Szerző Téma: Filterscript kérdés  (Megtekintve 1384 alkalommal)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #15 Dátum: 2014. Március 17. - 19:29:37 »
0
Semmi sem mindegy. Az se, hogy mi, az se, hogy hol szerepel a módban. Egyébként ha többet szeretnél megtudni a pawn nyelvrõl, ajánlom figyelmedbe a Leírások/Útmutatók fórumrészt.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #16 Dátum: 2014. Március 17. - 19:31:04 »
0
Hm, köszi, igyekszem tanulmányozni.
Viszont akkor mi alapján kerül x helyre egy y script részlet?
Mi határozza meg, hogy hová kerül/kerülhet?
szerk.:
Találtam egy ilyet:
 
Elrendezés
Sokan azt gondolják akik még nem jártasak, hogy egy bizonyos \"séma\" alapján kell írni a PAWNO-ban ahol megvan szabva, hogy egy függvény például csak eljárás után következhet és ilyen dolgok. Elég téveszme, ugyanis szinte bárhogyan írhatjuk a kódunkat csak legelõször az includeot kell feltüntetni és utána már bármit írhatunk.
[/quote]
Ezek szerint akkor mégis mindegy?
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 17. - 19:38:28 írta mefi88 »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #17 Dátum: 2014. Március 17. - 19:44:52 »
0
Elég nehéz elmagyarázni, hogy mi határozza meg. Leginkább az, hogy mit szeretnénk megvalósítani.


Továbbra sem mindegy.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #18 Dátum: 2014. Március 17. - 19:52:02 »
0
Például ez a teleport rendszer:
http://sampforum.hu/index.php?topic=48196

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Filterscript kérdés
« Válasz #19 Dátum: 2014. Március 17. - 20:06:31 »
0
Mi van azzal a rendszerrel?


Egyébként írtam neked pár sort:
 
#include <a_samp> // A függvénykönyvtárak betöltése nélkül nem fognak mûködni a dolgok
new Valami = \"asd\"; // Ez a változó mindenhol használható lesz a módban (nevezhetjük globális változónak)
public OnGameModeInIt()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a mód betölt
    new Osszeg = 4 + 5;
    printf(\"4 + 5 = %d\", Osszeg); // Ezt kiírja a szerver a konzolba (valamint lementi a logba), mikor a mód betölt/beindul
}
public OnPlayerConnect()
{
    // Az ezen callbackba írt utasítások csakis kizárólag akkor futnak le, amikor a játékos csatlakozik a szerverre
}
public OnPlayerSpawn()
{
    new Szam1 = 93; // Ez a változó csakis kizárólag az OnPlayerSpawn alatt lesz használható (nevezhetjük lokális változónak)
}

 


[mod]Na jó, zárok. :)[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal