Szerző Téma: Run Time Error pedig minden betöltõdik..  (Megtekintve 3464 alkalommal)

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Dátum: 2011. július 28. - 05:49:59 »
0 Show voters
Üdv.
Nos már sikeresen betöltõdik a MySQL plugin meg minden, de viszont nem indul el a mod.. Windowsos szerveren tökéletesen fut. Egyébként minden plugin ami kell a módnak sikeresen elindul.
Mi lehet a probléma?
 
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3c R2, (C)2005-2011 SA-MP Team
[05:46:59]
[05:46:59] Server Plugins
[05:46:59] --------------
[05:46:59]  Loading plugin: streamer.so
[05:46:59]
*** Streamer Plugin v2.5.2 by Incognito loaded ***
[05:46:59]   Loaded.
[05:46:59]  Loading plugin: sscanf.so
[05:46:59]
[05:46:59]  ===============================
[05:46:59]       sscanf plugin loaded.     
[05:46:59]    (c) 2009 Alex \"Y_Less\" Cole
[05:46:59]  ===============================
[05:46:59]   Loaded.
[05:46:59]  Loading plugin: mysql.so
[05:46:59]  SA:MP MySQL Plugin v2.1.1 Loaded.
[05:46:59]   Loaded.
[05:46:59]  Loaded 3 plugins.
[05:46:59] [MySQL] Thread running. Threadsafe: Yes.
[05:46:59]
[05:46:59] Ban list
[05:46:59] --------
[05:46:59]  Loaded: samp.ban
[05:46:59]
[05:46:59]
[05:46:59] Filter Scripts
[05:46:59] ---------------
[05:46:59]   Loading filter script \'base.amx\'...
[05:46:59]
--Base FS loaded.
[05:46:59]   Loading filter script \'gl_realtime.amx\'...
[05:46:59]   Loaded 2 filter scripts.
[05:46:59] Script[gamemodes/ekmaion.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[05:46:59] Number of vehicle models: 0

 
E: Megoldva. Csak át kellet térned StrickienKid pluginjára.
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 02. - 05:47:24 írta Gumikacsa »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #1 Dátum: 2011. július 28. - 07:54:44 »
0 Show voters
Esetleg:
[pawn]main ( ) [/pawn]

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #2 Dátum: 2011. július 28. - 08:40:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: Ronii date=1311832484\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esetleg:
[pawn]main ( ) [/pawn]
 
Nem ma kezdtem. :D

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #3 Dátum: 2011. július 28. - 08:50:14 »
0 Show voters
Erre a hibára már számos leírás található de fõleg a streamer plugin fõ topicját olvasd el, amiben világosan levan írva hogy a használt plugin verziójával megegyezõ verziójú .inc fájlokkal konvertáljuk módunkat ellenkezõ esetben a következõ hiba üzenetet kapjuk:
 
\"Runtime error 19: \'File or function is not found\'[/quote]
Röviden leírva ezt a jelenséget az okozza hogy te a scriptedben olyan native elõtaggal rendelkezõ sort alkalmazol amit a samp szerver nem talál, tehát nem létezik.
Mivel minden kiadott verzióban változnak a nativ funkciók újabbakat hoznak létre, törölnek, régebbieket átneveznek.
És egy példa hogy hogyan lehet elõidézni ilyen hibát, ami talán jobban megmagyarázza az okot:
[pawn]
native Fileorfunctionisnotfound(nincs, ilyen, funkcio, egy, pluginban, se, sot, sampban, se); // o = õ
public
OnGameModeInit()
{
new
   blha;
Fileorfunctionisnotfound(blha, blha, blha, blha, blha, blha, blha, blha, blha);
return 1;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 28. - 09:32:33 írta Zsolesszka »

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #4 Dátum: 2011. július 28. - 09:22:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gumikacsa date=1311835224\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Esetleg:
[pawn]main ( ) [/pawn]
 
Nem ma kezdtem. :D
 
[/quote]
 :D Próbálkozni azért csak szabad.  :)

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #5 Dátum: 2011. július 28. - 11:40:02 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsolesszka date=1311835814\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Erre a hibára már számos leírás található de fõleg a streamer plugin fõ topicját olvasd el, amiben világosan levan írva hogy a használt plugin verziójával megegyezõ verziójú .inc fájlokkal konvertáljuk módunkat ellenkezõ esetben a következõ hiba üzenetet kapjuk:
 
\"Runtime error 19: \'File or function is not found\'
Röviden leírva ezt a jelenséget az okozza hogy te a scriptedben olyan native elõtaggal rendelkezõ sort alkalmazol amit a samp szerver nem talál, tehát nem létezik.
Mivel minden kiadott verzióban változnak a nativ funkciók újabbakat hoznak létre, törölnek, régebbieket átneveznek.
És egy példa hogy hogyan lehet elõidézni ilyen hibát, ami talán jobban megmagyarázza az okot:
[pawn]
native Fileorfunctionisnotfound(nincs, ilyen, funkcio, egy, pluginban, se, sot, sampban, se); // o = õ
public
OnGameModeInit()
{
new
   blha;
Fileorfunctionisnotfound(blha, blha, blha, blha, blha, blha, blha, blha, blha);
return 1;
}
[/pawn]
 
[/quote]
Csak azóta van amióta a MySQL-es rendszer készen van.
Ezt az egy native-t használom hozzá:
 
native gpci(playerid, const serial[], maxlen);

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #6 Dátum: 2011. július 28. - 17:19:14 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gumikacsa date=1311846002\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt az egy native-t használom hozzá:
 
native gpci(playerid, const serial[], maxlen);

 

Ugye ezt most csak viccnek szántad?
Nyisd meg az összes .inc fájlt ami szerepel a módod tetején és még azokat is amik a használt .inc fájlokban szerepelnek.
a_samp a-vehicles a_players samp_db core float streamer sscanf stb.. és még asszem elég hosszú csak az .inc fájlok neveinek felsorolása nem hogy a native funkcióké.
Majd számold meg hogy hány darab native funkció van. Lehet vagy 200 körül, akkor hány darabot is használsz?.
A lényeg hogy olyan szerepel köztük ami nem létezik sampnál meg egyik pluginban se.
 

Csak azóta van amióta a MySQL-es rendszer készen van.
 
[/quote]
Akkor frissítsd a mysql.inc fájlodat a használt plugin verziójának megfelelõen, majd konvertáld újra a használt módokat, filterscripteket.

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #7 Dátum: 2011. július 29. - 00:38:12 »
0 Show voters
a server.cfg-ben ne streamer.so-t irja hanem streamert simán, viszont ha linuxod van akkor nem az a probléma hanem valami más.

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #8 Dátum: 2011. július 29. - 07:42:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: gergo107 date=1311892692\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a server.cfg-ben ne streamer.so-t irja hanem streamert simán, viszont ha linuxod van akkor nem az a probléma hanem valami más.
 
Leírtam hogy Windowson tökéletes, csak a Linux nem tetszik neki..

Koncz_Norbert

  • Vendég
Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #9 Dátum: 2011. július 29. - 10:16:31 »
0 Show voters
Ha Win32-en remekül mûködik akkor minden kiegészítõ, illetve frissítés hibátlan. Ha Linuxot használsz, akkor a Linux (x86)
szerver klienst kell használni, és server.cfg-ben a *.so fájltípust. Ha Linuxos szolgáltatásban létrejön egy Runtime
akkor már nem egybõl a kiegészítõkre kell gondolni, mert minden Linuxos operációs rendszerben el vannak helyezve a modulok.
A függvénykönyvtár frissítés nem a megoldás kulcsa, hanem maga a plugin.
Összesen 3 féle plugin van.
 

 

Ezek közül én a G-StyleZzZ által készített MySQL pluginját ajánlanám, mivel már javította az apró hibákat,
és hibátlan a linuxos bõvítmény is. Legalábbis nem volt nálam probléma.
Ha még mindig nem mûködik, akkor nem a pluginnal van a gond. Lehetséges hogy plugin mappát
átnevezted plugin-ra és nem plugins-ra, vagy a server.cfg-ben a plugins-t elõtagot.
De még rengeteg oka lehet.

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #10 Dátum: 2011. július 29. - 11:04:12 »
0 Show voters
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1311927391\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha Win32-en remekül mûködik akkor minden kiegészítõ, illetve frissítés hibátlan. Ha Linuxot használsz, akkor a Linux (x86)
szerver klienst kell használni, és server.cfg-ben a *.so fájltípust. Ha Linuxos szolgáltatásban létrejön egy Runtime
akkor már nem egybõl a kiegészítõkre kell gondolni, mert minden Linuxos operációs rendszerben el vannak helyezve a modulok.
A függvénykönyvtár frissítés nem a megoldás kulcsa, hanem maga a plugin.
Összesen 3 féle plugin van.
 

 

Ezek közül én a G-StyleZzZ által készített MySQL pluginját ajánlanám, mivel már javította az apró hibákat,
és hibátlan a linuxos bõvítmény is. Legalábbis nem volt nálam probléma.
Ha még mindig nem mûködik, akkor nem a pluginnal van a gond. Lehetséges hogy plugin mappát
átnevezted plugin-ra és nem plugins-ra, vagy a server.cfg-ben a plugins-t elõtagot.
De még rengeteg oka lehet.
 
Tudom hogy .so kiterjesztésü fájlokat kell használni. G-StyleZzZ pluginját és includeját használom.
Teljes log:
 
11:38:04]  Loading plugin: streamer.so
[11:38:04]
*** Streamer Plugin v2.5.2 by Incognito loaded ***
[11:38:04]   Loaded.
[11:38:04]  Loading plugin: sscanf.so
[11:38:04]
[11:38:04]  ===============================
[11:38:04]       sscanf plugin loaded.     
[11:38:04]    (c) 2009 Alex \"Y_Less\" Cole
[11:38:04]  ===============================
[11:38:04]   Loaded.
[11:38:04]  Loading plugin: mysql.so
[11:38:04]  SA:MP MySQL Plugin v2.1.1 Loaded.
[11:38:04]   Loaded.
[11:38:04]  Loaded 3 plugins.
[11:38:04] [MySQL] Thread running. Threadsafe: Yes.
[11:38:04]
[11:38:04] Ban list
[11:38:04] --------
[11:38:04]  Loaded: samp.ban
[11:38:04]
[11:38:04]
[11:38:04] Filter Scripts
[11:38:04] ---------------
[11:38:04]   Loading filter script \'base.amx\'...
[11:38:04]
--Base FS loaded.
[11:38:04]   Loading filter script \'gl_realtime.amx\'...
[11:38:04]   Loaded 2 filter scripts.
[11:38:04] Script[gamemodes/ekmaion.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[11:38:04] Number of vehicle models: 0
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3c R2, (C)2005-2011 SA-MP Team
[11:39:32]
[11:39:32] Server Plugins
[11:39:32] --------------
[11:39:32]  Loading plugin: streamer.so
[11:39:32]
*** Streamer Plugin v2.5.2 by Incognito loaded ***
[11:39:32]   Loaded.
[11:39:32]  Loading plugin: sscanf.so
[11:39:32]
[11:39:32]  ===============================
[11:39:32]       sscanf plugin loaded.     
[11:39:32]    (c) 2009 Alex \"Y_Less\" Cole
[11:39:32]  ===============================
[11:39:32]   Loaded.
[11:39:32]  Loading plugin: mysql.so
[11:39:32]  SA:MP MySQL Plugin v2.1.1 Loaded.
[11:39:32]   Loaded.
[11:39:32]  Loaded 3 plugins.
[11:39:32] [MySQL] Thread running. Threadsafe: Yes.
[11:39:32]
[11:39:32] Ban list
[11:39:32] --------
[11:39:32]  Loaded: samp.ban
[11:39:32]
[11:39:32]
[11:39:32] Filter Scripts
[11:39:32] ---------------
[11:39:32]   Loading filter script \'base.amx\'...
[11:39:32]
--Base FS loaded.
[11:39:32]   Loading filter script \'gl_realtime.amx\'...
[11:39:32]   Loaded 2 filter scripts.
[11:39:32] Script[gamemodes/ekmaion.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"

 

Ui: Nézd ott van hogy betölti a MySQL-t.

Koncz_Norbert

  • Vendég
Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #11 Dátum: 2011. július 29. - 11:38:08 »
0 Show voters
A plugin(ok) betöltését láttam a fõpostban. Esetleg próbáld meg StrickenKid által készített plugin-t.
Ha még akkor se, akkor nem a MySQL-el van a probléma, hanem a módban / FS-ben hiányzó formázások, létrehozások, kimenetek, stb... Márha nem módosítottál a SA-MP fuggvénykönyvtárain akkor nem lenne probléma.

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #12 Dátum: 2011. július 29. - 16:26:31 »
0 Show voters
@Gumikacsa
Megtennéd hogy addig kattintgatsz míg oda nem jutsz a pawno/include mappába és megnyitnád a mysql.inc és a streamer.inc fájlt és a legfelsõ 4 sort bemásolnád ide?

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #13 Dátum: 2011. július 30. - 06:14:23 »
0 Show voters
@Koncz Norbert
A regisztrációs rendszeremmel nem lehet baj mivel windowson tökéletesen fut.
 
Idézetet írta: Zsolesszka date=1311949591\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9901\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
@Gumikacsa
Megtennéd hogy addig kattintgatsz míg oda nem jutsz a pawno/include mappába és megnyitnád a mysql.inc és a streamer.inc fájlt és a legfelsõ 4 sort bemásolnád ide?
 
Tessék:
 
/*
SA-MP MySQL plugin R5
Copyright (c) 2008-2010, G-sTyLeZzZ
*/
#if defined mysql_included
#endinput
#endif
#define mysql_included
//Common error codes (http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/error-messages-(client|server).html)
#define ER_DBACCESS_DENIED_ERROR 1044
#define ER_ACCESS_DENIED_ERROR 1045
#define ER_UNKNOWN_TABLE 1109
#define ER_SYNTAX_ERROR 1149
#define CR_SERVER_GONE_ERROR 2006
#define CR_SERVER_LOST 2013
#define CR_COMMAND_OUT_OF_SYNC 2014
#define CR_SERVER_LOST_EXTENDED 2055
//Native functions
#define mysql_fetch_row(%1) mysql_fetch_row_format(%1,\"|\")
#define mysql_next_row() mysql_retrieve_row()
#define mysql_get_field(%1,%2) mysql_fetch_field_row(%2,%1)
native mysql_affected_rows(connectionHandle = 1);
native mysql_close(connectionHandle = 1);
native mysql_connect(const host[],const user[],const database[],const password[]);
native mysql_debug(enable = 1);
native mysql_errno(connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_int(connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_field(number,dest[],connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_field_row(string[],const fieldname[],connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_float(&Float:result,connectionHandle = 1);
native mysql_fetch_row_format(string[],const delimiter[] = \"|\",connectionHandle = 1);
native mysql_field_count(connectionHandle = 1);
native mysql_free_result(connectionHandle = 1);
native mysql_get_charset(destination[],connectionHandle = 1);
native mysql_insert_id(connectionHandle = 1);
native mysql_num_rows(connectionHandle = 1);
native mysql_num_fields(connectionHandle = 1);
native mysql_ping(connectionHandle = 1);
native mysql_query(query[],resultid = (-1),extraid = (-1),connectionHandle = 1);
native mysql_query_callback(index,query[],callback[],extraid = (-1),connectionHandle = 1);
native mysql_real_escape_string(const source[],destination[],connectionHandle = 1);
native mysql_reconnect(connectionHandle = 1);
native mysql_reload(connectionHandle = 1);
native mysql_retrieve_row(connectionHandle = 1);
native mysql_set_charset(charset[],connectionHandle = 1);
native mysql_stat(const destination[],connectionHandle = 1);
native mysql_store_result(connectionHandle = 1);
native mysql_warning_count(connectionHandle = 1);
//forward declarations
forward OnQueryFinish(query[], resultid, extraid, connectionHandle);
forward OnQueryError(errorid, error[], resultid, extraid, callback[], query[], connectionHandle);

 

/*
    SA-MP Streamer Plugin v2.5.2
    Copyright © 2010 Incognito
    This program is free software: you can redistribute it and/or modify
    it under the terms of the GNU General Public License as published by
    the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
    (at your option) any later version.
    This program is distributed in the hope that it will be useful,
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
    GNU General Public License for more details.
    You should have received a copy of the GNU General Public License
    along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
*/
#if defined _streamer_included
#endinput
#endif
#define _streamer_included
#include <a_samp>
// Definitions
#define STREAMER_TYPE_OBJECT (0)
#define STREAMER_TYPE_PICKUP (1)
#define STREAMER_TYPE_CP (2)
#define STREAMER_TYPE_RACE_CP (3)
#define STREAMER_TYPE_MAP_ICON (4)
#define STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL (5)
#define STREAMER_TYPE_AREA (6)
// Enumerator
enum
{
E_STREAMER_ATTACHED_PLAYER,
E_STREAMER_ATTACHED_VEHICLE,
E_STREAMER_COLOR,
E_STREAMER_DISTANCE,
E_STREAMER_DRAW_DISTANCE,
E_STREAMER_EXTRA_ID,
E_STREAMER_INTERIOR_ID,
E_STREAMER_MAX_X,
E_STREAMER_MAX_Y,
E_STREAMER_MAX_Z,
E_STREAMER_MIN_X,
E_STREAMER_MIN_Y,
E_STREAMER_MIN_Z,
E_STREAMER_MODEL_ID,
E_STREAMER_MOVE_SPEED,
E_STREAMER_MOVE_X,
E_STREAMER_MOVE_Y,
E_STREAMER_MOVE_Z,
E_STREAMER_NEXT_X,
E_STREAMER_NEXT_Y,
E_STREAMER_NEXT_Z,
E_STREAMER_PLAYER_ID,
E_STREAMER_R_X,
E_STREAMER_R_Y,
E_STREAMER_R_Z,
E_STREAMER_SIZE,
E_STREAMER_STYLE,
E_STREAMER_TEST_LOS,
E_STREAMER_TYPE,
E_STREAMER_WORLD_ID,
E_STREAMER_X,
E_STREAMER_Y,
E_STREAMER_Z
}
// Natives (Settings)
native Streamer_TickRate(rate);
native Streamer_MaxItems(type, items);
native Streamer_VisibleItems(type, items);
native Streamer_CellDistance(Float:distance);
native Streamer_CellSize(Float:size);
// Natives (Updates)
native Streamer_Update(playerid);
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
// Natives (Data Manipulation)
native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result);
native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value);
native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data);
native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_IsInArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_AppendArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_RemoveArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_GetUpperBound(type);
// Natives (Miscellaneous)
native Streamer_IsItemVisible(playerid, type, {Text3D,_}:id);
native Streamer_DestroyAllVisibleItems(playerid, type);
native Streamer_CountVisibleItems(playerid, type);
// Natives (Objects)
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0);
native DestroyDynamicObject(objectid);
native IsValidDynamicObject(objectid);
native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z);
native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz);
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed);
native StopDynamicObject(objectid);
native DestroyAllDynamicObjects();
native CountDynamicObjects();
// Natives (Pickups)
native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicPickup(pickupid);
native IsValidDynamicPickup(pickupid);
native DestroyAllDynamicPickups();
native CountDynamicPickups();
// Natives (Checkpoints)
native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicCP(checkpointid);
native IsValidDynamicCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicCPs();
native CountDynamicCPs();
// Natives (Race Checkpoints)
native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicRaceCPs();
native CountDynamicRaceCPs();
// Natives (Map Icons)
native CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, type, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicMapIcon(iconid);
native IsValidDynamicMapIcon(iconid);
native DestroyAllDynamicMapIcons();
native CountDynamicMapIcons();
// Natives (3D Text Labels)
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native UpdateDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, color, const text[]);
native DestroyAllDynamic3DTextLabels();
native CountDynamic3DTextLabels();
// Natives (Areas)
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();
// Natives (Internals)
native Streamer_AddPlayer(playerid);
native Streamer_RemovePlayer(playerid);
native Streamer_VerifyPickup(playerid, pickupid);
native Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, type, status);
native Streamer_RegisterInterface();
// Callbacks
forward OnDynamicObjectMoved(objectid);
forward OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid);
forward OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);
// Callback Hook Section
static bool:Streamer_g_OPC = false;
static bool:Streamer_g_OPDC = false;
static bool:Streamer_g_OPPP = false;
static bool:Streamer_g_OPEC = false;
static bool:Streamer_g_OPLC = false;
static bool:Streamer_g_OPERC = false;
static bool:Streamer_g_OPLRC = false;
static bool:Streamer_g_RI = false;
public OnFilterScriptInit()
{
if (!Streamer_g_RI)
{
Streamer_g_OPC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerConnect\") != -1;
Streamer_g_OPDC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\") != -1;
Streamer_g_OPPP = funcidx(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\") != -1;
Streamer_g_OPEC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\") != -1;
Streamer_g_OPLC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\") != -1;
Streamer_g_OPERC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\") != -1;
Streamer_g_OPLRC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\") != -1;
Streamer_g_RI = true;
Streamer_RegisterInterface();
}
if (funcidx(\"Streamer_OnFilterScriptInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
#undef OnFilterScriptInit
#else
#define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit Streamer_OnFilterScriptInit
forward Streamer_OnFilterScriptInit();
public OnGameModeInit()
{
if (!Streamer_g_RI)
{
Streamer_g_OPC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerConnect\") != -1;
Streamer_g_OPDC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\") != -1;
Streamer_g_OPPP = funcidx(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\") != -1;
Streamer_g_OPEC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\") != -1;
Streamer_g_OPLC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\") != -1;
Streamer_g_OPERC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\") != -1;
Streamer_g_OPLRC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\") != -1;
Streamer_g_RI = true;
Streamer_RegisterInterface();
}
if (funcidx(\"Streamer_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnGameModeInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
#undef OnGameModeInit
#else
#define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit Streamer_OnGameModeInit
forward Streamer_OnGameModeInit();
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_AddPlayer(playerid);
}
if (Streamer_g_OPC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerConnect\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerConnect
#undef OnPlayerConnect
#else
#define _ALS_OnPlayerConnect
#endif
#define OnPlayerConnect Streamer_OnPlayerConnect
forward Streamer_OnPlayerConnect(playerid);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_RemovePlayer(playerid);
}
if (Streamer_g_OPDC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\", \"dd\", playerid, reason);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerDisconnect
#undef OnPlayerDisconnect
#else
#define _ALS_OnPlayerDisconnect
#endif
#define OnPlayerDisconnect Streamer_OnPlayerDisconnect
forward Streamer_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyPickup(playerid, pickupid);
}
if (Streamer_g_OPPP)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\", \"dd\", playerid, pickupid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerPickUpPickup
#undef OnPlayerPickUpPickup
#else
#define _ALS_OnPlayerPickUpPickup
#endif
#define OnPlayerPickUpPickup Streamer_OnPlayerPickUpPickup
forward Streamer_OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid);
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, STREAMER_TYPE_CP, 0);
}
if (Streamer_g_OPEC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerEnterCheckpoint
#undef OnPlayerEnterCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerEnterCheckpoint
#endif
#define OnPlayerEnterCheckpoint Streamer_OnPlayerEnterCP
forward Streamer_OnPlayerEnterCP(playerid);
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, STREAMER_TYPE_CP, 1);
}
if (Streamer_g_OPLC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerLeaveCheckpoint
#undef OnPlayerLeaveCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerLeaveCheckpoint
#endif
#define OnPlayerLeaveCheckpoint Streamer_OnPlayerLeaveCP
forward Streamer_OnPlayerLeaveCP(playerid);
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, STREAMER_TYPE_RACE_CP, 0);
}
if (Streamer_g_OPERC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerEnterRaceCP
#undef OnPlayerEnterRaceCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerEnterRaceCP
#endif
#define OnPlayerEnterRaceCheckpoint Streamer_OnPlayerEnterRaceCP
forward Streamer_OnPlayerEnterRaceCP(playerid);
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_VerifyCheckpoint(playerid, STREAMER_TYPE_RACE_CP, 1);
}
if (Streamer_g_OPLRC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerLeaveRaceCP
#undef OnPlayerLeaveRaceCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerLeaveRaceCP
#endif
#define OnPlayerLeaveRaceCheckpoint Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP
forward Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP(playerid);
// PAWN Invoke Section
forward Streamer_PublicFunction();
public Streamer_PublicFunction()
{
new Float:value;
CreatePickup(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0);
CreatePlayer3DTextLabel(0, \"\", 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0);
CreatePlayerObject(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
DeletePlayer3DTextLabel(0, PlayerText3D:0);
DestroyPickup(0);
DestroyPlayerObject(0, 0);
DisablePlayerCheckpoint(0);
DisablePlayerRaceCheckpoint(0);
GetPlayerInterior(0);
GetPlayerPos(0, value, value, value);
GetPlayerState(0);
GetPlayerVirtualWorld(0);
GetVehiclePos(0, value, value, value);
MovePlayerObject(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
RemovePlayerMapIcon(0, 0);
SetPlayerCheckpoint(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerMapIcon(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0, 0, 0);
SetPlayerObjectPos(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerObjectRot(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerRaceCheckpoint(0, 0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
StopPlayerObject(0, 0);
UpdatePlayer3DTextLabelText(0, PlayerText3D:0, 0, \"\");
return 1;
}

Run Time Error pedig minden betöltõdik..
« Válasz #14 Dátum: 2011. július 30. - 09:56:08 »
0 Show voters
Ebbõl azt vettem ki most per pillanat hogy ne keverd a használt plugint az .inc fájlokkal.
Ha te StrickenKid mysql pluginját használod a szerveren akkor ne G-sTyLeZzZ mysql inc fájljával konvertáld a szkriptjeidet.
Ezért van a nevükben is különbség StrickenKid-é \"mysql.inc\" míg G-sTyLeZzZ-é \"a_mysql.inc\" nevet kapta.
Tehát ha te StrickenKid mysql pluginját használod akkor
[pawn]
#include <mysql>
[/pawn]
kell írni a módba.
Ha G-sTyLeZzZ mysql pluginját használod akkor
[pawn]
#include <a_mysql>
[/pawn]
kell írni a módba.
Ui.:
De lehet azért ezeket másoltad be mert név szerint ezeket kértem, akkor bemásolnád a használt .inc fájl neveket vagyis a mód #include sorait is?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal