GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Szasza - 2013. január 27. - 11:19:57

Cím: SA-MP autómata
Írta: Szasza - 2013. január 27. - 11:19:57
Hello nekem az lenne a kérdésem, hogy azt hogyan lehet kivenni a SA-MP -bõl, hogy ha odamész egy autómatához és ENTER-t nyomsz akkor iszik és felmegy a HP-ja...
Elõre is köszönöm.
Cím: SA-MP autómata
Írta: EnterR - 2013. január 27. - 19:07:26
Na ez érdekelne engem is...
Nem KEY_ENTER?
Cím: SA-MP autómata
Írta: Szasza - 2013. január 27. - 19:13:26
Idézetet írta: A.S.S.A date=1359310046\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na ez érdekelne engem is...
Nem KEY_ENTER?
 
Mi KEY_ENTER? xD ... SZerintem te nem érted mirõl van szó xd ... Igaz én se tudom sajnos hogy mi de szerintem valami hasonló ehez..:
 
DisableInteriorEnterExits();

 
De reméljük valaki megmondja.. :D
Cím: SA-MP autómata
Írta: Vincenzo - 2013. január 27. - 19:18:20
Ha jol tudom ilyen cod még nincs h kilehessen szedni..
Cím: SA-MP autómata
Írta: Szasza - 2013. január 27. - 19:19:33
Idézetet írta: Vincenzo date=1359310700\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha jol tudom ilyen cod még nincs h kilehessen szedni..
 
Õõõõ de pl. See-n Class-on is kivan széve valahogy nem? Nekem az a megoldás kellene
Cím: SA-MP autómata
Írta: Shady - 2013. január 27. - 22:52:11
Ha máshogyan nem megy próbáld meg másik objectekkel letakarni :D
Amugy télleg jó lenne tudni mivel oldották meg :)
Cím: SA-MP autómata
Írta: takehun - 2013. január 27. - 22:57:37
Talán:   
Módodban az OnPlayerConnect -részhez:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 7091, 2444.6999, 2376.8999, 19.2000, 20.0);

 
A 7091 -et írd át az italautomata ID-jére illetve a 3 koordinátát írd át arra, ahol van az italautomata.  A 20.0 törlési sugár maradhat.
Szerk:  ha meg nem akarod kitörölni, csak félre olvastam és a HP-t nem akarod, hogy töltse akkor:
Mondjuk sufnisan megcsinálod, hogyha lenyomja az F-et [KEY_SECONDARY_ATTACK] azon a helyen ahol van az italautomata [isPlayerInRangeOfPoint]
akkor lekéred az aktuális HP-ját [GetPlayerHealth] és leveszel belõle 25% -ot. [setPlayerHealth(playerid, health-25);] Így ugyanannyi lesz a HP-ja (elvileg) mint ivás elõtt.
Cím: SA-MP autómata
Írta: Szasza - 2013. január 27. - 22:58:17
Idézetet írta: Shady date=1359323531\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha máshogyan nem megy próbáld meg másik objectekkel letakarni :D
Amugy télleg jó lenne tudni mivel oldották meg :)
 
De figyelj... ha letakarod attõl még ugyan olyan xd meg mivel takarjam le pl egy intiben? Egy fával?xd
Cím: SA-MP autómata
Írta: Scofield62 - 2013. január 27. - 23:09:55
Csináld azt amit javasoltak. Megnézed hol vannak italautomaták csinálsz egy scriptet azokra a poziciokra hogy ha ott entert nyom a játékos egy bizonyos ponton belül akkor amennyit hozzáad kiis von és így nem történik semmi :)
Cím: SA-MP autómata
Írta: Shady - 2013. január 27. - 23:12:26
Hát nem tudom mivel xD, de közben találtam egy ilyent
fogalmam nincs h jó-e de egy probát ez is megér csak az enter ill az f gombnak az idéjét kell behelyettesiteni:
 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=183332
 

OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(PRESSED( KEY_SECONDARY_ATTACK )) return 0; //beállitottam az enter gomb ID jére, lehet h müködik mert nem tér vissza a nulla miatt
return 1;
}
Cím: SA-MP autómata
Írta: Szasza - 2013. január 28. - 16:02:15
Idézetet írta: takehun date=1359323857\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán:   
Módodban az OnPlayerConnect -részhez:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 7091, 2444.6999, 2376.8999, 19.2000, 20.0);

 
A 7091 -et írd át az italautomata ID-jére illetve a 3 koordinátát írd át arra, ahol van az italautomata.  A 20.0 törlési sugár maradhat.
Szerk:  ha meg nem akarod kitörölni, csak félre olvastam és a HP-t nem akarod, hogy töltse akkor:
Mondjuk sufnisan megcsinálod, hogyha lenyomja az F-et [KEY_SECONDARY_ATTACK] azon a helyen ahol van az italautomata [isPlayerInRangeOfPoint]
akkor lekéred az aktuális HP-ját [GetPlayerHealth] és leveszel belõle 25% -ot. [setPlayerHealth(playerid, health-25);] Így ugyanannyi lesz a HP-ja (elvileg) mint ivás elõtt.
 
-.- Köszönöm de nem vagyok hülye csak ezt az egy dolgot nem tudtam.. ezt amit elmagyaráztál megtudom én is csinálni de én nem ezt kérdeztem...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 28. - 16:37:21 )


Hát nem tudom mivel xD, de közben találtam egy ilyent
fogalmam nincs h jó-e de egy probát ez is megér csak az enter ill az f gombnak az idéjét kell behelyettesiteni:
 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=183332
 

OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(PRESSED( KEY_SECONDARY_ATTACK )) return 0; //beállitottam az enter gomb ID jére, lehet h müködik mert nem tér vissza a nulla miatt
return 1;
}

 

[/quote]
 :no:  sajnos ez se
... :/
Cím: SA-MP autómata
Írta: Shady - 2013. január 28. - 21:51:57
Tegyél egy felkiálto jelet a PRESSED  elé, hátha.. De ha igy se jó sajna nincs több ötletem :shurg:
Cím: SA-MP autómata
Írta: Szasza - 2013. január 28. - 21:59:13
Idézetet írta: Shady date=1359406317\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tegyél egy felkiálto jelet a PRESSED  elé, hátha.. De ha igy se jó sajna nincs több ötletem :shurg:
 
Hát szerintem az lessz, hogy felveszem a kapcsolatot egy See vagy egy Class készítõvel és ha sikerül megérdeklõdnöm kiírom ide :D
Cím: SA-MP autómata
Írta: Shady - 2013. január 28. - 22:09:31
Rendes vagy! :)
Most gondolkodtam rajt hogy ha az updateval sikerülne is letiltani az entert, akkor a kocsiba se lehetne beszállni :D