GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Johnies00 - 2012. november 04. - 23:24:58
-
Nos, szeretném megérteni egy MÛKÖDÕ sebességmérés hogyan épül fel.
Amit találtam krisk tutorialja nem jó, 3warning + irreális értéket kapok (100millió km/h..)
Amiket értek belõle:
floatround = Lebegõpontos érték konvertálása integerré.
GetVehicleVelocity = Sebesség lekérdezése bizonyos irányba.
Viszont ahány szkriptet néztem át annyi féle megoldás volt..(egy se mûködött a 4-5bõl amit néztem.)
Ha valakinek lesz rá ideje és megszánna engem egy \"kis\" egyszerû tutoriallal azt nagyon megköszönném. :)
(Valamint nem értem hogy 3 fix pozícióból hogy számol sebességet a pawno?!)
-
Nem fix koordináta pontokat ad vissza a GetVehicleVelocity hanem elmozdulás mértékét az adott koordináta pontok felé.
Érthetõbben, majdnem a megtett utat de mégse azt, vissza adja a 3 vector írányába tett elmozdulás mértékét egy korábbi pozíciótól mérve.
Mint a régi sebesség mérõ szkriptekben, egyszerûen tárolták a játékos korábbi pozícióját, majd egy késõbbi idõpontban (mondjuk fél másodperc múlva) újból lekérték a pozícióját majd a kettõt egymásból kivonták így megkapták az x, y, z, irányba tett elmozdulás mértékét (ezt a régi módszert helyettesíti a GetVehicleVelocity és a GetPlayerVelocity is, mely után a továbbiakban kiszámítható a megtett út és ezáltal a sebesség is ki kalkulálható.
-
Nem fix koordináta pontokat ad vissza a GetVehicleVelocity hanem elmozdulás mértékét az adott koordináta pontok felé.
Érthetõbben, majdnem a megtett utat de mégse azt, vissza adja a 3 vector írányába tett elmozdulás mértékét egy korábbi pozíciótól mérve.
Mint a régi sebesség mérõ szkriptekben, egyszerûen tárolták a játékos korábbi pozícióját, majd egy késõbbi idõpontban (mondjuk fél másodperc múlva) újból lekérték a pozícióját majd a kettõt egymásból kivonták így megkapták az x, y, z, irányba tett elmozdulás mértékét (ezt a régi módszert helyettesíti a GetVehicleVelocity és a GetPlayerVelocity is, mely után a továbbiakban kiszámítható a megtett út és ezáltal a sebesség is ki kalkulálható.
Akkor jól gondoltam hogy ez a függvény mit is csinál, csak nem akartam elhinni mert nem voltam benne biztos. :)