Szerző Téma: samp player loginspawn  (Megtekintve 670 alkalommal)

Nem elérhető KrisT

  • 106
    • Profil megtekintése
samp player loginspawn
« Dátum: 2013. Április 02. - 23:08:28 »
0 Show voters
Egy videóba láttam hogy egy skinnel egy helyre álunk, /save-t írunk, azt belerakjuk a modba meg ilyenek, és loginolásnál be fog q kamerapóz meg a /save-nál elmentett slin fog ott állni, és ezt mindet metcsináltam, és teszteltem, léptem fél szerverre; és nem mûködött. Alap kamerapózt meg spawnhelyre rák... Mit. Sináljak h jó legyen?

samp player loginspawn
« Válasz #1 Dátum: 2013. Április 02. - 23:47:06 »
0 Show voters
kell egy pozíció, ami a skinre néz, meg kell egy, ami a skin helyet..
a SetPlayerCameraPos a skinre nézõ pozíció, a SetPlayerPos, és a SetPlayerCameraLookAt pedig a skin helye.

Nem elérhető KrisT

  • 106
    • Profil megtekintése
samp player loginspawn
« Válasz #2 Dátum: 2013. Április 02. - 23:56:51 »
0 Show voters
Tudom, ezeket megcsináltam, de mégse ott lesz a camerapos meg az ember, meg ahová nemodoltam a spawnhelyet nem is oda spawnol,. Vwgyis minden az alap beállításon maradt

samp player loginspawn
« Válasz #3 Dátum: 2013. Április 03. - 06:21:15 »
0 Show voters
modba raktad? scriptekben nincs OnPlayerRequestClass/Spawn ?

Nem elérhető KrisT

  • 106
    • Profil megtekintése
samp player loginspawn
« Válasz #4 Dátum: 2013. Április 03. - 06:37:48 »
0 Show voters
Mármint egy filterscriptbe egy pwn be raktam

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Április 03. - 18:17:42 )

Nem lehet,  hogy a régi spawnokat meg a camerapos-okat meg ezeket ki kell törölni? Vagy ez most jutott eszemhe,hogy sercer.cfg -be elöre kell rakni a saját,.pwn -emet hogy az töltsön be? Mármint ez hamarabb, mint az eredeti. Pwn?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Április 04. - 08:34:43 )

Nem jött be az az ötlet, hogy server.cfg elejére rakom a saját .pwn-emet, úgy sem csinál semmit
Tuti az a gond, hogy az alapbeállítások vannak. Szerintem ezeket az alap spawnolásokat meg ezeket spawnokat ki kéne törölni, écs csak az általunk bescriptelt pwn marad, és akkor biztos oda spawnol
« Utoljára szerkesztve: 2013. Április 04. - 08:34:43 írta krist »

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
samp player loginspawn
« Válasz #5 Dátum: 2013. Április 04. - 08:58:42 »
0 Show voters
rakd bele a módba

Nem elérhető KrisT

  • 106
    • Profil megtekintése
samp player loginspawn
« Válasz #6 Dátum: 2013. Április 04. - 09:37:23 »
0 Show voters
benne van a modba így(lehet ebbe van a hiba??):
 

public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Fly City\");
UsePlayerPedAnims();
ShowPlayerMarkers(0);
ShowNameTags(0);
AddPlayerClass(165,1286.8572,-895.7513,42.8753,6.2544,31,5000,27,5000,16,50); // nyomozó 1
AddPlayerClass(110,1269.6843,-860.6953,42.8828,96.9182,31,5000,27,5000,16,50); // Vagos 1
AddStaticVehicle(576,1259.5007,-918.9709,42.3406,99.9902,72,1); // VoDoo
AddStaticVehicle(470,1264.0115,-860.0898,42.8761,188.1846,43,0); // Patriot
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1189.4095,-897.0428,48.0625);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 185.2300);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1191.4879,-914.2219,53.0836);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1189.1219,-893.9053,48.0625);
return 1;
}

 
[mod]Máskor tedd ki a code tageket.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2013. Április 11. - 19:48:53 írta Benceee »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal