Szerző Téma: Saját kocsi  (Megtekintve 963 alkalommal)

Saját kocsi
« Dátum: 2011. szeptember 12. - 16:34:43 »
0 Show voters
Sziasztok! 3 napja kezdtem el saját game modot csinálni. Eddig tök jól megy. Még Test a szerver egy jó ideig. És 4 haverommal szoktuk tesztelgetni meg hülyülni és csinálni.És betettünk magunknak kocsikat,és azt hogy lehet megoldani,hogy csak egy bizonyos kocsi legyen zárva,és egy parancsal nyitni lehessen?

PL: Van egy Bullettem és zárva van alapból.És csak akkor ülhetnék bele pl ha beírom hogy /cragesnyit .


De nem az összes kocsira kell ilyen zár,csak az enyémre.


Bocsi  ha nagyon értelmetlenül írtam le :S.


UI:Nem RP szeró hanem DM.

Saját kocsi
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 12. - 16:49:03 »
0 Show voters
Idézem egy régi hozzászólásomból,szerkesztve van:
Na szóval a következõ féle képpen tudod megcsinálni:
1.Felmész a szerverre lemented a kocsit a /save paranccsal
2.Megnyitod a GameModeodat és létrehozol egy új változót!Pl.:
[pawn]new policecar;
[/pawn]
Utána megnyitod a savedpositions.txt fájl-t ami a dokumentumuk gta mappában van,kimásolod a lementett kocsit,megkeresed az OnGameModeInit(Fs:esetén OnFilterScriptInit) callbackot!
bepötyögöd alá:
policecar = (és ide jön a kimásolt kocsi)
pl.:
[pawn]
policecar =  AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);[/pawn]
majd alá
   [pawn]for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(i == playerid) continue;
            SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,1);
        }[/pawn]
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/unlockmycar\", true) == 0)
{
  [pawn]for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(i == playerid) continue;
            SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,0);
        }
return 1;
}[/pawn]

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Saját kocsi
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 12. - 16:52:10 »
0 Show voters
[pawn]for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(i == playerid) continue;
            SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,1);
        }[/pawn]
Az OnGameModeInit() Nem tartalmazza a playerid használatát, vagyis az
[pawn] if(i == playerid) continue;[/pawn] -re hibát fog írni.

Saját kocsi
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 12. - 16:56:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: Sheet date=1315839130\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11432\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(i == playerid) continue;
            SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,1);
        }[/pawn]
Az OnGameModeInit() Nem tartalmazza a playerid használatát, vagyis az
[pawn] if(i == playerid) continue;[/pawn] -re hibát fog írni.
 
igen tudom,most jöttem én is rá,gondolkozom ,gondolkozom...

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Saját kocsi
« Válasz #4 Dátum: 2011. szeptember 12. - 17:01:17 »
0 Show voters
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == policecar)
{
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,0);
}
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 12. - 17:06:54 írta DrAkE »

Saját kocsi
« Válasz #5 Dátum: 2011. szeptember 12. - 17:10:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1315839677\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11432\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == policecar)
{
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,0);
}
}
return 1;
}

 

igen,csak inkább AzOnGameModeInit callbackhoz kéne tenni,mert ha respawnolja a srác,vagy újra spawnol(felrobban,vízbe gurul,stb...)és nyitva van akkor újra zárva lesz

Saját kocsi
« Válasz #6 Dátum: 2011. szeptember 12. - 23:32:19 »
0 Show voters
Köszi a sok segítséget,megpróbálom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal