Szerző Téma: Score bealitas...  (Megtekintve 1048 alkalommal)

Score bealitas...
« Dátum: 2013. október 17. - 06:13:04 »
0 Show voters
Sziasztok
Hol tudnam kiszedni hogy amikor belep valaki ne adjon nki score-t?
Mivel ahanyszor belep egy szemely anyiszor kap 80 score-t

Score bealitas...
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 17. - 09:08:39 »
0 Show voters
Szerintem ez lehet a megoldás, de ha nem akkor írd le pontosabban.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerScore(playerid, 0);
return 1;
}

 
VAGY:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerScore(playerid, 0);
return 1;
}

 
Egyik variációt sem tudom igazán ajánlani mert:
1. variáció: Minden csatlakozásnál 0 pontod lesz, azaz nem ment le semmit.
2. variáció: Minden SPAWN-nál 0 pontod lesz, ez megint nem ment le semmit.
(Legalább az elsõ csak Reconnectnél tûnik el. Csinálj inkább enumerációt hozzá
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 17. - 09:13:15 írta AdamHawer »

Score bealitas...
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 17. - 15:43:03 »
0 Show voters
Nem kell script!!
Azt akarom megoldani hogy ne adjon 80 score-t amikor belep valaki..mert ha belep 10x egy jatekos 10x ad nki score-t!!

Score bealitas...
« Válasz #3 Dátum: 2013. október 17. - 15:54:47 »
+1 Show voters
keresel a modba egy ilyet és kitörlöd
 
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+80);

Score bealitas...
« Válasz #4 Dátum: 2013. október 17. - 16:02:06 »
0 Show voters
Nincs ilyen a mode-ba

Score bealitas...
« Válasz #5 Dátum: 2013. október 17. - 17:24:53 »
0 Show voters
Nem használsz véletlen egy FS-t, vagy valami Includet amibe ez benne lehet?

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Score bealitas...
« Válasz #6 Dátum: 2013. október 17. - 17:33:38 »
0 Show voters
Másold be a teljes OnPlayerConnect-et.

Score bealitas...
« Válasz #7 Dátum: 2013. október 17. - 17:38:30 »
0 Show voters

// This callback gets called when a player connects to the server
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~w~HUN Kamionos Szerver\",3000,4);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FFFF00}Üdvözlünk a szerveren!\");
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FFFF00}Szerver tulajdonosok: Szily88 es Csabee\");
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FFFF00}ADMIN:[RC]Zsolti!\");
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Skype:szilixdd \");
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}A szabályokért{FFFF00}/rules{FF0000}A parancsokért {FFFF00}/cmds\");
// Always allow NPC\'s to login without password or account
if (IsPlayerNPC(playerid))
return 1;
// Setup local variables
new Name[MAX_PLAYER_NAME], NewPlayerMsg[128], HouseID;
// Setup a PVar to allow cross-script money-transfers (only from filterscript to this mainscript) and scorepoints
SetPVarInt(playerid, \"PVarMoney\", 0);
SetPVarInt(playerid, \"PVarScore\", 0);
// Get the playername
GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name));
// Also store this name for the player
GetPlayerName(playerid, APlayerData[playerid][PlayerName], 24);
// Send a message to all players to let them know somebody else joined the server
format(NewPlayerMsg, 128, TXT_PlayerJoinedServer, Name, playerid);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, NewPlayerMsg);
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 17. - 18:27:15 írta ZyZu »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Score bealitas...
« Válasz #8 Dátum: 2013. október 17. - 17:45:20 »
0 Show voters
Code taget használjunk már istenem! Milyen include fájlokat használsz?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal