if(DialogHulla[playerid] == 2){ new string[256]; hid = hullaid; format(string, sizeof(string), \"Név:%s\", HullaInfo[hid][hnev]); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HULLA3, 0, \"Eredmény\", string, \"Redben\", \"\"); ClearAnimations(playerid); DialogHulla[playerid] = 0; }
SetTimerEx(\"HullaTimer\", 2450, false, \"ii\", playerid, hullaid);
public HullaTimer(playerid, hullaid){if(DialogHulla[playerid] == 1){ new string[256];format(string, sizeof(string), \"Név:%s\", HullaInfo[hullaid][hnev]);ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HULLA3, 0, \"Eredmény\", string, \"Redben\", \"\"); ClearAnimations(playerid); DialogHulla[playerid] = 0;}
Run time error 4: \"Array index out of bounds\"[/quote]tömb index túl megy a határon...tehát van mondjuk egy 200 cellás tömböd és te mondjuk a 300-as cellára hivatkozol ami ugye nincs...
#define MAX_SERVER_HULLA 600enum HInfo{ID,SkinID,hnev[MAX_PLAYER_NAME],hgyilkos[MAX_PLAYER_NAME],allapot,Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A}new HullaInfo[MAX_SERVER_HULLA][HInfo];//globális változóknew hullaid;//itt kap értéket glob. változópublic OnPlayerUpdate(playerid){new actorid = GetPlayerTargetActor(playerid);hullaid = GetPlayerTargetActor(playerid);if (actorid != INVALID_ACTOR_ID){new string[256];format(string, sizeof(string),\"Hulla ID:\\t{33ff00}%d{ffffff}\\nÁllapota:\\t%d%%\\nInterakciók\\tMég (3) fázsi van!\\n \", actorid, HullaInfo[actorid][allapot]); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HULLA, 4, \"Hulla system\", string,\"Select\", \"Cancel\");} return 1;}//a dialog egy másik dialogon keresztül erre hivatkozikif (dialogid == DIALOG_HULLA2) { if (!response) { return 1; } if (listitem == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_PLANT\",4.0,0,0,0,1,5000,1); GameTextForPlayer(playerid, \"Azonositas folyamatban...\", 5000, 5); SetTimerEx(\"HullaTimer\", 2450, false, \"ii\", playerid, hullaid); DialogHulla[playerid] = 1; }//majd a publicpublic HullaTimer(playerid, hullaid){if(DialogHulla[playerid] == 1){ new string[256];format(string, sizeof(string), \"Név:%s\", HullaInfo[hullaid][hnev]);ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HULLA3, 0, \"Eredmény\", string, \"Redben\", \"\"); ClearAnimations(playerid); DialogHulla[playerid] = 0; }return 1;}