Megoldható külön FSben, mi szerverünk is erre épül, nem találtunk eddig nagy problémát de nagyon oda kell figyelni amikor az alapot írod. TextDrawIDk ha külön-külön fsbe hozod létre összebugolnak, ha CallRemoteFunction-el meghívsz x FSből egy funkciót, ami y FSben található , de éppen y FS nem fut, így nem éri el a funkciót az egész szerver kifagyhat(főleg ha többször megismétlődik). Sok időt az alapon tudsz elbaszni, mert minden FSbe nagyjából szinkronba kell hozni a funkciókat, idket, figyelni kell h x callback visszatérése 1, vagy 0 legyen(hogy máshol is működjön), figyelni h 16Fsnél több nem lehet, figyelni hogy nagyon takarékolj mert sokkal jobban terheli a szervert. Nagyon komplikált. Ettől függetlenül nem rossz megoldás, nagyon jó sebességgel lehet fejleszteni, főleg mivel akár párhuzamosan tudunk 3-4-5 szkriptet is írni egyszerre, ahányan csak vagyunk. Főleg, hogy akár nagyobb playerszámnál is észrevétlenül frissíthetsz bármit(feltéve ha az alapot nem rontod el, 1-1 régi próbálkozásom már 70%nál bukott el, amikor kiderült h az alap miatt ha x FS resizem y bebugol, mert megváltozott a sorrend pár lokális érték végett.. )
De ha mindenre tudsz ügyelni 1-2 alapot megírsz menni fog, és nem bánod meg. Persze ehhez alap a mysql.
Ja és még egy érv mellette, ha fejlesztő csapatot toborzol nem kell kockáztatnod az egész forráskódot. Elég 1-1 szkriptet, amivel amúgysem megy sokra a többi ismerete nélkül.
Illetve most már a SAMP is támogatja ezt valamilyen szinten, hogy végre vannak SVar-ok. Bár nélkülük is lehet élni, de sokat segíthetnek vele 1-2 dolognál.