GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: huhboy - 2014. augusztus 17. - 21:53:52

Cím: San Andreas Zónák.
Írta: huhboy - 2014. augusztus 17. - 21:53:52
Hali.
Adott az include, vele együtt a kódok.
Adott a script, minden oké..
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140817/13767214001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
adott minden, mûködik, viszont amikor hozzáadnék új zónát, helyesen lementve a koordinátákat, (minimum x, y, z, maximum x,y,z) a játékban nem ismeri fel, warningot, errort nem ír.
tehát mintha hozzá sem adtam volt.
tehát a kérdés, hogy mitõl lehet ez?
Cím: San Andreas Zónák.
Írta: rayle - 2014. augusztus 17. - 21:59:30
Jól mentetted le?
Úgy kell lementeni, hogy az adott terület egyik sarkába beállsz, mentesz egyet, az a pozíció lesz a minx, miny, minz.
Majd azzal a sarokkal átlósan lévõ sarokba is mentesz egyet, az ottani pozíció pedig a maxx, maxy, maxz lesz.
Pl:
                             
maxx, maxy, maxz - 2. pos
                              _____________________
                              |                                                      |
                              |                                                      |
                              |                                                      |
                              _____________________
                                                                                    minx, miny, minz - 1. pos
Cím: San Andreas Zónák.
Írta: huhboy - 2014. augusztus 17. - 22:01:34
így van lementve....
ezért nem tudom, mi kínja lehet, még.
{\"Simple City\",                 {-2985.37,73.45,-10.61,51.49,-641.87,200.86}},
Cím: San Andreas Zónák.
Írta: TengeriMalac - 2014. augusztus 17. - 22:53:40
csak egy megjegyzés.. 2D (felülnézetes, mint általában az összes map) területfoglaláshoz szerintem felesleges a magasság.. kivéve persze ha az adott hely fölé egy másik várost akarsz építeni.
Cím: San Andreas Zónák.
Írta: huhboy - 2014. augusztus 17. - 22:58:27
a 2d-bõl megy át 3d-be.
de egy kis gondolkodás után, mivel a minimum és a maximum szélsõséges érték, így rájöttem, hogy a 2 mentett koordinátából kell kiválasztani a kisebb X-et, a kisebb y-t, a kisebb z-t, majd a nagyobb x, y, z.
tehát nem elég csak bemásolni a koordinátát, hanem össze kell hasonlítani, és úgy beilleszteni.
Eredmény: a várost írja, tökéletesen mûködik, azért köszi a segítséget, a szándékot díjazom :D
Téma megoldva, zárok. :D