Sziasztok elkezdtem irni egy rablás szkriptet de valamiért a számláló csak egyszer pörög le ilyen számlálót most csinálok elsőnek szerintem ott lehet valami hiba de nem tudok már rá jönni hogy mi is lehet valójában a baja.
#include < a_samp >
#include < streamer >
new Levonas, Szamlalo = 6, Pickup;
public OnFilterScriptInit()
{
Pickup = CreatePickup(1578, 2, -261.5828,2617.8540,62.9234, 0);
return 1;
}
forward Rablas(playerid);
public Rablas(playerid)
{
Szamlalo--;
switch(Szamlalo)
{
case 0:
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~b~~h~Sikeres rablás! Nyereséged: $20.000\", 1000, 3);
KillTimer(Levonas);
GivePlayerMoney(playerid, 20000);
}
case 1:
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Rablásig: 1 másodperc\", 1000, 3);
}
case 2:
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~y~Rablásig: 2 másodperc\", 1000, 3);
}
case 3:
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Rablásig: 3 másodperc\", 1000, 3);
}
case 4:
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Rablásig: 4 másodperc\", 1000, 3);
}
case 5:
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Rablásig: 5 másodperc\", 1000, 3);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == Pickup)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 100, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Rablás\", \"Ki szeretnéd rabolni a bankot?\", \"Igen\", \"Nem\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 100)
{
if(response == 1)
{
SendClientMessage(playerid, -2, \"{ff0000}Rablás folyamatban...\");
Levonas = SetTimerEx(\"Rablas\", 1000, 1, \"i\", playerid);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -2, \"{ff0000}Kiléptél a rablás menüből.\");
}
}
return 1;
}
Hálás lennék ha valaki segitene.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. január 07. - 02:52:25 )
Valaki segit?
:smokin: