if(dialogid == 19){ if(!response) return 1; if(listitem == 0) { if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31) { if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Desert Eaglet és 10 darab lõszert!\"); SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Desert Eaglet és hozzá 10 darab lõszert!\"); pInfo[playerid][pDeagle] -= 10; pInfo[KinekAdja[playerid]][pDeagle] += 10; cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\"); } else { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\"); } } else { if(ElolColt[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0) { if(ElolDeagle[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 24, 10); pInfo[playerid][pDeagle] -= 10; ElolDeagle[playerid] = 1; } else if(pInfo[playerid][pDeagle] < 10 && pInfo[playerid][pDeagle] > 0) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 24, pInfo[playerid][pDeagle]); pInfo[playerid][pDeagle] = 0; ElolDeagle[playerid] = 1; } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Desert Eagle nálad!\"); } } else { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\"); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\"); cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\"); pInfo[playerid][pDeagle] += GetPlayerAmmo(playerid); ResetPlayerWeapons(playerid); ElolDeagle[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\"); } }}if(listitem == 1){ if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31) { if(pInfo[playerid][pColt] >= 10) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Coltot és 10 darab lõszert!\"); SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Coltot és hozzá 10 darab lõszert!\"); pInfo[playerid][pColt] -= 10; pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] += 10; cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\"); } else { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\"); } } else { if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0) { if(ElolColt[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pColt] >= 10) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 10); pInfo[playerid][pColt] -= 10; ElolColt[playerid] = 1; } else if(pInfo[playerid][pColt] < 10 && pInfo[playerid][pColt] > 0) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 22, pInfo[playerid][pColt]); pInfo[playerid][pColt] = 0; ElolColt[playerid] = 1; } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Colt nálad!\"); } } else { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\"); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\"); cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\"); pInfo[playerid][pColt] += GetPlayerAmmo(playerid); ResetPlayerWeapons(playerid); ElolColt[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\"); } }}if(listitem == 2){ if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31) { if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Basseball ütõt!\"); SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Basseball ütõt!\"); pInfo[playerid][pBasseball] = 0; pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] = 1; cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\"); } else { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs Basseball ütõd!!\"); } } else { if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolColt[playerid] == 0) { if(ElolUto[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); pInfo[playerid][pBasseball] = 0; ElolUto[playerid] = 1; } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Basseball ütõ nálad!)\"); } } else { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\"); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\"); cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\"); ResetPlayerWeapons(playerid); pInfo[playerid][pBasseball] = 1; ElolUto[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\"); } } if(listitem == 3){ if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31) { if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy MP5-öt és 30 darab lõszert!\"); SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy MP5-öt és hozzá 30 darab lõszert!\"); pInfo[playerid][pMP5] -= 30; pInfo[KinekAdja[playerid]][pMP5] += 30; cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\"); } else { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 30 lõszered!\"); } } else { if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0) { if(ElolMP5[playerid] == 0) { if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 30); pInfo[playerid][pMP5] -= 30; ElolMP5[playerid] = 1; } else if(pInfo[playerid][pMP5] < 30 && pInfo[playerid][pMP5] > 0) { SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\"); GivePlayerWeapon(playerid, 29, pInfo[playerid][pMP5]); pInfo[playerid][pMP5] = 0; ElolMP5[playerid] = 1; } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs MP5 nálad!\"); } } else { if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\"); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\"); cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\"); pInfo[playerid][pMP5] += GetPlayerAmmo(playerid); ResetPlayerWeapons(playerid); ElolMP5[playerid] = 0; } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\"); } }}}}