Szerző Téma: 0.3c object  (Megtekintve 868 alkalommal)

herban

  • Vendég
0.3c object
« Dátum: 2011. augusztus 10. - 02:40:22 »
0 Show voters
Hi!
Azt vettem észre, hogy amivel belehet rakni a új fajta objecteket(mta map include) az nem streamerként mûkõdik és így foglalja a globális objectek létszámát
Valami más megoldás van, hogy belehessen rakni õket?

0.3c object
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 10. - 09:59:25 »
0 Show voters
De be lehet rakni streameres objecként,van hozza egy converter ami CreateObject-be konvertálja,de átszerkesztettem,így CreateDynamicObjec-be is be tudod raki,mingyárt felrakom,ha az Incongito Streamerét használód

0.3c object
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 10. - 09:59:47 »
0 Show voters
Hi
Milyen mta map include?
Kicsit bõvebben ha lehetne.
Nyisd meg az mta map include fájlt keresd meg a CreateObject részt és írd át CreateDynamicObject-re persze, ha használod akkor a módban így legyen:
[pawn]
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <mtamapinc> // nem tudom a pontos nevét
[/pawn]
Ellenkezõ esetben jön az \"undefined symbol CreateDynamicObject\".
Off:
Egyébként már régóta szenvedsz itt a plusz objectek-kel, miért nem küldöd át valakinek az egészet hogy átnézze persze olyannak aki ért hozzá és 2 perc múlva megmondja mivel cseszed az idõt fél éve.
Másold ez a kódot a módodba:
[pawn]
stock
objectinfo()
{
new
   ob;
ob = CreateObject(980,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); printf(\"   CreateObject = %d\", (ob-1)); DestroyObject(ob);
#if defined _streamer_included
printf(\"   CreatedynamicObject = %d\", CountDynamicObjects());
#endif
}
[/pawn]
Majd hívd meg az OnGameModeInit alatt a következõ képpen:
[pawn]
public
OnGameModeInit()
{
// sok sok kód
// és a leges legvégére ahol a return 1; van közvetlen elé:
objectinfo();
return 1;
}
[/pawn]
Én ezt ez eredményt kaptam:
 
[2011.08.10 09:58:58]    CreateObject = 0
[2011.08.10 09:58:58]    CreatedynamicObject = 5122
[/quote]
és te, milyen eredményt kaptál?

0.3c object
« Válasz #3 Dátum: 2011. augusztus 10. - 10:11:26 »
0 Show voters
Zsoleszka gyorsabb volt,de én máshogy csinálom,ha leírom remélem nem baj ;)
Töltsd le ezt: http://solidfiles.com/d/6b2d2/
Húzz mindent be a helyére!
Nyisd meg a scriptfiles/source.map file-t és rakd bele a mappodat!
Töltsd be a scriptet,ha mindent jól csináltál,lerak egy output.txt filet a scriptfiles-be,és benne lesznek az átkonvertált objectek!
Használd azt amelyik jobban tetszik ;)
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 10. - 10:13:22 írta kadaradam »

0.3c object
« Válasz #4 Dátum: 2011. augusztus 10. - 10:32:13 »
0 Show voters
Szerintem ha 0.3c-s mapokat akarsz betenni/késziteni akkor ezzel jobban jársz.

herban

  • Vendég
0.3c object
« Válasz #5 Dátum: 2011. augusztus 10. - 14:10:03 »
0 Show voters
és te, milyen eredményt kaptál?[/quote]
 
Object Count: 76
CreateDynamicObjects: 5770

 

Nyisd meg a scriptfiles/source.map file-t és rakd bele a mappodat![/quote]
Milyen formátumba ?
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 10. - 14:17:22 írta herban »

0.3c object
« Válasz #6 Dátum: 2011. augusztus 10. - 14:35:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: herban date=1312978203\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10312\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Object Count: 76
CreateDynamicObjects: 5770

 

Akkor van 76 darab global objected és a streamernek már csak 324 darab szabad object slot marad amivel gazdálkodhat játékosonként.

herban

  • Vendég
0.3c object
« Válasz #7 Dátum: 2011. augusztus 10. - 14:40:54 »
0 Show voters
Csak nem tudom miért, megcsináltam úgy ahogy kadaradam mondta és így már csak 12 maradt
De végig néztem a modot és csak 3 db createobject van benne, meg az mtamap.inc-t is kiszedtem

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal