Szerző Téma: 3DText gond!  (Megtekintve 892 alkalommal)

3DText gond!
« Dátum: 2012. május 21. - 17:56:34 »
0 Show voters
Akarok csinalni egy scriptet,ami mutatja hogy mennyi az elete a kocsinak.Nem tudom mi a gond vele.
 

new Text3D:vehdamage;
GameModeInit ala:
vehdamage = Create3DTextLabel( \"VehDamage\", 0x008080FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1);
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
   
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehdamage, vehicleid, 0.0, 0.0, 2.0);
    dmgupdate = SetTimer(\"damageupdate\", 2000, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    KillTimer(dmgupdate);
    Delete3DTextLabel(Text3D:vehdamage);
    return 1;
}
public damageupdate(playerid)
{
new dmgstr[10],Float:vhp;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehicleid, vhp);
if(900 < vhp <= 1000) {
format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooooo\");
} else if(800 < vhp <= 900) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooooo\");
    } else if(700 < vhp <= 800) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooo\");
} else if(600 < vhp <= 700) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooo\");
} else if(500 < vhp <= 600) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooo\");
} else if(400 < vhp <= 500) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooo\");
} else if(300 < vhp <= 400) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooo\");
} else if(200 < vhp <= 300) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooo\");
} else if(100 < vhp <= 200) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oo\");
}
Update3DTextLabelText(vehdamage, 0xFFFFFFFF, dmgstr);
return 1;
}

 
Szerintetek mi a gond?

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
3DText gond!
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 21. - 22:07:04 »
0 Show voters
De mi a gond vele ? Mit nem csinál vagy mit csinál ?

3DText gond!
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 22. - 20:33:19 »
0 Show voters
Ha 900-1000 hp ja van a kocsinak akkor 10 csik,ha 800-900 akkor 9csikot
mutat a 3dtext

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
3DText gond!
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 22. - 21:33:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1337711599\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21796\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha 900-1000 hp ja van a kocsinak akkor 10 csik,ha 800-900 akkor 9csikot
mutat a 3dtext
 
És mennyit kellene?

3DText gond!
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 22. - 22:10:37 »
0 Show voters
Gond az hogy nem jelenik meg a kocaim felett ez ha beulok egy jarmube.egszerubben olyan legyen a vonalas cucc mint barmilyen elet,pajzs diagramm.

3DText gond!
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 21. - 17:56:34 »
0 Show voters
Akarok csinalni egy scriptet,ami mutatja hogy mennyi az elete a kocsinak.Nem tudom mi a gond vele.
 

new Text3D:vehdamage;
GameModeInit ala:
vehdamage = Create3DTextLabel( \"VehDamage\", 0x008080FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1);
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
   
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehdamage, vehicleid, 0.0, 0.0, 2.0);
    dmgupdate = SetTimer(\"damageupdate\", 2000, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    KillTimer(dmgupdate);
    Delete3DTextLabel(Text3D:vehdamage);
    return 1;
}
public damageupdate(playerid)
{
new dmgstr[10],Float:vhp;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehicleid, vhp);
if(900 < vhp <= 1000) {
format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooooo\");
} else if(800 < vhp <= 900) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooooo\");
    } else if(700 < vhp <= 800) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooo\");
} else if(600 < vhp <= 700) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooo\");
} else if(500 < vhp <= 600) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooo\");
} else if(400 < vhp <= 500) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooo\");
} else if(300 < vhp <= 400) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooo\");
} else if(200 < vhp <= 300) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooo\");
} else if(100 < vhp <= 200) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oo\");
}
Update3DTextLabelText(vehdamage, 0xFFFFFFFF, dmgstr);
return 1;
}

 
Szerintetek mi a gond?

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
3DText gond!
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 21. - 22:07:04 »
0 Show voters
De mi a gond vele ? Mit nem csinál vagy mit csinál ?

3DText gond!
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 22. - 20:33:19 »
0 Show voters
Ha 900-1000 hp ja van a kocsinak akkor 10 csik,ha 800-900 akkor 9csikot
mutat a 3dtext

Nem elérhető Erik3333

  • 945
  • SMF | phpBB | TS3 | PHP | HTML | CSS | JS | PAWN | JAVA
    • Profil megtekintése
3DText gond!
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 22. - 21:33:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1337711599\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21796\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha 900-1000 hp ja van a kocsinak akkor 10 csik,ha 800-900 akkor 9csikot
mutat a 3dtext
 
És mennyit kellene?

3DText gond!
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 22. - 22:10:37 »
0 Show voters
Gond az hogy nem jelenik meg a kocaim felett ez ha beulok egy jarmube.egszerubben olyan legyen a vonalas cucc mint barmilyen elet,pajzs diagramm.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal