new colekocsi;public OnGameModeInit(){colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)return 1;}public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);if(vehicleid == colekocsi){ new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); if(strcmp(sendername, \"Cole\", true)) { ClearAnimations(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");}}return 1;}
new colekocsi;public OnGameModeInit(){colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)return 1;}public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger){AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);if(vehicleid == colekocsi){ new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); if(strcmp(sendername, \"Cole\", true)) { ClearAnimations(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");}}return 1;} Ez egy kicsi hülyeség a ClearAnimasion fügvény eltünteti az animot.pl HandsUpEzt az OnPlayerStateChange alá ird[pawn]new PlayerName[24]; GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { new Vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); if(Vehicle == cole) { if(strcmp(PlayerName,\"Cole\",true)){ // ellenõrizzük, hogy a játékos neve az-e, mint akinek a jármûvet készítettük RemovePlayerFromVehicle(playerid); // ha nem õ az, kidobjuk a jármûbõl SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ez a jármû COle tulajdona!\"); // üzenetet dobunk neki } } }[/pawn]A mód elejére ezt:[pawn]new cole; //Kocsi beágyazása[/pawn]utána az onGameModeInit alá[pawn]cole= AddStaticVehicle(494,2448.4395,-1670.6178,13.3908,359.6011,1,1); // Ide akocsit amit csak te használhatsz[/pawn]Ha segitette + [/quote]Egyáltalán nem hülyeség, azt az animot tünteti el, amikor épp beszáll a kocsiba, tehát nem száll be. Müködik.