public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid){new chance = random(20);if(!chance) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"asdelmagad\");return 1;}
forward OnAmmoUpdate(playerid);new Ammo;public OnPlayerConnect(playerid){Ammo = 0;return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerAmmo(playerid) != Ammo)OnAmmoUpdate(playerid);return 1;}public OnAmmoUpdate(playerid){if(random(100) <= 5) SendClientMessage(playerid,-1,\"asdelmagad\");return 1;} Köszi,de ez hogyan mûködik? :O [/quote]ez sajnos sehogy mert hiányzik 1 sor belõle konkrétan ez: Ammo = GetPlayerAmmo(playerid); és elég vicces kimenetele lenne ennek a kódnak ajánlatos tömböt használni a változó helyett mivel ez max addig mûködik \"rendesen\" amíg egyedül van az ember a szerveren ja és ennél a kódnál 6% az esélye hogy kiírja...random 0-99-ig ( 100 lehetõség ) és ha a generált szám 0, 1, 2, 3, 4 vagy 5 akkor kap üzenetet public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid){new chance = random(20);if(!chance) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"asdelmagad\");return 1;} [/quote]szegény gyerek ha az elõzõ példát nem értette akkor ezt sem fogja szerintem, megmagyaráznám neki ha nem gond Amikor a játékos megsebez egy másikat 1/20-ad ( felszorozva ugye: 5/100 = 5% ) esély van arra hogy kiírja az üzenetet...ha a generált szám 0 akkor kap üzenetet ! (!chance) = (chance == 0) Azt hogy lehet megcsinálni,hogy minden lövésnél 5% esély legyen,arra hogy sendlientmessage (asdelmagad) ? ? ? ? ? [/quote]Ha tényleg \"haladó scripter\" vagy, akkor simán összerakod már a kódot amit szeretnél sok sikert
forward OnAmmoUpdate(playerid);new Ammo;public OnPlayerConnect(playerid){Ammo = 0;return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){if(GetPlayerAmmo(playerid) != Ammo)OnAmmoUpdate(playerid);return 1;}public OnAmmoUpdate(playerid){if(random(100) <= 5) SendClientMessage(playerid,-1,\"asdelmagad\");return 1;}
Ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid){new chance = random(20);if(!chance) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"asdelmagad\");return 1;} [/quote]szegény gyerek ha az elõzõ példát nem értette akkor ezt sem fogja szerintem, megmagyaráznám neki ha nem gond Amikor a játékos megsebez egy másikat 1/20-ad ( felszorozva ugye: 5/100 = 5% ) esély van arra hogy kiírja az üzenetet...ha a generált szám 0 akkor kap üzenetet ! (!chance) = (chance == 0) Azt hogy lehet megcsinálni,hogy minden lövésnél 5% esély legyen,arra hogy sendlientmessage (asdelmagad) ? ? ? ? ? [/quote]Ha tényleg \"haladó scripter\" vagy, akkor simán összerakod már a kódot amit szeretnél sok sikert
Azt hogy lehet megcsinálni,hogy minden lövésnél 5% esély legyen,arra hogy sendlientmessage (asdelmagad) ? ? ? ? ? [/quote]Ha tényleg \"haladó scripter\" vagy, akkor simán összerakod már a kódot amit szeretnél sok sikert