GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: felici10 - 2010. április 07. - 20:02:18

Cím: Score
Írta: felici10 - 2010. április 07. - 20:02:18
Cs all ! Azt hogy kell beálitani ha elérunk egy bizonyos scorét akor kapjunk egy fegyvert ? hova rakjam a GivePlayerWeapont? Elöre is thx
Cím: Score
Írta: TengeriMalac - 2010. április 07. - 22:18:14
Timer
GetPlayerScore
If
GiveWeapon
a timer lehet akár 1 perces is.. hnap írok egyet, ha kell.
EDIT.: Megvan xD
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new score = GetPlayerScore(playerid);
//minden ölése után kap fegyvert.
if(score == 1) return GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
if(score == 2) return GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
//etc..etc..
//így meg akkor kap új fegyvert, ha elért pl 3 score-t, tehát nem minden ölése után.
if(score >= 1 || score <= 3) return GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
if(score >= 4 || score <= 7) return GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
return 1;
}
Cím: Score
Írta: felici10 - 2010. április 09. - 14:23:35
if(score >= 1 || score <= 3) return GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
if(score >= 4 || score <= 7) return GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
                I
                I
      És ez mit jelent?
Cím: Score
Írta: jana4 - 2010. április 09. - 14:28:11
Idézetet írta: felici10 date=1270815815\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1286\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
if(score >= 1 || score <= 3) return GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
if(score >= 4 || score <= 7) return GivePlayerWeapon(playerid, weaponid, ammo);
                I
                I
      És ez mit jelent?
 
az elsonél: több pont kell legyen mint 1, de kevesebb mint 3
Cím: Score
Írta: felici10 - 2010. április 09. - 18:48:58
Az a baj amikor belepek a soutgunbol folyamatosan adogatja az 500 amokat és nem lehet fegyvert váltani :laugh:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    new score = GetPlayerScore(playerid);
    if(score >= 1 || score <= 3) return GivePlayerWeapon(playerid, 25 , 50);
if(score >= 4 || score <= 7) return GivePlayerWeapon(playerid, 28  , 100);
if(score >= 8 || score <= 10) return GivePlayerWeapon(playerid, 24  , 100);
if(score >= 11 || score <= 14) return GivePlayerWeapon(playerid, 29  , 100);
if(score >= 15 || score <= 18) return GivePlayerWeapon(playerid, 32  , 100);
if(score >= 18 || score <= 21) return GivePlayerWeapon(playerid, 33  , 100);
if(score >= 20 || score <= 24) return GivePlayerWeapon(playerid, 30  , 100);
if(score >= 24 || score <= 28) return GivePlayerWeapon(playerid, 31  , 150);
if(score >= 29 || score <= 33) return GivePlayerWeapon(playerid, 26  , 50);
if(score >= 36 || score <= 39) return GivePlayerWeapon(playerid, 27  , 100);
if(score >= 41 || score <= 45) return GivePlayerWeapon(playerid, 34  , 100);
return 1;
}