Csõ! Remélem ilyenre gondoltál! Nem volt tesztelve de remélem megy! Ha van valami gondod vele szolj!
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new privatkocsi;
public OnFilterScriptInit()
{
privatkocsi = CreateVehicle(451,981.3308,-1435.5853,14.1370,179.5676,0,1,13);
/* Az X,Y,Z azt úgy tudod lekérni hogy felmész a szeróra, oda mész ahova
szeretnéd a kocsit, beirod /save. Kimész a játékbol, megnyitod a mappát,
Dokumentumok-->Gta San Andreas User Files-->SAMP-->Saved Positions.txt
és ott benne van. A zárójelben lévõ elsõ számot ne vedd figyelembe,
a vesszõ utáni számot a 2.vesszõig másold ki, az az X pozició, a 2. vesszõtöl
a 3.vesszõig van az Y pozició, a 3. vesszõtöl a 4. vesszõig a Z pozició!
Ha mind ez megvan márcsak bekell hogy másoljad az X,Y,Z hellyére! */
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Privát Autó Script by CoolEdy betöltve!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(kocsiid == 5) // A kocsinak az ID ja, /dl vel nézheted meg ha a kocsi mellet állsz!
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Neve,MAX_PLAYER_NAME);
if(strfind(Neve,\"[NT]Aqe34[cL]\",true))
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid,0xFF2222FF,\"Te nem szállhatsz be ebbe a jármûbe!\");
}
else
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Üdvözöllek a kocsidban,[NT]Aqe34[cL]!\", 3000, 1);
}
}
return 1;
}
#endif