Szerző Téma: "Bejáratok/Kijáratok" készítése  (Megtekintve 773 alkalommal)

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
"Bejáratok/Kijáratok" készítése
« Dátum: 2011. december 19. - 20:09:36 »
0 Show voters
Nekem egy olyanszkript kéne,hogy egy ajtó elé odamegyek(persze megadott kordináta a szkriptben),és eldob egy helyre(annak is a kordinátáját megadom a szkriptben),de nem mindig interiorba.. és több kéne egyszerre egy szkriptbe. pl:
bele megyek ebbe a kordinátába: 627.0013,-571.5549,17.9207 és ide tesz át: 661.3599,-572.9640,16.3359
interiorba dobás esetén(nem egyszerre akarom használni a kettõt mert az egy kicsit érdekes lenne .D, majd átirom a kordinátákat):
szintén ebbe a kordinátába belemegyek: 627.0013,-571.5549,17.9207
és bedob a rendõrség intijébe(annak a kordinátáját nem tudom)

"Bejáratok/Kijáratok" készítése
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 19. - 20:38:41 »
0 Show voters

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
"Bejáratok/Kijáratok" készítése
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 19. - 20:59:58 »
0 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1324323521\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14465\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://thedarkjoker94.cer33.com/?p=385
 
de nekem egy filterszkript-be kéne, amugy meg 11 error :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 20. - 11:22:59 )

már fórumon megoldottuk,de azért a kódot kirakom amit csináltunk,ilyen lett:: [pawn]   
#include <a_samp>
     
    new rendorpickup1;
    new rendorpickup2;
     
    public OnFilterScriptInit()
    {
            rendorpickup1 = CreatePickup(1318,1,627.0013,-571.5549,17.9207,0); // Koordináták hová tegye a jelet amibe belemész, az utolsó szám vagyis a 0 aza virtuális világ, mindig 0...
            rendorpickup2 = CreatePickup(1318,1,246.783996,63.900199,1003.640625,0); // Koordináták hová tegye a jelet amibe belemész, az utolsó szám vagyis a 0 aza virtuális világ, mindig 0...
            return 1;
    }
    public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
    {
if(pickupid == rendorpickup1)
            {
            SetPlayerInterior(playerid,6);
            SetPlayerPos(playerid,246.783996,65.900199,1003.640625);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Bementél a rendõrségre!\");
            return 1;
    }[/pawn]
Illetve ha kifele is meg szeretnéd csinálni, akkor
           [pawn] else if(pickupid == rendorpickup2)
            {
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerPos(playerid,629.0013,-571.5549,17.9207);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Kijöttél a rendõrségrõl!\");
            return 1;
            }[/pawn]
összerakva: [pawn]   
#include <a_samp>
    new rendorpickup1;
    new rendorpickup2;
    public OnFilterScriptInit()
    {
            rendorpickup1 = CreatePickup(1318,1,627.0013,-571.5549,17.9207,0); // Koordináták hová tegye a jelet amibe belemész, az utolsó szám vagyis a 0 aza virtuális világ, mindig 0...
            rendorpickup2 = CreatePickup(1318,1,246.783996,63.900199,1003.640625,0); // Koordináták hová tegye a jelet amibe belemész, az utolsó szám vagyis a 0 aza virtuális világ, mindig 0...
            return 1;
    }
    public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
    {
if(pickupid == rendorpickup1)
            {
            SetPlayerInterior(playerid,6);
            SetPlayerPos(playerid,246.783996,65.900199,1003.640625);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Bementél a rendõrségre!\");
            return 1;
    }
else if(pickupid == rendorpickup2)
            {
            SetPlayerInterior(playerid,0);
            SetPlayerPos(playerid,629.0013,-571.5549,17.9207);
            SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Kijöttél a rendõrségrõl!\");
            return 1;
            }
      return 1;
            }[/pawn]
Ha valaki felhasználja akkor pls +-t köszi ;)
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 20. - 11:22:59 írta Wiliam Levy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal