Szerző Téma: Samp alap includ visszafejtés  (Megtekintve 1104 alkalommal)

Samp alap includ visszafejtés
« Dátum: 2016. December 20. - 21:33:50 »
0
Hellósztok!
 
Az lenne a kérdésem, hogy lehet egy alap includot (pl.: a_objectet vissza fejteni?
Mert mikor megnyitom, csak a nativok, definicók és változókat látom, de hogy mi bírja műkódésre azt nem.
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2016. December 20. - 21:35:38 írta Zsifon »

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #1 Dátum: 2016. December 20. - 22:25:53 »
0
Amiket látsz függvénykönyvtárakban natívok csak arra vannak hogy közölje a fordítónak azt, hogy van egy ilyen funkció ezen a néven és ezekkel a paraméterekkel. A fordítás sikeres lefuttatása után kapsz egy p-kódolású .amx fájlt, amit a szerverbe épített könyvtár beolvas és követi az .amx program utasításait. Ha van ilyen PAWN natív funkció definiálva, akkor lefuttatja azt a C++ eljárásait, ami ahhoz az adott PAWN funkcióhoz volt hozzáfűzve. Szóval ezt visszafejteni nem lehetséges, mármint lehetséges, csak nem tudom mit akarsz vele kezdeni.

Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #2 Dátum: 2016. December 21. - 10:49:54 »
0
Köszönöm válaszod!
 
Hogy mit szeretnék vele kezdeni? Van egy ötlet amit meg szettnék valósítani, csak az alap samp a_object includbol ki kéne varázsoljak egy függvényt amit átalakítok olyan formára ami nekem kell.

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #3 Dátum: 2016. December 21. - 11:49:00 »
0
Ahhoz valószínűleg C++ és x86 ASM beavatkozás szükséges hogy megvalósítsd. Nincs véletlen olyan PAWN funkció kurta999 YSF pluginjában, amire szükséged lenne?http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=513499
 
 

Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #4 Dátum: 2016. December 21. - 11:51:43 »
0
Nekem a SelectObject-t kéne valahonna. Utána nézek az általd linkelt fórumon, hátha találok valami hasnolót!

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #5 Dátum: 2016. December 21. - 12:12:11 »
0
Van SelectObject PAWN funkció.  /index.php?/topic/41018-selectobject/\" rel=\"\">https://gtakozosseg.hu/index.php?/topic/41018-selectobject/
 
Gondolom egy régi módot próbálsz módosítani. Frissítsd a szerverfájlokat és függvénykönyvtárt ha még nem tetted és az tartalmazni fogja a SelectObject PAWN funkciót. http://sa-mp.com/download.php
« Utoljára szerkesztve: 2016. December 21. - 12:13:37 írta divkn »

Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #6 Dátum: 2016. December 21. - 12:14:39 »
0
Férre értesz. A fent megnevezett függvényt akarom átalakítani, hogy az nekem jól legyen. Azaz ne jelenjenek meg az X Y Z kordináta rendszer és az adatai az objectnek.
« Utoljára szerkesztve: 2016. December 21. - 12:16:16 írta Zsifon »

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #7 Dátum: 2016. December 21. - 12:31:03 »
0
Sajnos az nem lehetséges szerver felől, ez mind kliens oldalon zajlik le.
« Utoljára szerkesztve: 2016. December 21. - 12:31:52 írta divkn »

Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #8 Dátum: 2016. December 21. - 13:00:57 »
0
Esetleg annyit még meg tudnál e nekem mondani, hogy hogyan csinálja azt ez a függvény, hogy a kulzor pozícióját egy 2D s koordináta koordinátábol, hogy csinál egy 3D-s koordinátát?

Nem elérhető divkn

  • 3259
    • Profil megtekintése
Samp alap includ visszafejtés
« Válasz #9 Dátum: 2016. December 21. - 16:55:32 »
0
Meg is feledkeztem hogy van GetPlayerCameraTargetObject, csak előtte engedélyezni kell EnablePlayerCameraTarget funkcióval. Ezzel nem fog megjelenni a módosítási lehetőségek bármilyen tárgyon.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal