Szerző Téma: #include <zcmd>  (Megtekintve 570 alkalommal)

Nem elérhető Stramm

  • 193
    • Profil megtekintése
#include <zcmd>
« Dátum: 2013. február 18. - 12:39:57 »
0 Show voters
Sziasztok ha gameModba írom a dolgokat zcmd-vel a következöket kapom .
FilterScriptben pedig hibátlan.
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(2) : error 031: unknown directive
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(234) : error 017: undefined symbol \"ls\"
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(240) : warning 225: unreachable code
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(240) : warning 217: loose indentation
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Szerver 0.3e\\gamemodes\\dfg.pwn(234) : warning 203: symbol is never used: \"CMD\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 

CMD:ls(playerid, params[]) {
SetPlayerPos(playerid, 2304.1643,-1642.7743,14.5374);
SendClientMessage(playerid, 0xFF9933AA, \"Elteleportáltál Los Santos-ba\");
return 1;
}

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
#include <zcmd>
« Válasz #1 Dátum: 2013. február 18. - 14:12:13 »
0 Show voters
Vagy rosszul van definiálva (asd értelmes) vagy rossz maga az inc, szedj le egy újat.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal