[pawn]for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)igen tudom,most jöttem én is rá,gondolkozom ,gondolkozom...
{
if(i == playerid) continue;
SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,1);
}[/pawn]
Az OnGameModeInit() Nem tartalmazza a playerid használatát, vagyis az
[pawn] if(i == playerid) continue;[/pawn] -re hibát fog írni.
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == policecar)
{
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,0);
}
}
return 1;
}
igen,csak inkább AzOnGameModeInit callbackhoz kéne tenni,mert ha respawnolja a srác,vagy újra spawnol(felrobban,vízbe gurul,stb...)és nyitva van akkor újra zárva leszpublic OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
if(vehicleid == policecar)
{
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
SetVehicleParamsForPlayer(policecar,i,0,0);
}
}
return 1;
}