Szerző Téma: Élet, Armor töltés  (Megtekintve 802 alkalommal)

Élet, Armor töltés
« Dátum: 2014. Június 10. - 15:02:30 »
0 Show voters
Üdv.
Valaki megtudná mondani hogy ezzel az élet + armor töltéssel mi a baj?
Ez mind bent van egy egy másodperces timer alatt.
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
    if(GetPlayerHealth(i) < 100)
    {
        SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);
   }
   if(GetPlayerArmour(i) < 100)
   {
       SetPlayerHealth(i, GetPlayerArmour(i) + 1);
   }
}   }
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 10. - 16:06:42 írta Flash »

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Élet, Armor töltés
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 10. - 15:16:14 »
0 Show voters
}   }[/quote]
ezek miatt, mert egymás mellett zárnak.
vagy próbáld így:
 

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(GetPlayerHealth(i) < 100)
{
    SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);
}
else if(GetPlayerArmour(i) < 100)
{
    SetPlayerHealth(i, GetPlayerArmour(i) + 1);
}
    }   
}

 
Elvileg így már mûködnie kell.. Persze ez a timer rossz helye is okozhatja, hogy nem jó.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Élet, Armor töltés
« Válasz #2 Dátum: 2014. Június 10. - 15:16:58 »
0 Show voters
Ez most god script akar lenni?
Ha igen akkor:
 
SetPlayerHealth(i, GetPlayerHealth(i) + 1);

 
helyére ezt:
 
SetPlayerHealth(i, 99999);

 
ha pedig sima élettöltõs akkor erre cseréld:
 
SetPlayerHealth(i, 100.0);

 
ugyanezt armour-nál is.

Élet, Armor töltés
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 10. - 15:32:42 »
0 Show voters
Ez egy regenerálódás lenne :D
kos nem mûködik amit te írtál.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Élet, Armor töltés
« Válasz #4 Dátum: 2014. Június 10. - 16:02:53 »
0 Show voters
A timer az OnGameModeInit alatt van?
hm akkor lehet más baja van...
hoz létre akkor: new elet;
és az if(GetPlayerHealth(i) < 100)
és az if(GetPlayerArmour(i) < 100)
alá
GetPlayerHealth(i) = elet;
SetPlayerHealth(i,elet+1);
ha így se jó akkor new elet[MAX_PLAYERS];
dettó az egész csak elet+1 és az armornál is ugyan ez, valamelyikkel tuti jónak kell lennie xd

Élet, Armor töltés
« Válasz #5 Dátum: 2014. Június 10. - 16:05:52 »
0 Show voters
húúúúúú, 2 mp-vel elõztél meg.
am meg igy:
 

new Float:health;
GetPlayerHealth(i,health);

 
és akk majd az élet adásnál:
 

SetPlayerHealth(i, health + 1);

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Élet, Armor töltés
« Válasz #6 Dátum: 2014. Június 10. - 16:43:09 »
0 Show voters
Jah igazad van ^^ Float kell tényleg ezekhez xd
Most vissza nézve telóról mit írtam full hülyeség  :D

Élet, Armor töltés
« Válasz #7 Dátum: 2014. Június 12. - 03:18:29 »
0 Show voters
Megoldva.
Annyi volt a baj vele hogy a timernél stockot használtam és úgy tûnik neki public kellett.
Még azt valaki megtudná mondani hogy a stock és a public közt mi a különbség?

Élet, Armor töltés
« Válasz #8 Dátum: 2014. Június 12. - 18:54:41 »
0 Show voters
igazából annyi, hogy public-ra tudsz timert indítani, stockra meg nem..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal