public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]){
return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elrontottad a parancsot!\");}
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success){if(!success){new strin[128];format(strin, sizeof(strin), \"Sajnálom de a %s parancs nem létezik\", cmdtext);SendClientMessage(playerid,red, strin);}return 1;}
Nem jó A mód helyére rögtön már azt irja hogy unknown amikor belépek kidob vidéken amik voltak mind eltüntek... mi lehet a gond...
Ezt nem igazán értem amit leírtál kezdõ vagyok xD [/quote]Csak ennyi a gond. Röviden tömören:Az OnPlayerCommandText eljárás meghívódik mikor játék közben beírsz egy per / jellel kezdõdõ akármit, pl.: /bla.Ez a cmdtext[] változóban fog visszahívásként látszódni. public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ SendClientMessage(playerid, -1, cmdtext); return 1;} Ha ez a visszahívás visszatérésként egyel tér vissza akkor nem kerül megjelenítésre az Unknown Command (Ismeretlen parancs) kifejezés. public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ return 1; // return (vissza küld a kód lefutása után 1-es értéket. ) } Az Unknown command akkor jelenik meg ha ez a vissza térési érték nulla. public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ return 0; // return (vissza küld a kód lefutása után 0-a értéket. ) } Mikor egy parancs sikeresen végrehajtásra kerül akkor 1-es vissza térési értéket kell megadni. (return 1;) public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if(strcmp(cmdtext, \"/bla\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"A beírt parancs a /bla, vissza térésként return 1, és nem jelenik meg az Unknown Command üzenet.\"); return 1; } return 0; // Semmilyen egyezést nem talált a beírt parancsra ezért elküldi az \"Unknown Command\" üzenetet. // ezt kell kicserélni egy üzenetre return SendClientMessage(playerid, -1, Nincs ilyen parancs\");}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ SendClientMessage(playerid, -1, cmdtext); return 1;}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ return 1; // return (vissza küld a kód lefutása után 1-es értéket. ) }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ return 0; // return (vissza küld a kód lefutása után 0-a értéket. ) }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if(strcmp(cmdtext, \"/bla\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"A beírt parancs a /bla, vissza térésként return 1, és nem jelenik meg az Unknown Command üzenet.\"); return 1; } return 0; // Semmilyen egyezést nem talált a beírt parancsra ezért elküldi az \"Unknown Command\" üzenetet. // ezt kell kicserélni egy üzenetre return SendClientMessage(playerid, -1, Nincs ilyen parancs\");}