Szerző Téma: Megbilincsel probléma!  (Megtekintve 917 alkalommal)

Megbilincsel probléma!
« Dátum: 2013. január 12. - 17:33:57 »
0 Show voters
Üdv!
Az a problémám hogy, ki cseréltem az animációt és raktam be egy objektot a megbilincseléshez. Ami nem volt gond igazán mindaddig míg Errorozott. Ezek után átraktam DCMD-be. Sikerült átraknom valamennyire. Ezt elõsször csinálom. Az a gondom hogy a megbilincselés parancsánál Warningot ír jelez! Ebben a parancsban kérnék segítséget! Elõre is köszönöm és további szép délutánt!
Hiba:
warning 203: symbol is never used: \"dcmd_megbilincsel\"
Kódrészlet:
 
dcmd_megbilincsel(playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
{
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
   return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
           if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
   {
   if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
   {
   if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
   if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
   {
   if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
   SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
   ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
   GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
   TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
   PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
   PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
   PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
      SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
            SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
}
return 1;
}

Megbilincsel probléma!
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 12. - 17:38:50 »
0 Show voters
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(megbilincsel, 12 , cmdtext);
return 0;
}

 
Ezt tedd be valahova.
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 12. - 17:40:28 írta Virgonc »

Megbilincsel probléma!
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 12. - 18:41:55 »
0 Show voters
Hibák:
(31711) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31711) : error 017: undefined symbol \"cmdtext\"
(31712) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31714) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31717) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31717) : error 017: undefined symbol \"tmp\"
(31718) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31720) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31722) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31725) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31727) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid\"
(31728) : error 017: undefined symbol \"giveplayerid
(31728) : error 017: undefined symbol \"giveplayer\"
(31728) : error 029: invalid expression, assumed zero
 
dcmd_megbilincsel (playerid, params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
{
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
   if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
   return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
   {
           if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
   {
   if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
   {
   if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
   if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
   {
   if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
   SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
   format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
   ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
   GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
   TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
   PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
   PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
   PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
      SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
            SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 12. - 18:54:42 írta Chris_Antonio »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Megbilincsel probléma!
« Válasz #3 Dátum: 2013. január 12. - 19:17:41 »
0 Show voters
ez nem dcmd parancs hanem strcmp -s szóval írd át majd new giveplayerid; a parancshoz.

Megbilincsel probléma!
« Válasz #4 Dátum: 2013. január 12. - 19:22:41 »
0 Show voters
ezt eddig is tudtam hogy, strcmp csak át szeretném írni dcmd-be. Viszont még nem csináltam ilyet mindenesetre.

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Megbilincsel probléma!
« Válasz #5 Dátum: 2013. január 12. - 21:40:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1358014661\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32336\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez nem dcmd parancs hanem strcmp -s szóval írd át majd new giveplayerid; a parancshoz.
 
:wall: strcmp -s parancs meg nem létezik
 
dcmd_megbilincsel (playerid, params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid))
        {
                if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27)
                {
                new giveplayerid;
                if (sscanf(params, \"d\", giveplayerid)) SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /megbilincsel [JátékosID/NévRészlet]\");
                if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
                        {
                        if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
                        {
                        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
                        {
                        if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem bilincselhetsz!\"); return 1; }
                        if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 1)
                        {
                        if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem bilincselheted meg!\"); return 1; }
                        new giveplayer[24];
                        GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"%s megbilincselt.\", sendername);
                        SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"Megbilincselted %s.\", rag(giveplayer,3));
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                        format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elõvesz egy bilincset és megbilincseli %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                        ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT,COLOR_SCRIPTERCHAT);
                        GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~r~Megbilincseltek\", 2500, 3);
                        TogglePlayerControllable(giveplayerid,0);
                        PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 1;
                        PlayerCuffed[giveplayerid] = 2;
                        PlayerCuffedTime[giveplayerid] = 300;
                        SetPlayerSpecialAction(giveplayerid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
                        SetPlayerAttachedObject(giveplayerid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
                        }
                        else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Elõször sokkold le az illetõt!\");
                        }
                        else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
                        }
                        else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
                }
                else
                {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
                }
                }
                else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr/swatos/testõr!\");
        }
        return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal