Szerző Téma: sscanf hiba  (Megtekintve 984 alkalommal)

sscanf hiba
« Dátum: 2013. Szeptember 13. - 20:17:27 »
0 Show voters
Hali
A minap épp az mtamap.inc illesztettem be a módomba de ez a hiba jelent meg
 

D:\\*****\\******\\pawno\\include\\sscanf2.inc(30) : fatal error 111: user error: Please include <a_npc> or <a_samp> first.

A csillagos rész a mappa szval kicsilagoztam meg miegymás hogy ne lássátok
Na mi lehet a hiba?
Amit még tudni illik hogy sscanf 2.8.1 a streamer pedig 2.6.1 és a módba van CreateDynamicObject
+ még az kéne megoldani hogy ha felmegyek akkor ruha váltónál töltse be a mappot a mapp a OnGameModeInit alatt található de ha felmegyek ruhaváltónál nem jeleníti meg de ha oda tp-zek akkor látom a mappot
A helyes válaszolónak \"+\"
Üdv

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
sscanf hiba
« Válasz #1 Dátum: 2013. Szeptember 13. - 22:20:03 »
0 Show voters
hiányzik a_samp.inc npc.inc is ezért nem tudja olvasni nem találja

sscanf hiba
« Válasz #2 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 07:53:15 »
0 Show voters
Megvan az összes inc

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
sscanf hiba
« Válasz #3 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 08:06:51 »
+1 Show voters
Ragd CreateObject-be  a ruha váltónál. Ez olyan mint a skinválasztó ha mapolt hátteret akarsz CreateObject-be rakod . Mivel ha CreateDaymanicObject-be van nem látszik.

sscanf hiba
« Válasz #4 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 08:11:41 »
0 Show voters
Ha más includeoltál elõször mint az <a_samp> -ot akkor próbáld meg úgy hogy az rakod elõre.. mármint az <a_samp> includeot.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 14. - 08:25:55 írta sLimee »

sscanf hiba
« Válasz #5 Dátum: 2013. Szeptember 14. - 09:23:24 »
0 Show voters
>\" post=\"461602\" timestamp=\"1379138811\"]
Ragd CreateObject-be  a ruha váltónál. Ez olyan mint a skinválasztó ha mapolt hátteret akarsz CreateObject-be rakod . Mivel ha CreateDaymanicObject-be van nem látszik.
 
[/quote]
Köszi müködik + megy
 

Ha más includeoltál elõször mint az <a_samp> -ot akkor próbáld meg úgy hogy az rakod elõre.. mármint az <a_samp> includeot.
 
[/quote]
Be se olvassa a mappomat :(
 
   LoadMtaMap(\"Hegy.map\", true);

 
Be van rakva mód elejére a #include <mtamap> meg miegymás
Még olyan help kéne hogy ha van a parachute parancs akkor legyen pc is 1 al parancsba szóval igy
 
COMMAND:parachute(playerid, params[]) || COMMAND:pc(playerid, params[])
{
GivePlayerWeapon(playerid,46,9999);
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Kaptál 1 ejtõernyõt\");
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Szeptember 14. - 09:42:05 )

Na most már jó az sscanf os hiba is javítva lett de a kocsikat miért nem tölti be?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Szeptember 15. - 12:00:02 )

Megoldottam zárok
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 15. - 12:00:02 írta ClimaCool »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal