GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: willianhunt - 2015. Április 29. - 15:44:36

Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: willianhunt - 2015. Április 29. - 15:44:36
Sziasztok!
Szeretnék egy sorompó bugot javítani, de nem jöttem eddig rá hogyan miképp..
 
new hatarkapu;

 

hatarkapu = CreateDynamicObject(968, -954.77417, 2710.19849, 45.71190,   0.00000, 10.00000, 96.62950);

 
ez a parancs:
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(rkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119,5);
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}

 
Valaki igazitson el mert, amikor be írom /határnyit vagy /határzár sajnos nem csinál semmit mivel az értéke ugyan az a sorompónak nyitott és zárt pozban is.
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: Blaise - 2015. Április 29. - 16:14:46

MoveDynamicObject(rkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);

 
[/quote]
Ez itt a probléma.
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119,5);
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}

 
Így már jó lesz.
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Április 29. - 16:36:50
Nyit
 
MoveDynamicObject(rkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);

 
Zár
 
MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119,5);

 
Ugyanaz a koordináta...de más-más kaput mozgatsz...biztos így akartad?
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Április 29. - 17:16:18
Az lesz a legjobb ha felmész pl mtara és lemented újra a sorompót előbb zárt állapotba és utána meg nyitott és a zárhoz beírod az egyes kordinátát ami (zárva van) utána meg a nyitotthoz.
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: willianhunt - 2015. Április 29. - 17:51:48
akkor se jó nem zárle
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Április 29. - 18:15:14
mivel ugyanaz a 2 koordináta...
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: willianhunt - 2015. Április 29. - 18:17:31
Nem ugyan azok
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: blackdog476 - 2015. Április 29. - 18:19:36
Idézetet írta: willianhunt date=1430324251\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54036\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem ugyan azok
 


 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    // [...]
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            // [...]
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    // [..]
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.7742, 2710.1985, 45.7119,5);
// [....]         

 

[/quote]
tényleg?
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Április 29. - 19:04:19
Le kell menteni a soromót megint..
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: willianhunt - 2015. Április 29. - 19:20:31
ez már nem ugyan az
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.77417, 2710.19849, 45.71190, 5);
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Április 29. - 19:36:46
Idézetet írta: willianhunt date=1430328031\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54036\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez már nem ugyan az
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/határnyit\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu, -954.7742, 2710.1985, 45.7119, 5);
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s felnyitja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/határzár\", true))
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 7 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 7)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid, -954.77417, 2710.19849, 45.71190))
   {
            MoveDynamicObject(hatarkapu,-954.77417, 2710.19849, 45.71190, 5);
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lezárja a sorompót\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Túl messze vagy a sorompótól.\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy Önkormányzati személy/Katona/Rendőr!\");
    return 1;
}

 

Ha nem ugyan az akkor már elméletileg jó...... De nem tudom te mit láttál de amit én látok akár hogy nézem ugyan az más is így van ezzel a problémával...Mikor másoltad elsőnek akkor is ez a kordináta jött le most is ezt másoltad be.
Lépj fel mta-ra vagy map editorral és mentsd le a kordinátákat újra egy nyitott és egy zárt állapotba. az egyik fent van kicsit ferdén másik meg sík egyenes.  Vagy másold be az objectet amit mozgatni akarsz.
 
-954.7742, 2710.1985, 45.7119
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: willianhunt - 2015. Április 29. - 22:07:58
már jó köszönöm
Valaki tudnak még egy-be segíteni
Hogy tudok egy Adminsegéd szolgálati rendszer csinálni valaki megtudná csinálni ???
Cím: Samp Sorompó nem zárle
Írta: Flash - 2015. Április 29. - 22:46:20
[gmod]Témát zárom![/gmod]