Szerző Téma: Dialognál hiba  (Megtekintve 330 alkalommal)

BarnyBoy

  • Vendég
Dialognál hiba
« Dátum: 2014. május 05. - 18:47:32 »
0 Show voters
Hali!
Nem találom a hibát... mielõtt betettem az MP5-öt azelõtt jó volt, amikor rákattintok a dialog egyik lehetõségére akkor sem ír semmi hibaüzenetet.
 
   if(dialogid == 19)
{
    if(!response) return 1;
    if(listitem == 0)
    {
        if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
        {
            if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Desert Eaglet és 10 darab lõszert!\");
                SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Desert Eaglet és hozzá 10 darab lõszert!\");
         pInfo[playerid][pDeagle] -= 10;
         pInfo[KinekAdja[playerid]][pDeagle] += 10;
         cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\");
      }
   }
   else
   {
       if(ElolColt[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
       {
         if(ElolDeagle[playerid] == 0)
          {
              if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10)
              {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 24, 10);
                pInfo[playerid][pDeagle] -= 10;
                        ElolDeagle[playerid] = 1;
            }
            else if(pInfo[playerid][pDeagle] < 10 && pInfo[playerid][pDeagle] > 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 24, pInfo[playerid][pDeagle]);
                pInfo[playerid][pDeagle] = 0;
                        ElolDeagle[playerid] = 1;
            }
            else
            {
               SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Desert Eagle nálad!\");
            }
         }
         else
         {
                        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
            cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
             pInfo[playerid][pDeagle] += GetPlayerAmmo(playerid);
             ResetPlayerWeapons(playerid);
             ElolDeagle[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
      }
   }
}
if(listitem == 1)
{
        if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
        {
            if(pInfo[playerid][pColt] >= 10)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Coltot és 10 darab lõszert!\");
                SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Coltot és hozzá 10 darab lõszert!\");
         pInfo[playerid][pColt] -= 10;
         pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] += 10;
         cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\");
      }
   }
   else
   {
       if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
       {
          if(ElolColt[playerid] == 0)
          {
              if(pInfo[playerid][pColt] >= 10)
              {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 22, 10);
                pInfo[playerid][pColt] -= 10;
                ElolColt[playerid] = 1;
            }
            else if(pInfo[playerid][pColt] < 10 && pInfo[playerid][pColt] > 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 22, pInfo[playerid][pColt]);
                pInfo[playerid][pColt] = 0;
                ElolColt[playerid] = 1;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Colt nálad!\");
            }
         }
         else
         {
                        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
            cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
             pInfo[playerid][pColt] += GetPlayerAmmo(playerid);
             ResetPlayerWeapons(playerid);
             ElolColt[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
      }
   }
}
if(listitem == 2)
{
        if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
        {
            if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Basseball ütõt!\");
                SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Basseball ütõt!\");
         pInfo[playerid][pBasseball] = 0;
         pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] = 1;
         cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs Basseball ütõd!!\");
      }
   }
   else
   {
       if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolColt[playerid] == 0)
       {
          if(ElolUto[playerid] == 0)
          {
              if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1)
              {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
                            pInfo[playerid][pBasseball] = 0;
                ElolUto[playerid] = 1;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Basseball ütõ nálad!)\");
            }
         }
         else
         {
                        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
            cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
             ResetPlayerWeapons(playerid);
            
             pInfo[playerid][pBasseball] = 1;
             ElolUto[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
      }
   }
   if(listitem == 3)
{
        if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
        {
            if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy MP5-öt és 30 darab lõszert!\");
                SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy MP5-öt és hozzá 30 darab lõszert!\");
         pInfo[playerid][pMP5] -= 30;
         pInfo[KinekAdja[playerid]][pMP5] += 30;
         cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 30 lõszered!\");
      }
   }
   else
   {
       if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
       {
          if(ElolMP5[playerid] == 0)
          {
              if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30)
              {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 29, 30);
                pInfo[playerid][pMP5] -= 30;
                ElolMP5[playerid] = 1;
            }
            else if(pInfo[playerid][pMP5] < 30 && pInfo[playerid][pMP5] > 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 29, pInfo[playerid][pMP5]);
                pInfo[playerid][pMP5] = 0;
                ElolMP5[playerid] = 1;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs MP5 nálad!\");
            }
         }
         else
         {
                        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
            cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
             pInfo[playerid][pMP5] += GetPlayerAmmo(playerid);
             ResetPlayerWeapons(playerid);
             ElolMP5[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
      }
   }
}
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 05. - 19:17:18 írta BarnyBoy »

BarnyBoy

  • Vendég
Dialognál hiba
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 05. - 18:47:32 »
0 Show voters
Hali!
Nem találom a hibát... mielõtt betettem az MP5-öt azelõtt jó volt, amikor rákattintok a dialog egyik lehetõségére akkor sem ír semmi hibaüzenetet.
 
   if(dialogid == 19)
{
    if(!response) return 1;
    if(listitem == 0)
    {
        if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
        {
            if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Desert Eaglet és 10 darab lõszert!\");
                SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Desert Eaglet és hozzá 10 darab lõszert!\");
         pInfo[playerid][pDeagle] -= 10;
         pInfo[KinekAdja[playerid]][pDeagle] += 10;
         cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\");
      }
   }
   else
   {
       if(ElolColt[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
       {
         if(ElolDeagle[playerid] == 0)
          {
              if(pInfo[playerid][pDeagle] >= 10)
              {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 24, 10);
                pInfo[playerid][pDeagle] -= 10;
                        ElolDeagle[playerid] = 1;
            }
            else if(pInfo[playerid][pDeagle] < 10 && pInfo[playerid][pDeagle] > 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 24, pInfo[playerid][pDeagle]);
                pInfo[playerid][pDeagle] = 0;
                        ElolDeagle[playerid] = 1;
            }
            else
            {
               SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Desert Eagle nálad!\");
            }
         }
         else
         {
                        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
            cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
             pInfo[playerid][pDeagle] += GetPlayerAmmo(playerid);
             ResetPlayerWeapons(playerid);
             ElolDeagle[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
      }
   }
}
if(listitem == 1)
{
        if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
        {
            if(pInfo[playerid][pColt] >= 10)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Coltot és 10 darab lõszert!\");
                SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Coltot és hozzá 10 darab lõszert!\");
         pInfo[playerid][pColt] -= 10;
         pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] += 10;
         cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 10 lõszered!\");
      }
   }
   else
   {
       if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
       {
          if(ElolColt[playerid] == 0)
          {
              if(pInfo[playerid][pColt] >= 10)
              {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 22, 10);
                pInfo[playerid][pColt] -= 10;
                ElolColt[playerid] = 1;
            }
            else if(pInfo[playerid][pColt] < 10 && pInfo[playerid][pColt] > 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 22, pInfo[playerid][pColt]);
                pInfo[playerid][pColt] = 0;
                ElolColt[playerid] = 1;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Colt nálad!\");
            }
         }
         else
         {
                        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
            cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
             pInfo[playerid][pColt] += GetPlayerAmmo(playerid);
             ResetPlayerWeapons(playerid);
             ElolColt[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
      }
   }
}
if(listitem == 2)
{
        if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
        {
            if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy Basseball ütõt!\");
                SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy Basseball ütõt!\");
         pInfo[playerid][pBasseball] = 0;
         pInfo[KinekAdja[playerid]][pColt] = 1;
         cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs Basseball ütõd!!\");
      }
   }
   else
   {
       if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolColt[playerid] == 0)
       {
          if(ElolUto[playerid] == 0)
          {
              if(pInfo[playerid][pBasseball] == 1)
              {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1);
                            pInfo[playerid][pBasseball] = 0;
                ElolUto[playerid] = 1;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs Basseball ütõ nálad!)\");
            }
         }
         else
         {
                        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
            cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
             ResetPlayerWeapons(playerid);
            
             pInfo[playerid][pBasseball] = 1;
             ElolUto[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
      }
   }
   if(listitem == 3)
{
        if(KinekAdja[playerid] >= 0 && KinekAdja[playerid] < 31)
        {
            if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Átadtál az illetõnek egy MP5-öt és 30 darab lõszert!\");
                SendClientMessage(KinekAdja[playerid], NARANCS, \"Kaptál egy MP5-öt és hozzá 30 darab lõszert!\");
         pInfo[playerid][pMP5] -= 30;
         pInfo[KinekAdja[playerid]][pMP5] += 30;
         cmd_me(playerid, \"átad valamit.\"), cmd_me(KinekAdja[playerid], \"elvesz valamit.\");
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Nincs minimum 30 lõszered!\");
      }
   }
   else
   {
       if(ElolDeagle[playerid] == 0 && ElolUto[playerid] == 0)
       {
          if(ElolMP5[playerid] == 0)
          {
              if(pInfo[playerid][pMP5] >= 30)
              {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 29, 30);
                pInfo[playerid][pMP5] -= 30;
                ElolMP5[playerid] = 1;
            }
            else if(pInfo[playerid][pMP5] < 30 && pInfo[playerid][pMP5] > 0)
            {
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
                GivePlayerWeapon(playerid, 29, pInfo[playerid][pMP5]);
                pInfo[playerid][pMP5] = 0;
                ElolMP5[playerid] = 1;
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs MP5 nálad!\");
            }
         }
         else
         {
                        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a kezedben a fegyver!\");
            SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elraktad a fegyvert!\");
            cmd_me(playerid, \"elrakta a fegyverét.\");
             pInfo[playerid][pMP5] += GetPlayerAmmo(playerid);
             ResetPlayerWeapons(playerid);
             ElolMP5[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van fegyver a kezedben!\");
      }
   }
}
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 05. - 19:17:18 írta BarnyBoy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal