Timerrel.
#include a_samp
forward ScoreTimer(playerid);
new y;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"ScoreTimer\", 2000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
public ScoreTimer(playerid)
{
if(GetPlayerScore(playerid) == 5)
{
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"5 pontod van!\");
}
return 1;
}
OFF: elõbb elkezdtem írni, de mindegy.
Timerrel.
#include a_samp
forward ScoreTimer(playerid);
new y;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"ScoreTimer\", 2000, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
public ScoreTimer(playerid)
{
if(GetPlayerScore(playerid) == 5)
{
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"5 pontod van!\");
}
return 1;
}
OFF: elõbb elkezdtem írni, de mindegy.
és ha a két másodperc alatt, feltolja 6 score-ra? akkor nem ér semmit
Igazság vizsgálat kell, OnplayerUpdate alá