Szerző Téma: Óra  (Megtekintve 999 alkalommal)

Óra
« Dátum: 2011. Augusztus 06. - 14:26:01 »
0 Show voters
Sziasztok
Csináltam egy óra szkriptet a GM-embe, de valamiért nem jó  :-[
 
   SetTimerEx(\"TimeTimer\", 1000, true, \"i\", playerid);

 

public TimeTimer(playerid)
{
new hour, minute, timestring[6];
GetPlayerTime(playerid, hour, minute);
if(minute > 59)
{
    hour++;
    minute=00;
SetPlayerTime(playerid, hour, minute);
format(timestring, sizeof(timestring), \"%02i:%02i\", hour, minute);
TextDrawSetString(ClockText, timestring);
}
else if(hour > 24)
{
hour=00;
minute=00;
SetPlayerTime(playerid, hour, minute);
format(timestring, sizeof(timestring), \"%02i:%02i\", hour, minute);
TextDrawSetString(ClockText, timestring);
}
else
{
minute++;
SetPlayerTime(playerid, hour, minute);
format(timestring, sizeof(timestring), \"%02i:%02i\", hour, minute);
TextDrawSetString(ClockText, timestring);
}
return 1;
}

 
Mikor felmegyek a szerverre, megjeleniti a textdrawot, stb, de csak 1-et ad hozzá, aztán megáll ::|
Pedig az idõzítõ úgy van beállítva, hogy ismételje magát...

Óra
« Válasz #1 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 15:02:58 »
0 Show voters
Nem elég csak a textdraw stringet megváltoztatni.
Frissíteni is kell a textdrawot.
[pawn]
TextDrawHideForAll(ClockText);
TextDrawSetString(ClockText, timestring);
TextDrawShowForAll(ClockText);
[/pawn]

Óra
« Válasz #2 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 15:58:07 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsolesszka date=1312635778\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10232\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem elég csak a textdraw stringet megváltoztatni.
Frissíteni is kell a textdrawot.
[pawn]
TextDrawHideForAll(ClockText);
TextDrawSetString(ClockText, timestring);
TextDrawShowForAll(ClockText);
[/pawn]
 
Nem hinném hogy így van. Attól hogy elrejtem, meg visszateszem, még nem fog megváltozni. Nem a textdrawwal van a hiba, mert az idõ sem telik :(

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Óra
« Válasz #3 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 17:09:25 »
0 Show voters
Szerintem az a probléma hogy SetTimerEx et használsz mert én csak SetTimerEx et akkot használok ha mondjuk beirok egy parancsot és akkor induljon el a timer ha beirtam szval én ezt nem nagyon szoktam használni de ez nem biztos hogy baj de
próbáld meg az OnGameModeInit alá ezt :
 
SetTimer(\"TimerTimer\",1000,1);

 
de szerintem ez nem változtat semmin de hátha nem mondtam hülyeséget xDD

Óra
« Válasz #4 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 17:25:10 »
0 Show voters
Hülyeséget nem mondtál,csak pont nem ennek a problémának az orvosolása,hanem egy másiknak,ami az hogy most csak a 0-é ID-jûnek futtatja a timert,de ah settimerex-t használ(sz) akkor a palyerid-nek fogja futtatni a timer-t

Óra
« Válasz #5 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 17:54:28 »
0 Show voters
Akkor nézd meg a gl_realtime.pwn-t alap filterscript a szerver csomagban.
Hátha segít valamit.

Óra
« Válasz #6 Dátum: 2011. Augusztus 06. - 17:57:16 »
0 Show voters
Nézegettem, de nekem olyan kéne, mint a toggleplayerclock meg ilyesmi, csak az bugos, és megpróbáltam irni egy sajátot, de hibás.

Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
Óra
« Válasz #7 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 18:38:44 »
0 Show voters
Nekem is kéne egy iesmi script

Óra
« Válasz #8 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 18:43:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: Armani date=1312821524\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10232\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem is kéne egy iesmi script
 
TogglePlayerClock(playerid, true);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal