Üdvözlet fórumlakók!
Sokak által eléggé \'érdekesnek\' tűnő kérdéssel állok most az úriemberek előtt!
Minap megírtam az én csodálatos, csúcs szuper leltár rendszeremet, dialógusra alapozva, és töprengtem azon, hogy hogyan lehetne még dinamikusabbá tenni, a jelenlegi állapotától, és megfordult a fejemben egy olyan felvetés, hogy meg-e oldható lenne az, hogy például In-Game létre hozok itemeket, és beállítom hogy miket tudjon?
Például van egy meglévő tárgyam amit a szerveren hoztam létre, amit külön tábla tárol,
és annak az `Ertek` mezőnek az értéke például \'SetPlayerArmour(playerid, 666);
Tehát egy dialóguson keresztül lenne megadható a tárgynak a \'specialitása\', például egy szendvics esetén (saját általam létrehozott függvény) GivePlayerHealth(playerid, 15);, és akkor ezt végre hajtaná a tárgy használatakor.
#remélemérthetővolt.
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 21. - 12:04:26 írta Flash »
Naplózva