public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)
{
new chance = random(20);
if(!chance) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"asdelmagad\");
return 1;
}
forward OnAmmoUpdate(playerid);
new Ammo;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Ammo = 0;
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerAmmo(playerid) != Ammo)
OnAmmoUpdate(playerid);
return 1;
}
public OnAmmoUpdate(playerid)
{
if(random(100) <= 5) SendClientMessage(playerid,-1,\"asdelmagad\");
return 1;
}
Köszi,de ez hogyan mûködik? :O
[/quote]
ez sajnos sehogy mert hiányzik 1 sor belõle :)
konkrétan ez:
Ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
és elég vicces kimenetele lenne ennek a kódnak :D ajánlatos tömböt használni a változó helyett mivel ez max addig mûködik \"rendesen\" amíg egyedül van az ember a szerveren :)
ja és ennél a kódnál 6% az esélye hogy kiírja...
random 0-99-ig ( 100 lehetõség ) és ha a generált szám 0, 1, 2, 3, 4 vagy 5 akkor kap üzenetet
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)
{
new chance = random(20);
if(!chance) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"asdelmagad\");
return 1;
}
[/quote]
szegény gyerek ha az elõzõ példát nem értette akkor ezt sem fogja szerintem, megmagyaráznám neki ha nem gond :)
Amikor a játékos megsebez egy másikat 1/20-ad ( felszorozva ugye: 5/100 = 5% ) esély van arra hogy kiírja az üzenetet...ha a generált szám 0 akkor kap üzenetet ! (!chance) = (chance == 0)
Azt hogy lehet megcsinálni,hogy minden lövésnél 5% esély legyen,arra hogy sendlientmessage (asdelmagad) :D? ? ? ? ?
[/quote]
Ha tényleg \"haladó scripter\" vagy, akkor simán összerakod már a kódot amit szeretnél :) sok sikert