Meglehet oldani igy:mod elejére:Pawn: [Kijelölés]new Text:VakitasText;OnGameModeInit alá:Pawn: [Kijelölés]VakitasText = TextDrawCreate(0.000000,0.000000,\"~n~~n~~n~\"); TextDrawUseBox(VakitasText,1); TextDrawBoxColor(VakitasText,0x000000ff); TextDrawTextSize(VakitasText,701.000000,4.000000); TextDrawBackgroundColor(VakitasText,0x000000ff); TextDrawColor(VakitasText,0x000000ff); TextDrawLetterSize(VakitasText,0.519999,16.700004);És ha parancs alá akarod akkor a parancs alá ezt:((Ezzel kapcsolod be a \'fekete képernyõt\'Pawn: [Kijelölés]TextDrawShowForPlayer(playerid, VakitasText);Eltüntetésnek:Tüntesd el a textDrawotAm ez a fügvény az:TextDrawDestroy(VakitasText);Tesztelve van,jó. [/quote]
Egy témát már nyitottak ezzel kapcsolatban.Idézet Meglehet oldani igy: mod elejére: Pawn: [Kijelölés] new Text:VakitasText; OnGameModeInit alá: Pawn: [Kijelölés] VakitasText = TextDrawCreate(0.000000,0.000000,\"~n~~n~~n~\"); TextDrawUseBox(VakitasText,1); TextDrawBoxColor(VakitasText,0x000000ff); TextDrawTextSize(VakitasText,701.000000,4.000000); TextDrawBackgroundColor(VakitasText,0x000000ff); TextDrawColor(VakitasText,0x000000ff); TextDrawLetterSize(VakitasText,0.519999,16.700004); És ha parancs alá akarod akkor a parancs alá ezt: ((Ezzel kapcsolod be a \'fekete képernyõt\' Pawn: [Kijelölés] TextDrawShowForPlayer(playerid, VakitasText); Eltüntetésnek: Tüntesd el a textDrawot Am ez a fügvény az: TextDrawDestroy(VakitasText); Tesztelve van,jó.[/quote]Nekem annyit csinál, hogy megírtam parancsba és beirtam és elfeketült a képernyõ és ennyi.