new colekocsi;
public OnGameModeInit()
{
colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
if(vehicleid == colekocsi)
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
if(strcmp(sendername, \"Cole\", true))
{
ClearAnimations(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");
}
}
return 1;
}
new colekocsi;
public OnGameModeInit()
{
colekocsi = AddStaticVehicle(...paraméterek...)
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1010);
if(vehicleid == colekocsi)
{
new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
if(strcmp(sendername, \"Cole\", true))
{
ClearAnimations(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Ez az autó Cole tulajdona!\");
}
}
return 1;
}
Ez egy kicsi hülyeség a ClearAnimasion fügvény eltünteti az animot.
pl HandsUp
Ezt az OnPlayerStateChange alá ird
[pawn]new PlayerName[24];
GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
new Vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(Vehicle == cole) {
if(strcmp(PlayerName,\"Cole\",true)){ // ellenõrizzük, hogy a játékos neve az-e, mint akinek a jármûvet készítettük
RemovePlayerFromVehicle(playerid); // ha nem õ az, kidobjuk a jármûbõl
SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ez a jármû COle tulajdona!\"); // üzenetet dobunk neki
}
}
}[/pawn]
A mód elejére ezt:
[pawn]new cole; //Kocsi beágyazása[/pawn]
utána az onGameModeInit alá
[pawn]cole= AddStaticVehicle(494,2448.4395,-1670.6178,13.3908,359.6011,1,1); // Ide akocsit amit csak te használhatsz[/pawn]
Ha segitette + :)