Szerző Téma: Sebességmérõ függvényei/mûködése  (Megtekintve 718 alkalommal)

Sebességmérõ függvényei/mûködése
« Dátum: 2012. november 04. - 23:24:58 »
0 Show voters
Nos, szeretném megérteni egy MÛKÖDÕ sebességmérés hogyan épül fel.

Amit találtam krisk tutorialja nem jó, 3warning + irreális értéket kapok (100millió km/h..)


Amiket értek belõle:


floatround = Lebegõpontos érték konvertálása integerré.


GetVehicleVelocity = Sebesség lekérdezése bizonyos irányba.


Viszont ahány szkriptet néztem át annyi féle megoldás volt..(egy se mûködött a 4-5bõl amit néztem.)


Ha valakinek lesz rá ideje és megszánna engem egy \"kis\" egyszerû tutoriallal azt nagyon megköszönném. :)


(Valamint nem értem hogy 3 fix pozícióból hogy számol sebességet a pawno?!)

Sebességmérõ függvényei/mûködése
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 05. - 09:05:07 »
+1 Show voters
Nem fix koordináta pontokat ad vissza a GetVehicleVelocity hanem elmozdulás mértékét az adott koordináta pontok felé.
Érthetõbben, majdnem a megtett utat de mégse azt, vissza adja a 3 vector írányába tett elmozdulás mértékét egy korábbi pozíciótól mérve.
Mint a régi sebesség mérõ szkriptekben, egyszerûen tárolták a játékos korábbi pozícióját, majd egy késõbbi idõpontban (mondjuk fél másodperc múlva) újból lekérték a pozícióját majd a kettõt egymásból kivonták így megkapták az x, y, z, irányba tett elmozdulás mértékét (ezt a régi módszert helyettesíti a GetVehicleVelocity és a GetPlayerVelocity is, mely után a továbbiakban kiszámítható a megtett út és ezáltal a sebesség is ki kalkulálható.

Sebességmérõ függvényei/mûködése
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 05. - 10:19:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1352102707\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29540\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem fix koordináta pontokat ad vissza a GetVehicleVelocity hanem elmozdulás mértékét az adott koordináta pontok felé.
Érthetõbben, majdnem a megtett utat de mégse azt, vissza adja a 3 vector írányába tett elmozdulás mértékét egy korábbi pozíciótól mérve.
Mint a régi sebesség mérõ szkriptekben, egyszerûen tárolták a játékos korábbi pozícióját, majd egy késõbbi idõpontban (mondjuk fél másodperc múlva) újból lekérték a pozícióját majd a kettõt egymásból kivonták így megkapták az x, y, z, irányba tett elmozdulás mértékét (ezt a régi módszert helyettesíti a GetVehicleVelocity és a GetPlayerVelocity is, mely után a továbbiakban kiszámítható a megtett út és ezáltal a sebesség is ki kalkulálható.
 


Akkor jól gondoltam hogy ez a függvény mit is csinál, csak nem akartam elhinni mert nem voltam benne biztos.  :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal