
AddPlayerClass(0,2237.8970,-1611.7711,16.2788,253.6722,0,0,0,0,0,0); // Vagos4
AddPlayerClass(0,2830.9036,-1648.9102,10.9284,267.1807,0,0,0,0,0,0); // Groove1
AddPlayerClass(0,1819.4818,-1649.0562,13.3828,183.0281,0,0,0,0,0,0); // Groove2
AddPlayerClass(0,1819.0748,-1867.3674,13.4141,179.4300,0,0,0,0,0,0); // Groove3
AddPlayerClass(0,2824.2422,-1907.8290,10.9375,183.5851,0,0,0,0,0,0); // Groove4
AddPlayerClass(0,1702.6885,-1875.1724,13.5696,93.9524,0,0,0,0,0,0); // Aztech1
AddPlayerClass(0,1695.5966,-2474.7517,13.5547,86.6172,0,0,0,0,0,0); // Aztech2
AddPlayerClass(0,2705.5020,-2497.2498,13.6641,358.7864,0,0,0,0,0,0); // Aztech3
AddPlayerClass(0,2822.7349,-1924.5039,10.9375,0.3609,0,0,0,0,0,0); // Aztech4
AddPlayerClass(0,2068.9600,-1138.2166,23.7340,185.7499,0,0,0,0,0,0); // Ballas1
AddPlayerClass(0,1181.8871,-1141.8595,23.6872,87.7131,0,0,0,0,0,0); // Ballas2
AddPlayerClass(0,1145.7611,-1710.8741,13.7813,269.8839,0,0,0,0,0,0); // Ballas3
AddPlayerClass(0,1688.2286,-1729.5858,13.3867,269.5875,0,0,0,0,0,0); // Ballas4
AddPlayerClass(0,1656.0974,-1447.0359,13.3878,0.4509,0,0,0,0,0,0); // Ballas5
AddPlayerClass(0,2072.3843,-1461.3127,23.1129,269.3950,0,0,0,0,0,0); // Ballas6
és most mit kell csinalni utána?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
segitség!
« Válasz #10 Dátum: 2010. március 21. - 13:34:05 »
0 Show voters
Sokkal egyszerubb lenne a GangZoneMakerral dolgoznál.  :D
http://solidfiles.com/d/SiJP
Csak hát nem tudod használni.  :mistrust:

segitség!
« Válasz #11 Dátum: 2010. március 21. - 14:59:06 »
0 Show voters
csabesz akor pls magyarazd el  ;D

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
segitség!
« Válasz #12 Dátum: 2010. március 21. - 15:08:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: felici10 date=1269179946\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1045\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csabesz akor pls magyarazd el  ;D
 
Már leírták elottem.
De mind1...
1. Felmész a szerverre bejelentkezel rconban. [ /rcon login <jelszó> ]
2. Beírod a /gzone parancsot.
3. Elojön egy dialog, ott beállítod a színét a zónának, majd Entert ütsz.
4. Majd azokkal a gombokkal amivel a karakteredet is irányítod, állíthatod a Gangzone szélességét, magasságát.
5. Eneter, majd kijön egy dialog amibe be kell írnod a menteni kívánt zóna nevét.
__________________________________________________________________________
Ha jól csináltad, akkor a \'scriptfiles\' mappába lesz a fájl.
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 21. - 15:09:56 írta Csabesz »

segitség!
« Válasz #13 Dátum: 2010. március 21. - 15:29:34 »
0 Show voters
hat nem azzal csinaltad de megcsinaltam! csak 4 error let  :D és egyszerüen nemtudom kijavitani! :\'(
 

#include <a_samp>
#define TEAM_Groove      0
#define TEAM_Ballas      1
#define TEAM_Vagos       2
#define TEAM_Aztech      3
 
new bandazona;  //a bandazona helyett írhatsz mást is de a késobbiekben is azt használd
 
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
    bandazona = GangZoneCreate(2151.4946,-1118.1617,25.3282, 2905.3301,-1137.1472,11.1433, 2875.4819,-1612.0734,10.8750, 2237.8970,-1611.7711,16.2788);
    bandazona = GangZoneCreate(2830.9036,-1648.9102,10.9284 , 1819.4818,-1649.0562,13.3828, 1819.0748,-1867.3674,13.4141, 2824.2422,-1907.8290,10.9375);
    bandazona = GangZoneCreate(1702.6885,-1875.1724,13.5696 , 1695.5966,-2474.7517,13.5547, 2705.5020,-2497.2498,13.6641, 2822.7349,-1924.5039,10.9375);
    bandazona = GangZoneCreate(2068.9600,-1138.2166,23.7340, 1181.8871,-1141.8595,23.6872, 1145.7611,-1710.8741,13.7813, 1688.2286,-1729.5858,13.3867);
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
    SetGameModeText(\"[HUN]GangWars\");
    AddPlayerClass(105,2495.7029,-1685.9937,13.5148,356.2239,0,0,0,0,0,0); // Groove !!
    AddPlayerClass(106,2495.7029,-1685.9937,13.5148,356.2239,0,0,0,0,0,0); // Groove2 !!
    AddPlayerClass(107,2495.7029,-1685.9937,13.5148,356.2239,0,0,0,0,0,0); // Groove3 !!
    AddPlayerClass(102,1958.4689,-1451.9873,13.5492,178.4809,0,0,0,0,0,0); // Ballas
    AddPlayerClass(103,1958.4689,-1451.9873,13.5492,178.4809,0,0,0,0,0,0); // Ballas2
    AddPlayerClass(104,1958.4689,-1451.9873,13.5492,178.4809,0,0,0,0,0,0); // Ballas3
    AddPlayerClass(108,2228.6716,-1160.4449,25.7893,90.1122,0,0,0,0,0,0); // Vagos
    AddPlayerClass(109,2228.6716,-1160.4449,25.7893,90.1122,0,0,0,0,0,0); // Vagos2
    AddPlayerClass(110,2228.6716,-1160.4449,25.7893,90.1122,0,0,0,0,0,0); // Vagos3
    AddPlayerClass(114,1777.8782,-1933.1636,13.3861,357.2441,0,0,0,0,0,0); // Aztech
    AddPlayerClass(115,1777.8782,-1933.1636,13.3861,357.2441,0,0,0,0,0,0); // Aztech2
    AddPlayerClass(116,1777.8782,-1933.1636,13.3861,357.2441,0,0,0,0,0,0); // Aztech3
    AddStaticVehicle(461,2528.9556,-1670.6360,14.7559,270.5225,37,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(445,2509.0703,-1670.7488,13.3004,356.4361,35,35); // lspd car
    AddStaticVehicle(481,2491.0559,-1684.0575,13.0237,93.3644,6,6); // lspd car
    AddStaticVehicle(502,2499.2769,-1656.4315,13.2883,68.2444,36,88); // lsprd car
    AddStaticVehicle(475,2480.0864,-1654.7965,13.1548,267.9198,9,39); // lsprd car
    AddStaticVehicle(507,1981.6599,-1434.5834,14.3156,0.3465,42,42); // lspd car
    AddStaticVehicle(509,1964.6073,-1455.1844,13.0621,90.1255,74,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(510,1969.8901,-1455.4294,13.1453,87.0659,39,39); // lspd car
    AddStaticVehicle(521,1981.2013,-1453.6289,12.9580,330.7261,75,13); // lspd car
    AddStaticVehicle(526,1939.2688,-1456.0024,13.2293,90.6587,9,39); // lspd car
    AddStaticVehicle(527,1929.4419,-1455.9291,13.1767,90.6104,66,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(466,2227.4805,-1177.5659,25.4684,88.9471,2,76); // lspd car
    AddStaticVehicle(467,2227.6807,-1166.4425,25.4870,90.3008,2,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(468,2205.8176,-1165.1788,25.3957,87.9524,3,3); // lspd car
    AddStaticVehicle(474,2206.1580,-1172.8428,25.4893,270.8489,105,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(534,1803.6152,-1918.3341,13.1152,0.4618,62,62); // lspd car
    AddStaticVehicle(533,1796.4214,-1935.5226,13.1712,269.4492,75,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(535,1788.2743,-1935.9524,13.2466,270.1948,31,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(536,1803.7062,-1929.3168,13.1262,0.5924,26,96); // lspd car
    AddStaticVehicle(468,1773.4362,-1943.5521,13.2272,5.8687,46,46); // lspd car
    AddStaticVehicle(468,1771.8164,-1943.8228,13.2209,0.8483,53,53); // lspd car
    AddStaticVehicle(451,1463.5503,-902.0644,54.5430,1.6430,125,125); // lspd car
    AddStaticVehicle(462,1439.4587,-937.6409,35.8545,268.6787,13,13); // lspd car
    AddStaticVehicle(475,1414.0465,-936.1802,35.4986,80.2208,9,39); // lspd car
    AddStaticVehicle(477,1400.0565,-954.1740,34.7989,260.5081,94,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(479,1331.7573,-1059.7688,28.2465,270.6331,59,36); // lspd car
    AddStaticVehicle(480,1363.9473,-1111.4132,23.6206,352.8510,12,12); // lspd car
    AddStaticVehicle(481,1338.2379,-1125.4642,23.1935,356.5174,3,3); // lspd car
    AddStaticVehicle(482,1337.7920,-1248.8030,13.6040,180.6340,48,48); // lspd car
    AddStaticVehicle(492,1336.6924,-1315.1680,13.3248,360.0000,77,26); // lspd car
    AddStaticVehicle(494,1333.8420,-1452.8525,13.3559,169.8707,36,13); // lspd car
    AddStaticVehicle(500,1294.5846,-1547.7037,13.5631,170.7902,40,84); // lspd car
    AddStaticVehicle(505,1291.0520,-1635.1823,13.6905,359.9999,14,123); // lspd car
    AddStaticVehicle(506,1373.1125,-1737.5569,13.1660,268.5204,6,6); // lspd car
    AddStaticVehicle(507,2749.0942,-2391.5942,13.4735,0.7662,42,42); // lspd car
    AddStaticVehicle(508,2733.0571,-2392.1699,14.0068,358.9482,1,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(509,2724.7046,-2412.2507,13.1455,359.9988,74,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(510,2728.9167,-2412.9683,13.2242,5.7990,46,46); // lspd car
    AddStaticVehicle(514,2739.0837,-2391.2710,14.2181,0.9197,25,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(515,2776.9219,-2401.6619,14.6569,270.9866,24,77); // lspd car
    AddStaticVehicle(516,2755.8191,-2393.2073,13.4682,358.9124,119,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(517,2743.2786,-2420.6624,13.4958,269.8157,36,36); // lspd car
    AddStaticVehicle(518,2744.7026,-2431.5566,13.3147,271.3810,9,39); // lspd car
    AddStaticVehicle(521,2753.0449,-2444.2554,13.2062,0.3455,75,13); // lspd car
    AddStaticVehicle(522,2770.5059,-2426.9260,13.2199,356.7404,3,8); // lspd car
    AddStaticVehicle(523,2769.8201,-2411.2424,13.1942,0.3386,0,0); // lspd car
    AddStaticVehicle(524,2764.7283,-2387.1294,14.5655,0.6789,61,27); // lspd car
    AddStaticVehicle(518,2539.1753,-2344.0098,21.0786,44.4874,17,1); // lspd car
    AddStaticVehicle(517,2433.6174,-2223.8918,24.9604,43.8146,43,41); // lspd car
    AddStaticVehicle(458,2418.2361,-2455.5173,13.5222,224.8335,101,1); // miniraktár
    AddStaticVehicle(459,2428.0454,-2466.4688,13.6790,225.3570,28,28); // miniraktár
    AddStaticVehicle(461,2416.6990,-2456.7986,13.2284,218.3487,37,1); // miniraktár
    AddStaticVehicle(462,2415.8259,-2457.4331,13.2497,226.1837,13,13); // miniraktár
    AddStaticVehicle(463,2414.9871,-2458.6975,13.1826,229.2193,84,84); // miniraktár
    AddStaticVehicle(467,2403.5249,-2472.1445,13.3686,223.3918,58,8); // miniraktár
    AddStaticVehicle(468,2414.8452,-2459.7891,13.3127,228.0756,46,46); // miniraktár
    AddStaticVehicle(475,2406.0005,-2469.7141,13.4316,223.3267,9,39); // miniraktár
    AddStaticVehicle(477,2407.6033,-2466.6030,13.3905,222.9995,94,1); // miniraktár
    AddStaticVehicle(478,2425.5876,-2468.6895,13.6200,224.3412,66,1); // miniraktár
    AddStaticVehicle(479,2410.5955,-2464.2700,13.4317,223.9088,59,36); // miniraktár
    AddStaticVehicle(460,2354.5994,-2507.1292,1.9982,2.8046,1,30); //
    AddStaticVehicle(460,2355.1892,-2529.8806,1.4733,357.2726,17,23); //
    AddStaticVehicle(457,2412.8330,-2461.5371,13.2696,222.6762,2,1); // lspdcar
    AddStaticVehicle(455,2419.2163,-2474.0247,14.0701,225.3044,84,58); // miniraktár
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch (classid)
{
   case 0:
         {
   GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Groove!\", 1000, 5);
   SetPlayerColor(playerid, 0x2641FEAA);
}
        case 1:
        {
   GameTextForPlayer(playerid, \"~p~Ballas!\", 1000, 5);
            SetPlayerColor(playerid, 0xAA3333AA);
        }
       
        case 2:
         {
   GameTextForPlayer(playerid, \"~y~Vagos!\", 1000, 5);
   SetPlayerColor(playerid, 0x2641FEAA);
}
case 3:
         {
   GameTextForPlayer(playerid, \"~b~Aztech!\", 1000, 5);
   SetPlayerColor(playerid, 0x2641FEAA);
}
    }
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_GROOVE)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_GREEN);
        GivePlayerWeapon(playerid,22,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,32,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
       
    }
    else if(gTeam[playerid] == TEAM_BALLAS)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_PURPLE);
        GivePlayerWeapon(playerid,22,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,30,1000);
       
    }
      else if(gTeam[playerid] == TEAM_VAGOS)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW);
        GivePlayerWeapon(playerid,22,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,29,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,30,1000);
    }
      else if(gTeam[playerid] == TEAM_AZTECH)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
        GivePlayerWeapon(playerid,22,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,27,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
    }
   GangZoneShowForPlayer(playerid, bandazona,~y~);
   return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerInfoChange(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
segitség!
« Válasz #14 Dátum: 2010. március 21. - 15:46:15 »
0 Show voters
Vess magadra, ha nem a könnyebb módszert választod..
Itt maximum 4 koordináta lehet, de te ide raktál 12-t.
 
GangZoneCreate(2151.4946,-1118.1617,25.3282, 2905.3301,-1137.1472,11.1433, 2875.4819,-1612.0734,10.8750, 2237.8970,-1611.7711,16.2788);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GangZoneCreate

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal