GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: curvemaster - 2011. Szeptember 25. - 16:20:26

Cím: Saját autó
Írta: curvemaster - 2011. Szeptember 25. - 16:20:26
Sziasztok.
Megcsináltam, hogy csak én ülhessek be egy bizonyos autóba, de nem mûködik. :(
[pawn]
new colekocsi;
public OnGameModeInit()
{
colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
if(vehicleid == colekocsi)
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    if(!strfind(sendername, \"Cole\", true, 5))
    {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");
   }
}
return 1;
}
[/pawn]
Mi lenne a megoldás, hogy ha az illetõ neve nem Cole, akkor kidobja az autóból, és írná, hogy ez az autó nem a tiéd? :(
Köszönöm, Cole!
Cím: Saját autó
Írta: double out - 2011. Szeptember 25. - 16:57:55
new colekocsi;
public OnGameModeInit()
{
colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
if(vehicleid == colekocsi)
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    if(strcmp(sendername, \"Cole\", true))
    {
        ClearAnimations(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");
}
}
return 1;
}
Cím: Saját autó
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 25. - 17:30:22
Idézetet írta: double out date=1316962675\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11944\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new colekocsi;
public OnGameModeInit()
{
colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
if(vehicleid == colekocsi)
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    if(strcmp(sendername, \"Cole\", true))
    {
        ClearAnimations(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");
}
}
return 1;
}

 

Ez egy kicsi hülyeség a ClearAnimasion fügvény eltünteti az animot.
pl HandsUp
Ezt az OnPlayerStateChange alá ird
[pawn]new PlayerName[24];
    GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
        new Vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(Vehicle == cole) {
            if(strcmp(PlayerName,\"Cole\",true)){ // ellenõrizzük, hogy a játékos neve az-e, mint akinek a jármûvet készítettük
                RemovePlayerFromVehicle(playerid); // ha nem õ az, kidobjuk a jármûbõl
                SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ez a jármû COle  tulajdona!\"); // üzenetet dobunk neki
           }
        }
    }[/pawn]
A mód elejére ezt:
[pawn]new cole; //Kocsi beágyazása[/pawn]
utána az onGameModeInit alá
[pawn]cole= AddStaticVehicle(494,2448.4395,-1670.6178,13.3908,359.6011,1,1); // Ide akocsit amit csak te használhatsz[/pawn]
Ha segitette + :)
Cím: Saját autó
Írta: double out - 2011. Szeptember 25. - 19:41:14
Idézetet írta: JaCk date=1316964622\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11944\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
new colekocsi;
public OnGameModeInit()
{
colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
if(vehicleid == colekocsi)
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    if(strcmp(sendername, \"Cole\", true))
    {
        ClearAnimations(playerid);
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");
}
}
return 1;
}

 

Ez egy kicsi hülyeség a ClearAnimasion fügvény eltünteti az animot.
pl HandsUp
Ezt az OnPlayerStateChange alá ird
[pawn]new PlayerName[24];
    GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
        new Vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(Vehicle == cole) {
            if(strcmp(PlayerName,\"Cole\",true)){ // ellenõrizzük, hogy a játékos neve az-e, mint akinek a jármûvet készítettük
                RemovePlayerFromVehicle(playerid); // ha nem õ az, kidobjuk a jármûbõl
                SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ez a jármû COle  tulajdona!\"); // üzenetet dobunk neki
           }
        }
    }[/pawn]
A mód elejére ezt:
[pawn]new cole; //Kocsi beágyazása[/pawn]
utána az onGameModeInit alá
[pawn]cole= AddStaticVehicle(494,2448.4395,-1670.6178,13.3908,359.6011,1,1); // Ide akocsit amit csak te használhatsz[/pawn]
Ha segitette + :)
 
[/quote]
Egyáltalán nem hülyeség, azt az animot tünteti el, amikor épp beszáll a kocsiba, tehát nem száll be. Müködik.
Cím: Saját autó
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 25. - 20:14:35
Az enyém is mûködik amit én \'irtam\'
Csak azt a megoldást még nem láttam amit te irtál.