GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: CsiG4 - 2012. Július 11. - 01:24:35

Cím: Rosszul nyíló automatikus kapu.
Írta: CsiG4 - 2012. Július 11. - 01:24:35
Sziasztok ! Valaki tudna nekem segíteni hogy amit MTA leraktam kaput és el is forgattam az miért nem van ?
Itt a kép is:
\"kapu_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
itt a pawno:
 
#if defined credit
Készítette a GTAForum kapu készítõ
Link: www.gtaforum.hu/tool/gate
Idõ: 2012. Július 11. - 01:04:08
#endif
#include <a_samp>
new bool:open = false, gate, timer;
forward AutoCheck();
public OnFilterScriptInit()
{
    timer = SetTimer(\"AutoCheck\", 2500, 1);
    gate = CreateObject(975, 77.900001525879, -225.60000610352, 2.299, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 50.0);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(timer);
    DestroyObject(gate);
    return 1;
}
public AutoCheck()
{
    new bool:o;
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,77.900001525879, -225.60000610352, 2.299))
        {
            o = true;
            if(!open) MoveObject(gate, 77.599998474121, -234.5, 2.2999999523163, 2.0);
            break;
        }
    }
    if(!o && open) MoveObject(gate, 77.900001525879, -225.60000610352, 2.299, 2.0);
    return 1;
}

 
Ha nem jól csináltam a kapu lerakást kérlek titeket részletesen írjátok akkor le.
Cím: Rosszul nyíló automatikus kapu.
Írta: CsiG4 - 2012. Július 11. - 02:10:33
Most nem értelek, szóval MTA-ba tegyek le 2 kapu objectet egy mentésbe és mikor átkonvertálom akkor onnan szedjem ki a X Y Z koordinátákat ?
Cím: Rosszul nyíló automatikus kapu.
Írta: buci11 - 2012. Július 11. - 02:21:24
igen  ugy rakd le hogy raksz egyet oda amit el akarsz keríteni és utána oda ahol legyen nyitott állapotba
Cím: Rosszul nyíló automatikus kapu.
Írta: CsiG4 - 2012. Július 11. - 06:24:31
Rendben, megpróbálom hátha így sikerül :)
Cím: Rosszul nyíló automatikus kapu.
Írta: TengeriMalac - 2012. Július 11. - 09:06:46
Azzal is lehet baj, hogy a végére nem írtad oda a fordulási szögeket (ha simán csak el akarod tolni, mint kinyitás, akkor az alap object szögeit, nálad 0.0, 0.0, 0.0)