Sziasztok
Életemben nem láttam ilyet.
[20:33:47] Number of vehicle models: x
[20:33:48] [gamemodes/afterlife.amx]: During execution of vitals:
[20:33:48] [gamemodes/afterlife.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[20:33:49] [gamemodes/afterlife.amx]: During execution of vitals:
[20:33:49] [gamemodes/afterlife.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[20:33:50] [gamemodes/afterlife.amx]: During execution of vitals:
[20:33:50] [gamemodes/afterlife.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[20:33:51] [gamemodes/afterlife.amx]: During execution of vitals:
[20:33:51] [gamemodes/afterlife.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[20:33:52] [gamemodes/afterlife.amx]: During execution of vitals:
[20:33:52] [gamemodes/afterlife.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[20:33:53] [gamemodes/afterlife.amx]: During execution of vitals:
[20:33:53] [gamemodes/afterlife.amx]: Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
Kicrashel a szerver, ha hoston van. Házilag rendesen mûködik...
Array index out of bounds = A tömbben olyan cella azonosítót használsz ami nagyobb mint a tömb mérete
pl:
new asd[4];
asd[4] = 0;
a tömbök celláit 0 tól n-1 ig lehet számozni.
Ez konkrét dolgot annyira nem árult el nekem.
Ha megnézed
[gamemodes/afterlife.amx]
60000 sorból elég nehéz kiválogatni, hogy hol van nagyobb cella.
Erre fele keresgélj ...
public vitals()
Stringet állítgatom ide oda, de nem haladok egyrõl a kettõre.
public vitals()
{
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
new string[255];
new Float:qHealth, Float:qArmour, Float:Ehseg1, Float:Szomjusag1, Float:Wc1, Float:Szint1;
GetPlayerHealth(i,qHealth);
GetPlayerArmour(i,qArmour);
Ehseg1 = PlayerInfo[eseg];
Szomjusag1 = PlayerInfo[szomjas];
Wc1 = PlayerInfo[szukseg];
Szint1 = PlayerInfo[pLevel];
format(string, sizeof(string), \"%.0f%\", qHealth);
TextDrawSetString(Health, string);
format(string, sizeof(string), \"%.0f%\", qArmour);
TextDrawSetString(Armour, string);
format(string, sizeof(string), \"%.0f%\", Ehseg1);
TextDrawSetString(Ehseg, string);
format(string, sizeof(string), \"%.0f%\", Szomjusag1);
TextDrawSetString(Szomjusag, string);
format(string, sizeof(string), \"%.0f%\", Wc1);
TextDrawSetString(Wc, string);
format(string, sizeof(string), \"%.0f\", Szint1);
TextDrawSetString(Szint, string);
}
}
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
Helyett
for(new i = 0; i <MAX_PLAYERS;i++)
Igy jólesz. :whistle:
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
Helyett
for(new i = 0; i <MAX_PLAYERS;i++)
Igy jólesz. :whistle:
Drága testvérem téged Isten küldött! Meghívlak egy sörre!