GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Sheet - 2010. november 16. - 20:02:14

Cím: Score hiba
Írta: Sheet - 2010. november 16. - 20:02:14
Hali
olyan bajom lenne hogy van egy olyanom hogy ölésnél kap a player +1 pontot.... De az elsõ ölés után nem adja hozzá hanem mindig egyre módosítja.
Death:
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new killername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
GetPlayerName(killerid, killername, sizeof(killername));
    GivePlayerMoney(killerid, 5000);
    GivePlayerMoney(playerid, -1000);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(playerid) +1);
    format(string, sizeof(string), \"Gratulálunk, te kinyirtad %s -t ezért kaptál 5000$-t, és egy pontot!\", sendername);
    SendClientMessage(killerid, COLOR_GREEN, string);
    format(string, sizeof(string), \"Téged kinyirt %s, szívás, vesztettél 1000$-t!\", killername);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
{
    SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid) == 2000);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    SetPlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) +200000);
format(string, sizeof(string), \"%s elérte a 2000 pontot, ezért a szerver megjutalmazta 200.000$-al!\", sendername);
}
    return 1;
}
Cím: Score hiba
Írta: ZeRo - 2010. november 16. - 20:08:39
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(playerid) +1);

 
Cseréld ki erre:
 
SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) +1);
Cím: Score hiba
Írta: Sheet - 2010. november 17. - 16:31:12
ez jó.. de van mégegy hibám..
Ez folyton adja a pénzt, amikor csak 2000 pontnál kéne.
Mi lehet a baj?
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new killername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
GetPlayerName(killerid, killername, sizeof(killername));
    GivePlayerMoney(killerid, 5000);
    GivePlayerMoney(playerid, -1000);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) +1);
    format(string, sizeof(string), \"Gratulálunk, te kinyirtad %s -t ezért kaptál 5000$-t, és egy pontot!\", sendername);
    SendClientMessage(killerid, COLOR_GREEN, string);
    format(string, sizeof(string), \"Téged kinyirt %s, szívás, vesztettél 1000$-t!\", killername);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
    if(SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid == 2000) -2000))
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
       SetPlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) +200000);
format(string, sizeof(string), \"%s elérte a 2000 pontot, ezért a szerver megjutalmazta 200.000$-al!\", sendername);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
}
return 1;
}
Cím: Score hiba
Írta: Csabesz - 2010. november 17. - 17:21:15
Tessék,
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128];
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new killername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
GetPlayerName(killerid, killername, sizeof(killername));
    GivePlayerMoney(killerid, 5000);
    GivePlayerMoney(playerid, -1000);
    SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid) +1);
    format(string, sizeof(string), \"Gratulálunk, te kinyirtad %s -t ezért kaptál 5000$-t, és egy pontot!\", sendername);
    SendClientMessage(killerid, COLOR_GREEN, string);
    format(string, sizeof(string), \"Téged kinyirt %s, szívás, vesztettél 1000$-t!\", killername);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
    if ( GetPlayerScore ( killerid ) == 2000 )
{
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
       SetPlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid) +200000);
format(string, sizeof(string), \"%s elérte a 2000 pontot, ezért a szerver megjutalmazta 200.000$-al!\", sendername);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
}
return 1;
}