Szerző Téma: SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.  (Megtekintve 843 alkalommal)

SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Dátum: 2016. Március 07. - 19:37:42 »
0 Show voters
Sziasztok!
Valamelyik nap azon gondolkoztunk egyik \"kollégámmal\", hogy-hogyan lehetne megcsinálni a SAMP-os resourceoket(Mint MTA-n). Van egy jármű rendszerem egy külön fsben, és lenne egy mod.pwn ((Maga a global)) és ha rossz lenne a jármű rendszer csak le unloadfs-elem a jármű rendszert de a szerver megy tovább a jármű rendszer nélkül. Szóval egy másik fsből hivatkozzak egy különálló fsre. Láttam DRaKe Lua pluginját de az valahogy nem érdekel SAMP-ot fejlesztünk, nem MTA-t.
Jelenleg egy változót nem tudok át vinni egy másik FSbe, szerintem.
Szerintem ha megoldható lenne SAMPban is sokkal könnyebb lenne a fejlesztés.
Szóval Ötletek?

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Válasz #1 Dátum: 2016. Március 07. - 20:30:37 »
+1 Show voters
Sok ilyen modot láttam már, amilyen tematikáról te beszélsz. Jó ez resource-s ötlet végül is, bár én személy szerint szeretek úgy dolgozni, hogy minden egyben van, ne kelljen külön pawno-kat nyitogatnom hozzá. :D
itt van egy ilyen mod pl, hátha segít neked: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=595708
(letöltésnél nekem a chrome rossz indulatú fájlnak nézte a .rar-t, de nem vírus, meg semmi ilyesmi.)

SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Válasz #2 Dátum: 2016. Március 07. - 20:49:22 »
0 Show voters
Ezzel az a baj hogy ha módosítok akkor resizni kell az egész szervert :\\

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Válasz #3 Dátum: 2016. Március 07. - 20:58:27 »
+1 Show voters
Megoldható külön FSben, mi szerverünk is erre épül, nem találtunk eddig nagy problémát de nagyon oda kell figyelni amikor az alapot írod. TextDrawIDk ha külön-külön fsbe hozod létre összebugolnak, ha CallRemoteFunction-el meghívsz x FSből egy funkciót, ami y FSben található , de éppen y FS nem fut, így nem éri el a funkciót az egész szerver kifagyhat(főleg ha többször megismétlődik). Sok időt az alapon tudsz elbaszni, mert minden FSbe nagyjából szinkronba kell hozni a funkciókat, idket, figyelni kell h x callback visszatérése 1, vagy 0 legyen(hogy máshol is működjön), figyelni h 16Fsnél több nem lehet, figyelni hogy nagyon takarékolj mert sokkal jobban terheli a szervert. Nagyon komplikált. Ettől függetlenül nem rossz megoldás, nagyon jó sebességgel lehet fejleszteni, főleg mivel akár párhuzamosan tudunk 3-4-5 szkriptet is írni egyszerre, ahányan csak vagyunk. Főleg, hogy akár nagyobb playerszámnál is észrevétlenül frissíthetsz bármit(feltéve ha az alapot nem rontod el, 1-1 régi próbálkozásom már 70%nál bukott el, amikor kiderült h az alap miatt ha x FS resizem y bebugol, mert megváltozott a sorrend pár lokális érték végett.. )
De ha mindenre tudsz ügyelni 1-2 alapot megírsz menni fog, és nem bánod meg. Persze ehhez alap a mysql.
Ja és még egy érv mellette, ha fejlesztő csapatot toborzol nem kell kockáztatnod az egész forráskódot. Elég 1-1 szkriptet, amivel amúgysem megy sokra a többi ismerete nélkül.
Illetve most már a SAMP is támogatja ezt valamilyen szinten, hogy végre vannak SVar-ok. Bár nélkülük is lehet élni, de sokat segíthetnek vele 1-2 dolognál.

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Válasz #4 Dátum: 2016. Március 07. - 23:07:18 »
+1 Show voters
Gvar plugin

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Válasz #5 Dátum: 2016. Március 08. - 08:14:29 »
+1 Show voters
CallRemoteFunctionnal megtudsz hívni másik amx-ben levő függvényt, de a stringekkel probléma lenne...
ha írnál hozzá egy plugint vagy mentést és betöltést akkor újratöltésnél nem vesznének el az adatok...
Én pl már nem sa-mp keretek között dolgozok...a HRP-t teljesen új alapokra helyeztem és amin most dolgozok itt pl a többrétegű architektúrát használom: Adat, Üzleti Logika, Megjelenítés...
SA-MP-ben is próbáltam hasonlót megvalósítani, de sajnos az sa-mp eléggé korlátozott ebben...
SA-MP-ben a végén már úgy dolgoztam, hogy külön includeokban voltak a kódjaim, 1 includeban volt az adat és a függvények, de az adatokat is már függvényből értem el...
És a mód pwn-jében csak a logika volt...
Nem raknám külön FS-be őket, hanem 1 nagy FS lenne...vagy max 2 csak ugye a kettő között meg kell oldani a kommunikációt, de ez sem lehetetlen! és akkor restart nélkül lehet új dolgokat megvalósítani...de ha megfelelően van megvalósítva a reload akkor egy script kiszedésnél mindent töröl amit maga a script hozott létre...így megint újra tudnád építeni...
de szerintem a legjobb megoldás az lenne, ha egy plugin lenne ami az adatokat tárolja és akkor írhatnád pwn-ben a logikát...a megjelenítés meg ugye az sa-mp kliens...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
SAMP rendszerekre bontva, külön fájlokkal.
« Válasz #6 Dátum: 2016. Március 08. - 18:32:26 »
0 Show voters
GVAR PLUGIN
Az olyan mint a PVar, keressetek rá, és megvan oldva mindenféle probléma.
GVar-ba menti a stringeket, változókat, aztán ellehet érni más fs-ből módból stb stb. Bárhonnan.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal